Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Cassie's BTS weddenschappen

Ik ben al een tijdje een tactiek voor de both teams to score weddenschappen aan het uitdokteren en na wat finetunen denk ik nu een goede tactiek te hebben gevonden. Ik heb aan de hand van oude odds en uitslagen gecheckt of de tactiek beetje winstgevend is en op een sample van 45 wedstrijden, waarvan ik dan daadwerkelijk 10 wedstrijden op in zou zetten. Dit zou leiden tot een winst van van 3.05 units. Dit is een rendement van +30.5 %. De sample is natuurlijk klein, maar niettemin wil ik dit graag met jullie delen. Niet in de zin van dat ik mijn tactiek uit de boeken doe maar wil wel de wedstrijden met jullie delen die ik speel.
Voor vannacht is dat:
DC United - Philadelphia BTS YES 1.65@BetVictor
Ik speel alle wedstrijden met gelijk aantal units.
Morgen komen de tips voor de wedstrijden van zondagmiddag.
Gegroet,
Casper
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar caspertjuh
Country flagcaspertjuh in 12-10-2013 19:53 Leden topics
in 12-10-2013 19:53 Leden topics
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
caspertjuh:

@dennicism, bedankt voor je reactie. De waarde van 1 unit is naar mijn mening niet interessant om te weten. Sommige wedden hier met gigantische bankrolls en sommige met kleine. Units is een maatstaf zodat iedereen aan elkaar gekoppeld kan worden. Voor de een is 1 unit €5 en voor de ander €100. Het rendement blijft voor ieder geval hetzelfde.

Prima, snap hem ;). Zal vanaf aankomende week eens kijken of ik er een (of meerdere) meespeel! Lijkt me wel interessant namelijk :).
0 Vind ik leuk's
voor rusland divisie 1 morgen:
NO Luch Energiya - SKA Energiya 1,78
NO Angust - Spartak Nalchik 1,88
NO Nefthemik - Ufa 1,88
NO Salut - Yenisei 1,81
NO Alania - Khimik 1,54
NO Arsenal Tula - M. Saransk 2,12
NO Baltika - Gazovik 1,78
NO Zenit - CSKA 2.08
allemaal bij marathonbet. Opzich wel erg veel weddenschappen die aan mn criteria voldoen. maar we zullen zien
0 Vind ik leuk's
Ik doe ze mee, ben benieuwd.
0 Vind ik leuk's
[quote]Vasco - Goias BTS NO 2.15
Vitoria - Botafogo BTS NO 2.25
Kijk dit is nou lekker wakker worden, allebei goed :D +2.40units erbij!
0 Vind ik leuk's
Excuses, moest de bets op het laatste moment zelf plaatsen bij de bookies, dus had ik geen tijd meer om het hier op tijd te posten, maar voor het overzicht heb: ik heb de volgende bets geplaatst:
Aarhus - Nordsjaelland BTS NO 2,28 bij marathonbet
Paderborn - Frankfurt BTS NO 2,20 bij BetVictor
Cottbus - Union Berlin BTS YES 1,75 bij BetVictor
0 Vind ik leuk's
Rusland ging ook aardig (in ieder geval in de de plus) :) Ben benieuwd naar je volgende wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Als je nog tips hebt? (h)
0 Vind ik leuk's
He Casper, heb vandaag nog wat bets gezet op de Russische 1ste Divisie zoals je vorige week deed met BTS:No, die waren juist. Als ik kijk naar deze speelronde, was er slechts een wedstrijd met BTS:yes en 8 met BTS:no (waarvan ik er 4 had :))
Is dat elke week zo? :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.