Wedden op over 0,5
Hallo,
ik heb nog 10 euro op mijn comeon account en heb geen zin om meer geld te storten dus ga even een tijdverdrijf experiment doen. Ik bet steeds pre-match all-in op de over 0,5 goals totaal. Mocht ik weer op een leuk bedrag komen dan staak ik deze tactiek.
1. Slovan Bratislava - Spartak Trnava 10,00 @ 1,04
2. Modena - Catania 10,49 @ 1,07
ik heb nog 10 euro op mijn comeon account en heb geen zin om meer geld te storten dus ga even een tijdverdrijf experiment doen. Ik bet steeds pre-match all-in op de over 0,5 goals totaal. Mocht ik weer op een leuk bedrag komen dan staak ik deze tactiek.
1. Slovan Bratislava - Spartak Trnava 10,00 @ 1,04
2. Modena - Catania 10,49 @ 1,07
in 10-03-2015 16:30 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
2. Modena - Catania 10.49 @ 1,07
cap_schouw:
verbaasd me niks als deze match 0-0 wordt.
succes! verder.
HT 0-0 :p nog maar 45 min speeltijd over ;-) hahaha
Jawel hoor, Catania 42 voor - 46 tegen.
1 goaltje voor Modena moet kunnen. Doen ze vaker de laatste weken
1 goaltje voor Modena moet kunnen. Doen ze vaker de laatste weken
Basel over 0,5 tegen Porto @ 1,95 bij Unibet
Ik vind Porto sterk overschat en Basel kan best scoren daar
Ik vind Porto sterk overschat en Basel kan best scoren daar
0-0 FT (n) lol
zeer verstandig dat je geen zin meer hebt om bij te storten want dit gaat natuurlijk nooit werken het bewijs dat odd 1.07 ook fout kunnen gaan.
gewoon lekker voor een lange periode stoppen en je eerst verdiepen hoe je moet voetbalwedden voordat je weer begint.
zeer verstandig dat je geen zin meer hebt om bij te storten want dit gaat natuurlijk nooit werken het bewijs dat odd 1.07 ook fout kunnen gaan.
gewoon lekker voor een lange periode stoppen en je eerst verdiepen hoe je moet voetbalwedden voordat je weer begint.
zelf hier ook al een keer de mist in mee gegaan, helaas...
stampert:
0-0 FT (n) lol
0-0 FT (n) lol
Ik weet hoe ik moet wedden.. Ik had op het moment geen zin om bij te storten omdat ik een beetje aan wou kloten met dat tientje. Mooie ding dat mensen hier gelijk bij denken dat ik 0 verstand heb van wedden.
Ik ben hier ook weleens de mist mee ingegaan, dan valt het pas op hoeveel wedstrijden in een 0-0 eindigen..
Serie B en de Segunda Liga van Portugal kun je maar beter niet gebruiken voor je over/under bets. Het eindigt zo vaak 0-0 in die competities