Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betaalde tips van Noman

Beste VW leden,
Ik heb betaald voor mijn tips en die zal ik voortaan hier plaatsen,
De Odds zullen 2.00 -4.50 ongeveer zijn.
Tijdelijk geef ik ze gratis aan jullie om de tips te bewijzen.
Bij interesse kan je altijd een PM sturen.
01/11/2013 Modena @2.20 Winn
02/11/2013 Wigan @1.95 Winn
03/11/2013 Perugia @2.00 Loss
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar noman
Country flagnoman in 3-11-2013 19:33 Leden topics
in 3-11-2013 19:33 Leden topics
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Knap, een wedstrijd die je ten 1e gratis had kunnen volgen via Blogabet en tweede voor een odd (2.15) die je eerder voor meer dan 2.40 kon krijgen.
0 Vind ik leuk's
Ach laat hem tog met rust.
Ik speel hem mee met low stake.
0 Vind ik leuk's
Wat een ongelooflijk zure mensen zitten er toch op deze site. Deze man probeert ons te helpen door tips te delen met ons waar hij voor betaalt, en er wordt alleen maar op hem gezeken. Dit terwijl hij nog eens winst heeft gemaakt ook. Vind je z'n tips niks, prima, ga je toch lekker op een ander topic lezen.
@ Noman, ga lekker door waar je mee bezig was. Er zullen ook genoeg mensen zijn die je tips wel waarderen.
0 Vind ik leuk's
tom4ajax:
Wat een ongelooflijk zure mensen zitten er toch op deze site. Deze man probeert ons te helpen door tips te delen met ons waar hij voor betaalt, en er wordt alleen maar op hem gezeken. Dit terwijl hij nog eens winst heeft gemaakt ook. Vind je z'n tips niks, prima, ga je toch lekker op een ander topic lezen.
@ Noman, ga lekker door waar je mee bezig was. Er zullen ook genoeg mensen zijn die je tips wel waarderen.
Denk niet dat jij helemaal begrijpt waar Noman naartoe wilt... Bedoeling is dat jij na een aantal tips hem gaat betalen..... En daarbij is hem al weet ik niet hoevaak gevraagt om welke tipper het gaat en weigert gewoon daar antwoord op te geven, waarschijnlijk omdat die tipper ook niet bestaat.
Of verwacht Noman dat iemand iets gaat betalen zonder dat ie weet om welke tipper het gaat? want als dat zo is dan raad ik aan Noman om verder van de drugs af te blijven.
0 Vind ik leuk's
Voor mensen die mijn topic waarderen bedankt! (y)
@ Mojos
mensen die mee willen spelen is op hun eigenrisico. Maar ik ga mijn tipgever niet hier posten.
Ik maak winst met deze tipgever ;-)
0 Vind ik leuk's
noman:
Voor mensen die mijn topic waarderen bedankt! (y)
@ Mojos
mensen die mee willen spelen is op hun eigenrisico. Maar ik ga mijn tipgever niet hier posten.
Ik maak winst met deze tipgever ;-)
Het is altijd op eigen risico, daar gaat het helemaal niet om. Raar dat je de tipper niet bekend wilt maken, zie neit in welke nadeel je daarvan zou hebben namelijk, tenzij.... ;-)
0 Vind ik leuk's
mojos:
tom4ajax:
Wat een ongelooflijk zure mensen zitten er toch op deze site. Deze man probeert ons te helpen door tips te delen met ons waar hij voor betaalt, en er wordt alleen maar op hem gezeken. Dit terwijl hij nog eens winst heeft gemaakt ook. Vind je z'n tips niks, prima, ga je toch lekker op een ander topic lezen.
@ Noman, ga lekker door waar je mee bezig was. Er zullen ook genoeg mensen zijn die je tips wel waarderen.
Denk niet dat jij helemaal begrijpt waar Noman naartoe wilt... Bedoeling is dat jij na een aantal tips hem gaat betalen..... En daarbij is hem al weet ik niet hoevaak gevraagt om welke tipper het gaat en weigert gewoon daar antwoord op te geven, waarschijnlijk omdat die tipper ook niet bestaat.
Of verwacht Noman dat iemand iets gaat betalen zonder dat ie weet om welke tipper het gaat? want als dat zo is dan raad ik aan Noman om verder van de drugs af te blijven.

