All-in probeerseltje van Twouter
Hey Iedereen,
zoals zovelen hier heb ik ook al geprofiteerd van de bonus van VW op bwin en heb na het vrijspelen door op 1.01-odds te zetten ze volledig vrijgespeeld (en het gestorte bedrag heb ik terug er af gehaald)
Ben ondertussen weer wat gezakt en kreeg ineens het idee om die reeks van lage odds eens verder te zetten: Hoever zou een mens komen als hij telkens all-in gaat op superlage odds?
Daarom zal ik beginnen met 8 euro op Bwin, en telkens AI gaan op odds onder de 1.20 (en liefst nog 1.10), ingezet meestal live.
Aantal ideeen:
- minder dan 3 goals nog te scoren in een helft met nog een kwartier te gaan in een helft
- Inzetten op individuele sporters die een grote voorsprong hebben (voornamelijk tennis dan)
-...
Ik weet dat dit NOOIT een goede strategie is, maar ben toch eens benieuwd hoe ver ik er mee kom, Ik zal hier proberen wat progressie neer te schrijven
Keep up the good work!
Twouter
zoals zovelen hier heb ik ook al geprofiteerd van de bonus van VW op bwin en heb na het vrijspelen door op 1.01-odds te zetten ze volledig vrijgespeeld (en het gestorte bedrag heb ik terug er af gehaald)
Ben ondertussen weer wat gezakt en kreeg ineens het idee om die reeks van lage odds eens verder te zetten: Hoever zou een mens komen als hij telkens all-in gaat op superlage odds?
Daarom zal ik beginnen met 8 euro op Bwin, en telkens AI gaan op odds onder de 1.20 (en liefst nog 1.10), ingezet meestal live.
Aantal ideeen:
- minder dan 3 goals nog te scoren in een helft met nog een kwartier te gaan in een helft
- Inzetten op individuele sporters die een grote voorsprong hebben (voornamelijk tennis dan)
-...
Ik weet dat dit NOOIT een goede strategie is, maar ben toch eens benieuwd hoe ver ik er mee kom, Ik zal hier proberen wat progressie neer te schrijven
Keep up the good work!
Twouter
in 15-11-2011 14:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Oostenrijk maakte nog laat de 1-1, maar slaagde er niet in ook effectief te winnen, de bet 1X is dus binnen:
8.83 * 1.12 = 9.89
nu dan ook 9.89 gezet op -1.5 eerste helft bij Saoedi-Arabië in de 27e minuut bij een 0-0 stand (aan 1.06)
=> 9.89 * 1.06 = 10.48
8.83 * 1.12 = 9.89
nu dan ook 9.89 gezet op -1.5 eerste helft bij Saoedi-Arabië in de 27e minuut bij een 0-0 stand (aan 1.06)
=> 9.89 * 1.06 = 10.48
Experiment gefaald:
Heb in de 35e minuut bij Slovenië - VS bij 1-1 stand op -3.5 gezet, maar dit was niet meegerekend dat de Slovenen nog even een penalty toestonden in de 44e minuut :-)
Resultaat: -8 euro, jammer maar helaas, maar dan is het ook maar zo :-)
Heb zelf ook eens besloten om hetzelfde eens bij Betfair te proberen:
Voordelen: -Betere odds dan bwin (iets wat bvb 1.01 staat op bwin zal je er vaak nog vinden aan 1.04 (of je kan er helemaal niet meer op zetten)
-Mogelijkheid tot uit te cashen als het te warm wordt onder de voeten.
-Mogelijkheid tot uit te cashen als je al tevreden bent met de winst (daar ik op miniodds zet zal dit niet echt van toepassing zijn)
Daarom ga ik het morgen eens bij betfair proberen, met een 10 euro dan :-)
Voor de geïnteresseerden schrijf ik hier mijn progressie weer neer :-)
Heb in de 35e minuut bij Slovenië - VS bij 1-1 stand op -3.5 gezet, maar dit was niet meegerekend dat de Slovenen nog even een penalty toestonden in de 44e minuut :-)
Voordelen: -Betere odds dan bwin (iets wat bvb 1.01 staat op bwin zal je er vaak nog vinden aan 1.04 (of je kan er helemaal niet meer op zetten)
-Mogelijkheid tot uit te cashen als je al tevreden bent met de winst (daar ik op miniodds zet zal dit niet echt van toepassing zijn)
twouter:
Experiment gefaald:
Experiment gefaald:
same story here, wilde bonus vrijspelen met 50 eurotjes, maar ging goed fout :P
http://i42.tinypic.com/2ah8ncx.jpg">
Poging 2!
