Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met superactie winnaar: suprer

Surprer heeft met onze superactie (in samenwerking met Bwin) een heuse Ipad gewonnen. In het dagelijkse leven studeert hij in Rotterdam de studie Sport Management, komt dagelijks op voetbalwedden.net en hoopt later in een landhuis te wonen met 3 mooie auto's voor de deur. Hij sluit voornamelijk voetbal weddenschappen af maar is ook niet vies van een tennis of ijshockey weddenschap. Wil jij weten wie Suprer is? Lees dan snel verder!
Algemene gegevens
Naam: Suprer Gregor
Gebruikersnaam op vw: suprer
Lid sinds: 05-11-2010
Leeftijd: 26
Woonplaats: Rotterdam
Opleiding: Sportmanagement
Favoriete bookmaker: Tipico
Levensmotto: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Geluksstatus in het wedden: (geef cijfer 1-10) 7.5

Ten eerste, gefeliciteerd met de prijs die je hebt gewonnen bij de Bwin-superactie. Blij met je Ipad?
Ik ben ontzettend blij met de Ipad, dit is natuurlijk omdat ik het niet verwacht had. En een ieder weet wel dat je pas dingen krijgt wanneer je het niet verwacht...... Ben zo blij met de prijs dat ik het aan veel mensen verteld heb en die zijn enthousiast geworden om zich aan te melden (of ze dat ook daadwerkelijk gedaan hebben moet nog blijken).
Vertel de community eens wat meer over jezelf..
Ik heb een druk leven waarbij ik sportevenementen begeleid. Voetbaldier, zo kan je mij wel noemen.... Verder ben ik een rustig persoon(evenementen zijn wel af en toe zware stress, maargoed dat hoort erbij) en VW hoort bij me dagelijks leventje, elke dag wel een kijkie nemen op de site.

Hoe ben je bij vw terecht gekomen?
Zoals elke gokker ga je opzoek naar een site, waar je je thuis kan voelen.... na een tijdje gegoogled te hebben kwam ik uit op deze site en voel me zeer zeker thuis.
Wat vind je van de voetbalwedden.net community?
Het loopt opzich goed, maar nu is de zomerstop aangebroken en word het veel minder (heel logisch natuurlijk) ik kan niet wachtten totdat de competities in de grote landen weer beginnen!! en dan ga je natuurlijk weer een levendige forum krijgen.

Hoe vaak en waar ben je meestal op vw te vinden?
Als de grote competities bezig zijn, elke dag, nu alleen doordeweeks elke dag. Ben meestal wel op het forum te vinden...beetje kletsen over voetbal (heerlijk!)

Op welke sporten wedt je het meest en waarom?
In principe alleen op voetbal, sporadisch op tennis en ijshockey(heb daar niet zoveel verstand van).

Welk type weddenschappen sluit je vaak af?
Ik sluit meestal combi's af, al heb ik gemerkt dat je beter singles kan spelen
Welke weddenschap is je het beste bijgebleven en waarom?
EK 2008 Duitsland - Kroatie 1-2, was erbij en had op Kroatie gespeeld.. (wie had dat verwacht)
Het is een onbeschrijfelijk gevoel wanneer je een weddenschap wint in het desbetreffende stadion.

Aan welke weddenschap heb je de slechtste herinnering?
Excelsior - AZ kampioenswedstrijd voor AZ, was in een combi, had alleen AZ nodig en die kon kampioen worden.....3-2 de rest weten jullie nog wel neem ik aan. Alles beter een weddenschap verliezen hiermee dan een tattoo zetten haha.

Wat vind je de leukste acties/spellen op vw?
Om eerlijk te zijn vind ik dat er geweldige acties plaatsvinden op VW (dit komt niet alleen door de winst van de Ipad). Ik bedoel je maakt elke week kans op een prijs en daarvoor hoef je niet eens te betalen, geweldig toch?

Wat zou je graag aan voetbalwedden.net veranderd zien worden?
Op dit moment heb ik niks te vertellen qua verbetering/verandering(verandering hoeft niet altijd een verbetering te zijn natuurlijk) jullie zijn al bezig met het tip-systeem dus heb daar alle vertrouwen in.

Welk algemene wedadvies zou je mee willen geven aan andere leden?
Als je een keer een weddenschap verliest (of veel geld) wees dan niet blind om te denken dat je al je verlies weer in een keer terugwint.

Als je 50 bent, wat heeft het wedden je dan gebracht?
Een prachtig landhuis en drie hele mooie wagens voor de deur, nee gekheid.. doe dit voor de lol en af en toe een leuk bedrag winnen is mooi meegenomen, maar je moet vooral onthouden dat wedden een bijzaak is. Maar wel een extreem leuke hobby (een hobby moet natuurlijk wel een hobby blijven).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 21-06-2011 10:07 Interviews
in 21-06-2011 10:07 Interviews
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heel mooi dat je zegt dat wedden vooral een hobby moet blijven want dat is ook zo! Verder is je landhuis een mooi streven om naar toe te werken, evenals je drie otoo-tjes :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mooi gesproken;)!
0 Vind ik leuk's
Leuk interview Suprer, true thing about bankroll management en omgaan met verliezen, hier gaan veel beginnende spelers nog de fout in. Hoop dat je dikke wagens er nog eens komen te staan :P
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
leuk verhaal!:)
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Excelsior - AZ was juist een prachtige wedstrijd! Net zoals Willem II - Ajax en PSV - Vitesse natuurlijk! ;-)
Skon stukske! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Leuk interview ! Is de eerste keer dat ik op vw een interview lees en zou zeker leuk zijn als dit soort interviews vaker te lezen zijn ben wel benieuwd naar andere wedders.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik sluit me aan bij voetbalfan. Zeer leuk om een idee te krijgen van de persoon achter de nickname.
Altijd fijn, zo deze interviews, meer van dat! (y)
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Ik sluit mij aan bij het voorafgaande commentaar. (y)
0 Vind ik leuk's
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.