Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Multiple Lay Strategie

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
424 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Proberen zou ik zeker doen. Als je een wedstrijd volgt snap je wel wat de odds doen bij goals.
Net nog GAE - Cambuur gelayed op unquoted score voor odds 6.8 met inzet 20.
--------
En gebacked met stapjes tussen odds 10 en 13.
7 euro winst.
CW + 236
0 Vind ik leuk's
Ik heb nu € 5,- @ 5 lay unquoted score MVV - Telstar. In de rust nog 0-0 en de back staat op 26, maar ik heb nu totaal niet van laat ik even 2 euro backen, dat is toch zonde of ben ik nou gek?
Heb ook € 5,- @ 5,4 lay over 3,5 op deze staan. Nu staat de back odd op 9,4.
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Ik heb nu € 5,- @ 5 lay unquoted score MVV - Telstar. In de rust nog 0-0 en de back staat op 26, maar ik heb nu totaal niet van laat ik even 2 euro backen, dat is toch zonde of ben ik nou gek?

------
Nee klopt, bij 0-0 zou ik ook niet backen. Helemaal niet omdat je 5 euro inzet.
Feitelijk zou je maar 1 euro nodig hebben om te backen maar mininzet bij Betfair is 2 euro.
Je hebt in theorie bij rust al 80% van je inzet verdiend. Ik redeneer dan dat ik geen onnodig risico meer ga lopen op een groot verlies in relatie tot die laatste paar euro's die e nog extra kan pakken.
Maar dat hangt van een ieder zijn risicoprofiel en lef af.
Leuk dat je het ook probeert.
Die tien euro is nu wel binnen.
0 Vind ik leuk's
In de rust Chelsae - Atletico.
Lay over 5.5 goals, 40 euro tegen odds 4.6.
------
Goed voorbeeld om niet te lang te wachten met backen.
Stond op 20 euro winst, niets gedaan.
Toen snel 2 goals.
Na de 1-4 gesloten met 30 euro verlies :-(
CW + 206
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:
gaittie:

------
Nee klopt, bij 0-0 zou ik ook niet backen. Helemaal niet omdat je 5 euro inzet.
Feitelijk zou je maar 1 euro nodig hebben om te backen maar mininzet bij Betfair is 2 euro.
Je hebt in theorie bij rust al 80% van je inzet verdiend. Ik redeneer dan dat ik geen onnodig risico meer ga lopen op een groot verlies in relatie tot die laatste paar euro's die e nog extra kan pakken.
Maar dat hangt van een ieder zijn risicoprofiel en lef af.
Leuk dat je het ook probeert.
Die tien euro is nu wel binnen.

Ja klopt en je hebt ook helemaal gelijk dat het komt, omdat ik maar met 5 euro speel en je minimaal 2 moet inzetten.
Mocht ik het leuk blijven vinden en het is me een beetje duidelijk hoe dingen verlopen als er bijv. wel gelijk gescoord wordt enz. dan zal ik ook mijn inzet gaan verhogen en dat is het zeker verstandig om te backen denk ik.
Met hoeveel meer bankroll dan inzet speel je meestal?
Bedankt dat je m'n vragen beantwoord en zeer behulpzaam bent!
0 Vind ik leuk's
Ben begonnen met 100 euro, heb ik volgens mij ergens genoemd.
Saldo staat nu op 306 euro na twee weken.
0 Vind ik leuk's
Ja dat las ik, dus ongeveer 10x zoveel.
Heb je bij Chelsea teveel gebackt dan? De Lay over 5.5 heb je toch gewonnen?
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Ja dat las ik, dus ongeveer 10x zoveel.
Heb je bij Chelsea teveel gebackt dan? De Lay over 5.5 heb je toch gewonnen?

Als je hem terugbackt win je hem niet meer of minder.
Onderstaand het voorbeeld.
Begin is lay 40 euro tegen 4.6
Het bleef even 0-3, odds lopen op. Ik pak dan al wat hogere odds om risico in te perken.
Back 5 euro tegen odds 7
Dan wordt het 1-3, ik lay 15 euro bij tegen 3.5 om gem. te drukken.
Blijft even 1-3 en ik back weer 10 euro tegen 4.5 en later 5 euro tegen 5.1.
Dan valt de 1-4, er hoeft dan nog maar 1 goal te vallen of ik ben mijn liability kwijt.
Dat risico om 90 euo te verliezen (er staat nog 30 inzet open) wil ik niet lopen dus ik kies ervoor 60 euro te backen tegen odds 2.
Ongeacht de uitslag heb ik nu 30 euro verlies.
Het blijft nu 1-4, maar als je niet verlies neemt valt de zesde goal wel en ben je 3x zoveel kwijt.
Af en toe gecalculeerd verlies en vele redelijke winsten maakt deze strategie succesvol. Je moet wel op tijd verlies en winst durven nemen.
Ik hoop dat dit verslagje van mijn acties tijdens een wedstrijd helpt.
;-)
0 Vind ik leuk's
Ik snap je principe denk ik, maar wat zie ik niet goed?
Inzet - Odd - Liability
Lay 40 - 4,6 - 144
Back 5 - 7 - 30
Back 15 - 3,5 - 37,5
Back 10 - 4,5 - 35
Back 5 - 5,1 - 20,5
Back 60 - 2 - 60
Als je de lay wint: 40 - 5 - 15 - 10 - 5 - 60 = 49 verlies
Als je de back wint: 30 + 37,5 + 35 + 20,5 + 60 - 144 = 39 winst
0 Vind ik leuk's
De derde actie is een lay ipv back, dus lay 15 tegen 3.5. Zie tekst.
Verder klopt het! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.