Ik kan nergens uit op maken dat dit is waar hij naartoe wil. Mocht dit wel het geval zijn, zal hij bij mij in ieder geval niet het gewenste resultaat behalen. Ik heb nog nooit betaalt voor tips, en ben dat ook niet van plan om te gaan doen.
Maar het feit is, is dat hij nu bereid is om zijn tips met ons te delen. Tips, die tot nu toe ook nog eens winstgevend zijn gebleken. En dan vind ik het erg vreemd dat er mensen zijn die maar op hem blijven zeiken, terwijl hij momenteel iedereen helpt door goede tips te geven. Tikkeltje ondankbaar.
0 Vind ik leuk's
Mensen zeiken op deze site op alles waar ze zelf niet mee komen....grappig altijd...en voorlopig staat bari ook weer 2-0 voor dus thanks Noman
0 Vind ik leuk's
tom4ajax:
mojos:
tom4ajax:
Wat een ongelooflijk zure mensen zitten er toch op deze site. Deze man probeert ons te helpen door tips te delen met ons waar hij voor betaalt, en er wordt alleen maar op hem gezeken. Dit terwijl hij nog eens winst heeft gemaakt ook. Vind je z'n tips niks, prima, ga je toch lekker op een ander topic lezen.
@ Noman, ga lekker door waar je mee bezig was. Er zullen ook genoeg mensen zijn die je tips wel waarderen.
Denk niet dat jij helemaal begrijpt waar Noman naartoe wilt... Bedoeling is dat jij na een aantal tips hem gaat betalen..... En daarbij is hem al weet ik niet hoevaak gevraagt om welke tipper het gaat en weigert gewoon daar antwoord op te geven, waarschijnlijk omdat die tipper ook niet bestaat.
Of verwacht Noman dat iemand iets gaat betalen zonder dat ie weet om welke tipper het gaat? want als dat zo is dan raad ik aan Noman om verder van de drugs af te blijven.

Ik kan nergens uit op maken dat dit is waar hij naartoe wil. Mocht dit wel het geval zijn, zal hij bij mij in ieder geval niet het gewenste resultaat behalen. Ik heb nog nooit betaalt voor tips, en ben dat ook niet van plan om te gaan doen.
Maar het feit is, is dat hij nu bereid is om zijn tips met ons te delen. Tips, die tot nu toe ook nog eens winstgevend zijn gebleken. En dan vind ik het erg vreemd dat er mensen zijn die maar op hem blijven zeiken, terwijl hij momenteel iedereen helpt door goede tips te geven. Tikkeltje ondankbaar.

Openings post van Noman: Beste VW leden,
Ik heb betaald voor mijn tips en die zal ik voortaan hier plaatsen,
De odds zullen 2.00 -4.50 ongeveer zijn.
Tijdelijk geef ik ze gratis aan jullie om de tips te bewijzen.
Bij interesse kan je altijd een PM sturen.
Maar goed laten we maar stoppen met zeiken. ;-)
0 Vind ik leuk's
jose127:
Mensen zeiken op deze site op alles waar ze zelf niet mee komen....grappig altijd...en voorlopig staat bari ook weer 2-0 voor dus thanks Noman

Je kunt ook gewoon goed lezen. Ik zei dat deze tip ook gewoon gratis wordt aanbevolen op Blogabet en speel em zelf mee met Bari -0.25. Dat hij hier voor betaalt en deze tip doorkrijgt terwijl de odd allang gezakt is, slaat gewoon nergens op. Mijn vermoeden is sowieso dat het zijn eigen tips zijn want in een vorig topic wilde hij ook dat anderen voor deze tips zouden betalen aan hem en dan zou hij ze kopen. Dat is het punt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.