Veranderingen:
1. Spelen op Betfair (voor diegenen die ook betfair willen spelen, referentiecode vind je onder mijn forumposts, maar dat terzijde)
2. Ik zet telkens 1/2e van mijn bankroll in, zodat tegenslag verwerkt kan worden en we weer terug kunnen opbouwen
3. Ik geef updates om de 10 wedstrijden of zo, ik houd alles bij op een excelfile
Gestort: 10 euro (min verwerkingskosten) = 9.75
Ik zal telkens de odds zeggen en wat het betekende qua nettoresultaat (dus met de 5% commissie eraf)
Good luck aan mezelf denk ik dan :-)
Veranderingen:
1. Spelen op Betfair (voor diegenen die ook betfair willen spelen, referentiecode vind je onder mijn forumposts, maar dat terzijde)
2. Ik zet telkens 1/2e van mijn bankroll in, zodat tegenslag verwerkt kan worden en we weer terug kunnen opbouwen
3. Ik geef updates om de 10 wedstrijden of zo, ik houd alles bij op een excelfile
Ik zal telkens de odds zeggen en wat het betekende qua nettoresultaat (dus met de 5% commissie eraf)
Veel succes!!
Ik ben zelf ook met iets bezig, waarbij ik na een goeie weddenschap verder speel op mijn winst totdat ik een bepaald bedrag heb bereikt en dat laat ik dan geheel/gedeeltelijk uitbetalen!
Zoiets zal best al wel bestaan, maar ik vind het toch leuk om zelf te proberen :)
Ik ben zelf ook met iets bezig, waarbij ik na een goeie weddenschap verder speel op mijn winst totdat ik een bepaald bedrag heb bereikt en dat laat ik dan geheel/gedeeltelijk uitbetalen!
Zoiets zal best al wel bestaan, maar ik vind het toch leuk om zelf te proberen :)
twouter:
Poging 2!
Veranderingen:
Poging 2!
Veranderingen:
Odds van 1.01 kunnen, zoals je zelf in je openingspost al aangaf, nooit value zijn. Dan zou je 'winstkans' immers minimaal 99,01% moeten zijn (1/1.01*100). Ga dan voor hoge odds, daar valt veel meer value te halen. Vivoex is/was bezig met een experiment om winnende teams te layen in de laatste minuten van de wedstrijd. Daar zit wel vaak value, dus dat systeem heeft in mijn ogen wel een kans van slagen.
Zonde om hier je geld aan te verspillen. Ook al is het slechts 10 euro, je weet in feite zelf de afloop al. Wedden op zulke lage odds is als onveilige sex: het is lekker, maar je vroeg of laat kun je een afspraak maken bij de dokter.
Prima als je het puur als vermaak ziet, maar dit 'systeem' moet je natuurlijk niemand aanraden. Al heeft dit natuurlijk wel de voorkeur boven een soa! :-)
(Ik spreek overigens niet uit eigen ervaring! ;-))
"Todo bien , todo bien."
Wat verwoord je de dingen weer leuk jeroen :p. succes wouter
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik kan helaas uit eigen ervaring vertellen dat dit erg riskant is zelfs met 1,01, ging op BWIN voor de punten maar raakte daardoor 100 euro kwijt...
giertjenl:
Ik kan helaas uit eigen ervaring vertellen dat dit erg riskant is zelfs met 1,01, ging op BWIN voor de punten maar raakte daardoor 100 euro kwijt...
Ja, daarom wil ik het ook op betfair gaan doen, kan je eventueel nog uitcashen en dergelijke :-)
Tenminste als mijn PSC EINDELIJK geaccepteerd wordt... heb vanmiddag erop gezet, en mijn account is nog steeds niet gecrediteerd
lol, waarom geef je je geld niet aan een goed doel ipv het zo te verspelen ?
Als je eventjes nadenkt weet je toch dat je bijna geen kans maakt om zo winst op lange termijn te maken.
achja, dankzij mensen als u leven de bookmakers nog voor goede betters als sommigen onder ons :p
Als je eventjes nadenkt weet je toch dat je bijna geen kans maakt om zo winst op lange termijn te maken.
achja, dankzij mensen als u leven de bookmakers nog voor goede betters als sommigen onder ons :p