Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrijd afgelast: wat gebeurt er met de weddenschap?

Beste

Ik had gister een toto gezet met 4 wedstrijden, waarvan achilles - telstar is afgelast.
Ik probeerde hem net uit te betalen ( ik las dat de Quitering op 1 word gezet ) maar er stond probeer het later nog een keer.. terwijl een vriend van mij wel een andere toto van gister kon uitbetalen vandaag?
Hoe kan dit..?

mvg
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdanzell in 7-02-2015 13:46 Hulp en advies
in 7-02-2015 13:46 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb hier niet echt een antwoord op, ik zou gewoon doen wat er wordt gezegd. Wacht nog even en probeer het later weer, stuur anders een mail naar toto.

Voorbeeld ik ben al een aantal keren in de chat geweest bij SBO over de uitbetaling van Ghana, zij wonnen na een gestaakte wedstrijd, na twee dagen werd deze bet pas gesetteld, geen idee waarom had het daar ook nog niet eerder meegemaakt. Soms duurt het dus wat langer.
0 Vind ik leuk's
Meestal word ie zo snel mogelijk op void ( dus 1 ) gezet.. Bij de ene bookmaker duurt het 3 dagen en de andere fixt t meteen! Dus helaas eventjes afwachten ! xoxo
0 Vind ik leuk's
al opgelost dit? want dan kan dit topic op slot
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.