Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Boempatat

Ik ga mn bets die ik lees of zie, hier ook eens beginnen plaatsen.Om dan jullie reacties te kunnen zien ;-)
Ik tracht aan een odd van 2 te geraken.
Als er 1 misgaat ,verdubbel ik mn inzet de volgende keer.
Beginnen met ;
MLB (baseball)
19u05 Philadelphia Phillies - Miami Marlins 1@ 1.47 bwin 6-1
Voetbal:Vriendschappelijk Internationaal
21u00 Uruguay - Frankrijk 1X@ 1.34 bwin 1-0
samen odd van 1.97
quotes van unibet liggen iets lager
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 5-06-2013 15:44 Leden topics
in 5-06-2013 15:44 Leden topics
1272 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
19u00
Handball » Europe » Champions League Women » Viborg W (Den) - Metz W (Fra) 2@2.75 bwin
Viborg zit in finaciele problemen en beste spelers spelen niet vandaag .Haast jullie want het nieuws gaat blijkbaar vlug rond en de meeste bookies sluiten de bet al.
http://bundesligaexpert.blogabet.com/7925016/Viborg%20HK%20W%20-%20Metz%20Handball%20Lorraine%20W
http://www.oddsportal.com/handball/europe/champions-league-women/viborg-w-metz-w-Wd0gKl6e/
Final result 27:26 (12:12, 15:14) Dit was weer eens een booby trap .
In het vervolg mss op handball in Turkye en Roemenie op X spelen.odd @9.00 :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
via welke site kan ik deze bet spelen dan? ik zie hem nergens staan.....
0 Vind ik leuk's
totomaster:
via welke site kan ik deze bet spelen dan? ik zie hem nergens staan.....

Is bijna door alle bookies gesloten: http://www.oddsportal.com/handball/europe/champions-league-women/viborg-w-metz-w-Wd0gKl6e/
Is nog te spelen op MarathonBet en bet365. Maar bijna overal is die al weg. Op tipico is die nog te pakken voor @3,70 !
0 Vind ik leuk's
ze gaan wel winnen toch? anders volg ik je tips niet meer hoor :p
0 Vind ik leuk's
Ik kan hem trouwens niet vinden op tipico
0 Vind ik leuk's
boempatat laat me weten of je een bookie weet die die weddenschap geeft want op tipico kan ik hem niet vinden en bet365 is niet voor nederlanders
0 Vind ik leuk's
totomaster:
boempatat laat me weten of je een bookie weet die die weddenschap geeft want op tipico kan ik hem niet vinden en bet365 is niet voor nederlanders

marathonbet, maar is nu nog maar 1.54 odd
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
op Bwin staat ie ook voor 1,60
0 Vind ik leuk's
totomaster:

Totalymasterblaster, je moet altijd naar die link gaan van oddsportal en daar zie je de boekies die hem geven.
Soms gebeurt het dat je hem toch niet kunt spelen.En ik heb een paar bookies daarbuiten die niet op oddsportal staan,zoals:circusbet of andere
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
ok man zal er op letten thnx kerel
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.