Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

All-in probeerseltje van Twouter

Hey Iedereen,
zoals zovelen hier heb ik ook al geprofiteerd van de bonus van VW op bwin en heb na het vrijspelen door op 1.01-odds te zetten ze volledig vrijgespeeld (en het gestorte bedrag heb ik terug er af gehaald)
Ben ondertussen weer wat gezakt en kreeg ineens het idee om die reeks van lage odds eens verder te zetten: Hoever zou een mens komen als hij telkens all-in gaat op superlage odds?
Daarom zal ik beginnen met 8 euro op Bwin, en telkens AI gaan op odds onder de 1.20 (en liefst nog 1.10), ingezet meestal live.
Aantal ideeen:
- minder dan 3 goals nog te scoren in een helft met nog een kwartier te gaan in een helft
- Inzetten op individuele sporters die een grote voorsprong hebben (voornamelijk tennis dan)
-...
Ik weet dat dit NOOIT een goede strategie is, maar ben toch eens benieuwd hoe ver ik er mee kom, Ik zal hier proberen wat progressie neer te schrijven
Keep up the good work!
Twouter
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtwouter in 15-11-2011 14:52 Leden topics
in 15-11-2011 14:52 Leden topics
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Eerste twee bets, twee tennisbets: eerst Ungur - Berankins (2) en daarna Lorenzi - Marcan (1) gespeeld op een odd van 1.03 wanneer ze de tweede set min. 3-0 voorstonden nadat ze de eerste wonnen:
8.00 *1.03 = 8.24
8.24 * 1.03 = 8.49
49 cent winst als start, heuj!
0 Vind ik leuk's
Mooi man, ik blijf je volgen. succes!
0 Vind ik leuk's
Dit gaat geheid een keer fout, maar met een lage stake is het wel leuk om te doen
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Hahaha leuk initiatief!! (y)
Ik ben benieuwd hoe ver je komt, ga je zeker volgen!
0 Vind ik leuk's
ik hoop dat ik je heel lang kan volgen :-)
0 Vind ik leuk's
suprer:
Dit gaat geheid een keer fout, maar met een lage stake is het wel leuk om te doen

Klopt inderdaad, suprer, daarom zat ik ook met het idee om STEL als ik op een bepaald niveau geraak (laten we zeggen 25 of 50 euro), ik dan overstap op het inzetten van de halve bankroll, om een misstap nog te kunnen recupereren :-)
het is inderdaad gewoon eens leuk om te proberen op lage stakes, ben zelf benieuwd tot waar het geraakt
Net bij De Schepper - Hajek de 8.49 ingezet op Hajek wint set 2 (1.04, bij een 3-1 stand en 30-0 voor in de game), had eerste set gewonnen met 6-3,
Hajek won
8.49 * 1.04 = 8.83
0 Vind ik leuk's
Ik zal dit ook nieuwsgierig volgen! Je maakt zeer kleine winsten gezien de grootte van je inzet, en het zal wel een keer fout gaan, dus volgens mij kan dit geen goeie strategie zijn, maar ik volg het nu al met plezier :)
0 Vind ik leuk's
de 8.83 op 1X bij Bulgarije gezet na de 1-0 rond minuut 16 aan 1.12
Bulgarije won op Oostenrijk met 0-2 en ik zie de Oostenrijkers geen minimum 2 keer scoren tegen een beter spelend Bulgarije
8.83 * 1.12 kan 9.88 worden :-)
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Ik zal dit ook nieuwsgierig volgen! Je maakt zeer kleine winsten gezien de grootte van je inzet, en het zal wel een keer fout gaan, dus volgens mij kan dit geen goeie strategie zijn, maar ik volg het nu al met plezier :)

Ik heb ook nooit beweerd dat het een goede strategie is he :d , integenedeel, vind het gewoon een leuk experimentje :-)
0 Vind ik leuk's
twouter:
suprer:

Klopt inderdaad, suprer, daarom zat ik ook met het idee om STEL als ik op een bepaald niveau geraak (laten we zeggen 25 of 50 euro), ik dan overstap op het inzetten van de halve bankroll, om een misstap nog te kunnen recupereren :-)
het is inderdaad gewoon eens leuk om te proberen op lage stakes, ben zelf benieuwd tot waar het geraakt
Net bij De Schepper - Hajek de 8.49 ingezet op Hajek wint set 2 (1.04, bij een 3-1 stand en 30-0 voor in de game), had eerste set gewonnen met 6-3,
Hajek won
8.49 * 1.04 = 8.83

Dat is idd een goed idee, succes (y) zal je gaan volgen
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.