Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
akklasens:
Ik snap er echt niets van, maar je maakt wel beste winst. Snap alleen niets van die termen die telkens gebruikt als layen, gebacked 5 euro tegen odds 42. Wat bedoel je daarmee?
Ik snap er echt niets van, maar je maakt wel beste winst. Snap alleen niets van die termen die telkens gebruikt als layen, gebacked 5 euro tegen odds 42. Wat bedoel je daarmee?
Als je layed speelt je voor bookmaker.
Stel de quotering is 5 dan ga je de verplichting aan de weddenschap uit te betalen als die klopt.
Als de weddenschap echter fout is ontvang je de inzet vd tegenpartij.
Het aangaan van een verplichting is lay, de tegenpartij plaats dan een back bet.
Ik sluit hem meestal tijdens de wedstrijd als ik op winst sta, dus dan back ik hem om te sluiten.
Ah zo! Nou ja ik wens je in ieder geval veel succes en zal dit topic zeker in de gaten houden!
Is het niet al tijd om je inzet te gaan verhogen? Gegarandeerd 5 euro etc schiet niet echt op. En wanneer toon je een keer ballen en back je niet? Er zijn genoeg situaties voorbij gekomen waarbij je niet hoefde te backen, en je dus meer winst kon pakken.
Thank you Basedgod
basedgod:
Is het niet al tijd om je inzet te gaan verhogen? Gegarandeerd 5 euro etc schiet niet echt op. En wanneer toon je een keer ballen en back je niet? Er zijn genoeg situaties voorbij gekomen waarbij je niet hoefde te backen, en je dus meer winst kon pakken.
Verhoog mijn inzet ook, kijk maar naar Heerenveen gisteren.
Verder wil ik geen onnodige grote risico's lopen voor die laatste paar euro's extra winst als de meeste winst al binnen is.
Kan nl. hard gaan als je verliest en dat vind ik zonde.
En 187 euro in 2.5 weken vind ik een mooi resultaat.
Toch dank voor je tip. Het minder backen zal ik in mijn achterhoofd houden.
lay_multiple:
Live bij Betfair, Lech Poznan - Polonia Warschau U 19.
Bij rust 0-1
In de rust lay over 4.5 goals, inzet 15 euro odds 11.
-----------
10 minuten na rust gebacked 8 euro tegen 26.
Gegarandeerd 7 euro winst, mocht er toch 5x gescoord worden zelfs 50 euro omdat mijn back beter gevuld werd dan ingevoerd.
CW + 72
Bij rust 0-1
-----------
Gegarandeerd 7 euro winst, mocht er toch 5x gescoord worden zelfs 50 euro omdat mijn back beter gevuld werd dan ingevoerd.
CW + 72
Volgens mij begin ik de methode te snappen, maar waarom back je al na 10 minuten en wacht je niet tot er een doelpunt valt? Of daalt dan de odd heel erg?
gaittie:
Volgens mij begin ik de methode te snappen, maar waarom back je al na 10 minuten en wacht je niet tot er een doelpunt valt? Of daalt dan de odd heel erg?
lay_multiple:
Bij rust 0-1
-----------
CW + 72
Bij rust 0-1
-----------
CW + 72
Bij een doelpunt vliegen de odds idd omlaag. In dit geval had ik veel langer kunnen wachten gezien de ruimte van nog 4 doelpunten.
Voor vanavond Jupiler Leaugue.
Helmond Sport 3x gewonnen waaronder vorige week indrukwekkend bij De Graafschap.
Den Bosch 3x verloren. Helmond thuis.
Lay winst Den Bosch (2).
Inzet 50 euro, odds 4.2, liability 160.
.... Inmiddels iets beter gevuld tegen 4.19 odds.
----------
Na de 2-0 in 33e minuut 6 euro gebacked tegen odds 34.
44 euro winst, 42 na commissie.
Ben weer klaar voor vandaag :-)
CW + 229
Helmond Sport 3x gewonnen waaronder vorige week indrukwekkend bij De Graafschap.
Den Bosch 3x verloren. Helmond thuis.
Lay winst Den Bosch (2).
Inzet 50 euro, odds 4.2, liability 160.
.... Inmiddels iets beter gevuld tegen 4.19 odds.
----------
Na de 2-0 in 33e minuut 6 euro gebacked tegen odds 34.
44 euro winst, 42 na commissie.
Ben weer klaar voor vandaag :-)
CW + 229
Stel ik lay 5@ 5.52 any unquoted op MVV - Telstar en er wordt wel redelijk gescoord gaat dan de back odd omhoog of zie ik dat verkeerd?
gaittie:
Stel ik lay 5@ 5.52 any unquoted op MVV - Telstar en er wordt wel redelijk gescoord gaat dan de back odd omhoog of zie ik dat verkeerd?
Als er veel wordt gescoord gaan de odds omlaag.
Het wordt waarschijnlijker dat de bet wordt gehaald, dus lagere odds.
Als je je lay dan in wil dekken moet je dus meer euro's inzetten dan oorspronkelijk gelayed.
Dan heb je verrlies.
Als er weinig wordt gescoord andersom.
Aah ja tuurlijk, dankje! Ik ben er vanmiddag mee bezig geweest en virueel een paar wedstrijden meegedaan, maar het is wel lastig.
Misschien maar gewoon eens proberen met weinig.
Misschien maar gewoon eens proberen met weinig.