Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betaalde tips van Noman

Beste VW leden,
Ik heb betaald voor mijn tips en die zal ik voortaan hier plaatsen,
De Odds zullen 2.00 -4.50 ongeveer zijn.
Tijdelijk geef ik ze gratis aan jullie om de tips te bewijzen.
Bij interesse kan je altijd een PM sturen.
01/11/2013 Modena @2.20 Winn
02/11/2013 Wigan @1.95 Winn
03/11/2013 Perugia @2.00 Loss
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar noman
Country flagnoman in 3-11-2013 19:33 Leden topics
in 3-11-2013 19:33 Leden topics
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
willempie6:
jose127:
Mensen zeiken op deze site op alles waar ze zelf niet mee komen....grappig altijd...en voorlopig staat bari ook weer 2-0 voor dus thanks Noman

Je kunt ook gewoon goed lezen. Ik zei dat deze tip ook gewoon gratis wordt aanbevolen op Blogabet en speel em zelf mee met Bari -0.25. Dat hij hier voor betaalt en deze tip doorkrijgt terwijl de odd allang gezakt is, slaat gewoon nergens op. Mijn vermoeden is sowieso dat het zijn eigen tips zijn want in een vorig topic wilde hij ook dat anderen voor deze tips zouden betalen aan hem en dan zou hij ze kopen. Dat is het punt.

had je de andere tips die ik hier poste ook kunnen spelen via blogabet?
0 Vind ik leuk's
noman:
willempie6:
jose127:
Mensen zeiken op deze site op alles waar ze zelf niet mee komen....grappig altijd...en voorlopig staat bari ook weer 2-0 voor dus thanks Noman

Je kunt ook gewoon goed lezen. Ik zei dat deze tip ook gewoon gratis wordt aanbevolen op Blogabet en speel em zelf mee met Bari -0.25. Dat hij hier voor betaalt en deze tip doorkrijgt terwijl de odd allang gezakt is, slaat gewoon nergens op. Mijn vermoeden is sowieso dat het zijn eigen tips zijn want in een vorig topic wilde hij ook dat anderen voor deze tips zouden betalen aan hem en dan zou hij ze kopen. Dat is het punt.

had je de andere tips die ik hier poste ook kunnen spelen via blogabet?

Het overgrote deel wel ja. Modena, Wigan, Perugia, Mlade Boleslav, Anzhi, Sparta ben ik allemaal tegengekomen.
0 Vind ik leuk's
Oke tegen.komen.kan.je ze overal.maar had je ze ook gespeeld?
0 Vind ik leuk's
haha ja tuurlijk kom je die tips overal tegen zeg :P als ik zei wolfsburg ging winnen vandaag is er vast wel iemand die dat op blogabet ook zou meespelen
0 Vind ik leuk's
noman:
Oke tegen.komen.kan.je ze overal.maar had je ze ook gespeeld?

Nee, want ik win genoeg met mijn eigen picks. Waar wil je nou heen met deze vragen?
Mijn punt is gewoon dat de picks die jij krijgt (of zelf geeft) niet speciaal zijn en je uiteindelijk geld wilt voor deze tips. Je geeft verder 0 info over de wedstrijden en waarom ze zijn getipt en ook 0 info over de o zo mysterieuze tipper en zijn stats tot nu toe. Ik wens je succes hoor en hoop dat je winst maakt, maar het slaat allemaal nergens op.
0 Vind ik leuk's
willempie6:
noman:
Oke tegen.komen.kan.je ze overal.maar had je ze ook gespeeld?

Nee, want ik win genoeg met mijn eigen picks. Waar wil je nou heen met deze vragen?
Mijn punt is gewoon dat de picks die jij krijgt (of zelf geeft) niet speciaal zijn en je uiteindelijk geld wilt voor deze tips. Je geeft verder 0 info over de wedstrijden en waarom ze zijn getipt en ook 0 info over de o zo mysterieuze tipper en zijn stats tot nu toe. Ik wens je succes hoor en hoop dat je winst maakt, maar het slaat allemaal nergens op.

bedankt wens jou ook veel succes (y)
0 Vind ik leuk's
01/11/2013 Modena -Lanciano / tip 1                 @2.20 Win FT 1-0
02/11/2013 Wigan -Huddersfield/ tip 1                  @1.95 Winn   FT 2-1
03/11/2013 Barletta -Perugia /tip 2                        @2.00 Lost     FT 0-0
04/11/2013 Bohemians - Mlada Boleslav/ tip 2 @2.10 Lost FT 1-1
05/11/2013 Sparta Rotterdam - Achilles 29  | tip 1 HC -1.5 @ 1.90 Lost FT 1-0
06/11/2013 Napol U19 - Marseille U19/ tip 1 @1.90 Winn FT 2-0
07/11/2013 Tromso - Anzhi / tip 2 @ 2.30 Winn FT 0-1
08/11/2013 Luzenac - Lucon / tip 1 @ 2.10 Winn FT 1-0
09/11/2013 Bari - Varase / tip 1 @ 2.15 Winn FT 2-1
LSP +3.60
0 Vind ik leuk's
Heb je morgen ook wat? ;p
0 Vind ik leuk's
Goed bezig Noman, goede tips. (y)
0 Vind ik leuk's
He Noman, ik ga een paar x 'gratis' wat tips van je meepakken en daarna kijken of ik verder ga pm'en als het lekker loopt, leuk initiatief. (h)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.