Wedtips van: Boempatat
Ik ga mn bets die ik lees of zie, hier ook eens beginnen plaatsen.Om dan jullie reacties te kunnen zien ;-)
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
in 5-06-2013 15:44 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Denk dat dat een foutje van oddsportal is en de teams eerst omgedraaid waren
0-0 die bekerwedstrijd, 40 euro armer.....en ik zo blij dat ik hem had gepakt voordat hij door de bookies was verwijderd. :-@
roelroel:
0-0 die bekerwedstrijd, 40 euro armer.....en ik zo blij dat ik hem had gepakt voordat hij door de bookies was verwijderd. :-@
Shit happens Roel, volgende keer valt ie in jouw voordeel en ben je blij. Long term blijven denken als je dit soort games blijft pakken levert het vanzelf op!
It's not gambling if you always win
datel13:
Shit happens Roel, volgende keer valt ie in jouw voordeel en ben je blij. Long term blijven denken als je dit soort games blijft pakken levert het vanzelf op!
roelroel:
Long term denken levert bij vele helaas niets op.
Ze zeggen ook weleens 'de aanhouder wint' maarja, als je al een paar honderd euro in het rood staat geld die regel dan nog wel...
0108daniel:
Ze zeggen ook weleens 'de aanhouder wint' maarja, als je al een paar honderd euro in het rood staat geld die regel dan nog wel...
datel13:
roelroel:
Als je een paar 100 euro in het rood staat moet je ook eens bij jezelf ten rade gaan en denken dat het niet beter is om te gaan stoppen!
patrick1988:
Als je een paar 100 euro in het rood staat moet je ook eens bij jezelf ten rade gaan en denken dat het niet beter is om te gaan stoppen!
0108daniel:
datel13:
roelroel:
Inderdaad, maar veel mensen gaan door de regel door waardoor ze nog meer in het rood komen te staan.
Stond midden januari een 'paar honderd euro' in het rood (wel iets meer) en sta nu een 'paar honderd euro' in de plus (wel iets meer). Die regel geldt net zolang als jij jezelf aan strak bankroll management houdt. Als je 100 euro te besteden heb en er 40 van inzet, ja dan geldt die regel niet. Maar heb jij 100 euro te besteden en zet jij 2 euro in op zo'n wedstrijd dan geldt die regel wel. Easy as that
It's not gambling if you always win
datel13:
Stond midden januari een 'paar honderd euro' in het rood (wel iets meer) en sta nu een 'paar honderd euro' in de plus (wel iets meer). Die regel geldt net zolang als jij jezelf aan strak bankroll management houdt. Als je 100 euro te besteden heb en er 40 van inzet, ja dan geldt die regel niet. Maar heb jij 100 euro te besteden en zet jij 2 euro in op zo'n wedstrijd dan geldt die regel wel. Easy as that
KLopt, het ligt er volledig aan hoe iemand speelt.
Gelukkig geldt die regel voor mij niet (y)
Statler: Have you ever thought there’d be life after death?
Waldorf: Every time I leave this theatre. ;-)
Klopt als een bus datel,ik zet ook altijd maar 1% van mijn br in op zo'n tips.Zo kun je blijven wedden en er mag dan al eens 1 of 2 misgaan.Het doet geen pijn.
Terwijl, ik weet het wel ,je goesting hebt om een grote pot te pakken.Maar je ziet zo maar, dat je ineens alles kunt kwijt geraken.
En meestal is het beter zelf op zoek te gaan naar interessante bets.Zoal gisteren bij Club Brugge live zat ik te luisteren naar de radio .Prématch zeiden ze dat Cercle met een aantal jongeren gingen starten en de comp belangrijker is dan de beker.Zo'n oppurtiniteiten moet je meepakken .Aan de commentaar te horen was het 1richtingsvoetbal en daardoor zette ik in op goal voor 30' . En dan kun je jezelf alleen maar verwijten als je het niet hebt gedaan.
Dus wijze raad :tracht zelf ook uit te zoeken waar jezelf iets in ziet.
Succes.
En de vraag is:
Statler: Well, see you next time?
Waldorf: Yeah, unless I get lucky and break a leg.
:p
Waldorf: Every time I leave this theatre. ;-)
Klopt als een bus datel,ik zet ook altijd maar 1% van mijn br in op zo'n tips.Zo kun je blijven wedden en er mag dan al eens 1 of 2 misgaan.Het doet geen pijn.
Terwijl, ik weet het wel ,je goesting hebt om een grote pot te pakken.Maar je ziet zo maar, dat je ineens alles kunt kwijt geraken.
En meestal is het beter zelf op zoek te gaan naar interessante bets.Zoal gisteren bij Club Brugge live zat ik te luisteren naar de radio .Prématch zeiden ze dat Cercle met een aantal jongeren gingen starten en de comp belangrijker is dan de beker.Zo'n oppurtiniteiten moet je meepakken .Aan de commentaar te horen was het 1richtingsvoetbal en daardoor zette ik in op goal voor 30' . En dan kun je jezelf alleen maar verwijten als je het niet hebt gedaan.
Dus wijze raad :tracht zelf ook uit te zoeken waar jezelf iets in ziet.
Succes.
En de vraag is:
Statler: Well, see you next time?
Waldorf: Yeah, unless I get lucky and break a leg.
:p
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
16u00
Tennis » USA » ITF Midland Women » Cavaday N. - Chirico L. 1@1.75 Tipico /2.08 Pinnacle
http://www.oddsportal.com/tennis/usa/itf-midland-women/cavaday-naomi-chirico-louisa-8zuBHaxg#home-away;2
Zijn er nog volgers,na mijn reactie? :o
Final result 0:2 (1:6, 2:6) tennis drop hehe
Tennis » USA » ITF Midland Women » Cavaday N. - Chirico L. 1@1.75 Tipico /2.08 Pinnacle
http://www.oddsportal.com/tennis/usa/itf-midland-women/cavaday-naomi-chirico-louisa-8zuBHaxg#home-away;2
Zijn er nog volgers,na mijn reactie? :o
Final result 0:2 (1:6, 2:6) tennis drop hehe
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet