Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke manier is het beste om te betten voor mij?

Hallo allemaal,
Ik heb even een vraag over Bankroll Management. Ik heb in de afgelopen 3 jaar zo'n 150 euro verloren wat voor mij toch vrij veel is ( voor sommige waarschijnlijk 1 dag werk om te verdienen) Maar ik heb van alles geprobeerd om eens winst te gaan maken maar tot nu toe is het dus eigenlijk altijd verlies geweest. Ik heb een bankroll van 25 euro en die ga ik waarschijnlijk verhogen naar 50 euro. Maar doormiddel van welk systeem kan ik het beste spelen met een bankroll van 25 euro om rustig op te bouwen. Ik ben blij als ik 2-3 euro winst heb per dag. Ik speel momenteel telkens 1 euro betjes. Ene kant is het safe maar andere kant als ik eens lage odds speel van 1.50 bijvoorbeeld en ik heb die fout dan moet ik er ook weer 2 goed hebben van een odd met minimaal 1.50. Dus ik vroeg me af doe ik dit nu slim of zeggen jullie
'' nee je moet absoluut een andere manier gebruiken namelijk....'' Ik hoop wat hulp van jullie te krijgen.
remco-AFCA
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagremco-afca in 23-03-2014 09:38 Hulp en advies
in 23-03-2014 09:38 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
barry1:
Ik zie hier hele zinnige en interessante reacties staan, kan me daar goed in vinden. Wat ik persoonlijk wil toevoegen is dat ik de beoogde winst van Remco, met 2 - 3 euro- erg ambitieus vind. Het startbedrag maakt m.i. niet uit, maar als je dagelijks 1 procent kunt toevoegen aan je totaal, is dat een erg mooi resultaat. Remco streeft naar zo'n 10% per dag. Dat noem ik niet rustig opbouwen en dat houdt stevige risico's in.
In Excelbestanden kun je mooi berekenen wat 1% per dag op termijn oplevert. Even kort door de bocht: in 70 dagen is je bankrol te verdubbelen.
Ik zou zeggen: probeer het eens een week:
vandaag van 25,00 naar 25,25
maandag van 25,25 naar 25,50
dinsdag 25,50 naar 25,76
woensdag 25,76 naar 26,02
donderdag van 26,00 naar 26,28
vrijdag van 26,26 naar 26,54
zaterdag van 26,52 naar 26,80
etc.
Speel met een max. inzet van 1% van je bankroll, liefst nog minder (van 0,10 tot 0,25).
Als je het aardig uitkient vind je wel de geschikte 'zekerheidjes' of beter gezegd de 'aan zekerheid grenzende waarschijnliijkheidjes'.
Pak de lage odds, geduld...geduld...geduld....
Succes.

Chompy, ik zal geen topic meer openen om iets te proberen ;-) maar wat zeg je hiervan ,pak de lage odds?
Remco Afca:Ik heb voor jou een 12% bet voor jou vandaag,maar haast je want de odd is aan het droppen:
WTA - ENKELSPEL: Miami (USA), hardcourt 16:00
Sharapova M. - Flipkens K.1@1.12 UB(daarnet stond hij nog @1.13,komt van 1.18)
Sharapova is een klasse te sterk voor Flipkens.
http://www.oddsportal.com/tennis/usa/wta-miami-2014/sharapova-maria-flipkens-kirsten-ERIIL8Tr/
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
barry1:

Als je het aardig uitkient vind je wel de geschikte 'zekerheidjes' of beter gezegd de 'aan zekerheid grenzende waarschijnliijkheidjes'.
Pak de lage odds, geduld...geduld...geduld....
Succes.

Als je vaak wilt winnen, moet je inderdaad voor de 'zekerheidjes' gaan. Als je echter winst wilt maken moet je die lage odds juist links laten liggen! ;)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
20:00 Dortmund - Schalke over 1.5 @1.15
nu nog 15% UB/NG of 18% mybet,haast je want de odd is gone to the dropp ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Remco-AFCA
In principe wil ik ook met iets van 25 tot 30 euro per bookmaker langzaam gaan bouwen volgens het taartmodel. Ik denk dat ik 3 bookmakers wil gebruiken.
Ik beschik al heel lang over Unibet maar dat legt me dus nog geen windeieren. Ik zit erover te denken om Bwin ernaast te nemen en dan nog 1 zoals bijvoorbeeld Betsson of William Hill.

Welke twee bookmakers zouden jullie ernaast nemen als je alleen Unibet hebt? Het liefst met concurrerende odds en andere weddenschappen dan Unibet uiteraard :).
0 Vind ik leuk's
Betsson is te vergelijken met Unibet denk ik, bwin ook wel. Qua odds is het niet het beste, maar voor de beginnende wedder zijn het wel de gemakkelijkste sites denk ik met niet al te lastige bonussen. Interwetten heeft wel leuke noteringen vaak voor de favorieten, alleen krijg je de bonus pas nadat je een bepaalde inzetvereiste hebt gedaan, goed de voorwaarden lezen dus! Verder is comeon ook een leuke bookmaker voor je denk ik, daar heb je ook vele wedopties.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.