Wedden op doelpunt in eerste kwartier ja/nee
Ik heb hier de afgelopen tijd veel verschillende methodes gevonden waaruit je winst zou kunnen halen. Ik dacht zelf ook eens om wat te bedenken en uit te zoeken. Op veel sites ( Unibet, Napoleon Games etc. ) kun je inzetten op de weddenschap "wordt er een doelpunt gemaakt binnen 00:00-14:59 " De gemiddelde quote van " nee " ligt rond de @1,25 Dit is natuurlijk een kwestie van geluk hebben, maar ik wil toch de gok wagen.
Competities waar een doelpunt in het eerste kwartier niet veel voorkomt zijn:
Japan ( 1ste en 2de divisie ) laatste 60 wedstrijden en 50 keer kwam het niet voor
Zuid-Korea ( 1ste divisie ) laatste 60 wedstrijd en 51 keer kwam het niet voor
Duitsland ( 2.de Bundesliga ) laatste 60 wedstrijd en 49 keer kwam het niet voor
Zelf zal ik verder meer competities bekijken waar het weinig voorkomt en hier bij plaatsen, als het 15 keer of meer gebeurt van de 60 moet je de gok niet wagen.
Ik ga nu proberen 2 van deze te combineren en kijken hoe ver ik er mee kan komen met 20 EURO inzet. Omdat de genoemde competities pas weer in het weekend zijn doe ik nu 2 willekeurige.
Inzet: 20 EURO
Winst: 31,50 EURO
Nancy - Le Havre
Krasnodar - Terek Grozny
De kans dat dit eerder fout gaat dan genoemde competities is natuurlijk groter, dus als het fout gaat zal ik in het weekend nog een poging wagen.
Competities waar een doelpunt in het eerste kwartier niet veel voorkomt zijn:
Japan ( 1ste en 2de divisie ) laatste 60 wedstrijden en 50 keer kwam het niet voor
Zuid-Korea ( 1ste divisie ) laatste 60 wedstrijd en 51 keer kwam het niet voor
Duitsland ( 2.de Bundesliga ) laatste 60 wedstrijd en 49 keer kwam het niet voor
Zelf zal ik verder meer competities bekijken waar het weinig voorkomt en hier bij plaatsen, als het 15 keer of meer gebeurt van de 60 moet je de gok niet wagen.
Ik ga nu proberen 2 van deze te combineren en kijken hoe ver ik er mee kan komen met 20 EURO inzet. Omdat de genoemde competities pas weer in het weekend zijn doe ik nu 2 willekeurige.
Inzet: 20 EURO
Winst: 31,50 EURO
Nancy - Le Havre
Krasnodar - Terek Grozny
De kans dat dit eerder fout gaat dan genoemde competities is natuurlijk groter, dus als het fout gaat zal ik in het weekend nog een poging wagen.
in 27-10-2014 13:00 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kakitani:
Zeker weten ! Heerlijk kunnen slapen !
Ik kijk gewoon bij soccerstand, klik een competitie aan en kijk vervolgens naar de afgelopen 60 wedstrijden hoe het is verlopen. Bij genoemde landen, Japan, Korea en 2.de Bundesliga komt het weinig voor dat er dus in het eerste kwartier wordt gescoord, ook zijn het vaak wedstrijden als 1-1, 2-1, 1-0 en van die categorie.
Bij die vraag komt gewoon geluk kijken, ik had er gewoon 2 aangeklikt en het ging dus goed in dit geval.
Heb 60 laten staan en 171,37 op mijn rekening gestort. Dus nu weer bij het begin beginnen met 20 EURO :)
Voor vanavond:
Inzet: 20
Winst: 32,25
HB Koge - AB Copenhagen
Paok - Giannina
louweeh:
Gefeliciteerd! de laatste is ook goed, beetje kunnen slapen vanacht? :p
kakitani:
In de Serie A en B gebeurt het nog redelijk veel van wat ik had onderzocht, dus die vermijd ik liever :)
Overigens deze bet weer goed
Inzet: 79,35
Winst: 143,39
Hapoel Haifa - Maccabi Petach
Dukla Praag - Pribram
Overigens ga ik het nog een keer doen en dan laat ik 40 erop staan, de rest stort ik terug.
Duimen dat het goed gaat !
Inzet: 143,39
Winst: 231,27
Luverdense - Avai
Oeste - Portuguesa
20vthengelo:
Heb je serie a en b al eens overwogen voor dit soort bets? Klinkt als een effectief iets!
Heb je serie a en b al eens overwogen voor dit soort bets? Klinkt als een effectief iets!
In de Serie A en B gebeurt het nog redelijk veel van wat ik had onderzocht, dus die vermijd ik liever :)
Overigens deze bet weer goed
Inzet: 79,35
Winst: 143,39
Hapoel Haifa - Maccabi Petach
Dukla Praag - Pribram
Overigens ga ik het nog een keer doen en dan laat ik 40 erop staan, de rest stort ik terug.
Duimen dat het goed gaat !
Inzet: 143,39
Winst: 231,27
Luverdense - Avai
Oeste - Portuguesa
Gefeliciteerd! de laatste is ook goed, beetje kunnen slapen vanacht? :p
Zeker weten ! Heerlijk kunnen slapen !
elhamjoey:
Interessante tactiek Kakitani. Misschien een idee om het in combinatie met Timbarret zijn stappenplan te gaan volgen.
Vraagje: waar haal je je statistieken betreffende het scoren in het eerste kwartier vandaan? Heb je je eigen datasheet of trek je ze ergens anders vandaan?
En hoe selecteer je dan de wedstrijden die je speelt? Waarom wel Luverdense - Avai en niet Joinville - Bragantino (beiden serie B)?
Nogmaals, ik zie best wel potentie in deze tactiek en ben benieuwd hoe het op langere termijn gaat verlopen. Blijf je in ieder geval even volgen (y)
Interessante tactiek Kakitani. Misschien een idee om het in combinatie met Timbarret zijn stappenplan te gaan volgen.
Vraagje: waar haal je je statistieken betreffende het scoren in het eerste kwartier vandaan? Heb je je eigen datasheet of trek je ze ergens anders vandaan?
En hoe selecteer je dan de wedstrijden die je speelt? Waarom wel Luverdense - Avai en niet Joinville - Bragantino (beiden serie B)?
Nogmaals, ik zie best wel potentie in deze tactiek en ben benieuwd hoe het op langere termijn gaat verlopen. Blijf je in ieder geval even volgen (y)
Ik kijk gewoon bij soccerstand, klik een competitie aan en kijk vervolgens naar de afgelopen 60 wedstrijden hoe het is verlopen. Bij genoemde landen, Japan, Korea en 2.de Bundesliga komt het weinig voor dat er dus in het eerste kwartier wordt gescoord, ook zijn het vaak wedstrijden als 1-1, 2-1, 1-0 en van die categorie.
Bij die vraag komt gewoon geluk kijken, ik had er gewoon 2 aangeklikt en het ging dus goed in dit geval.
Heb 60 laten staan en 171,37 op mijn rekening gestort. Dus nu weer bij het begin beginnen met 20 EURO :)
Voor vanavond:
Inzet: 20
Winst: 32,25
HB Koge - AB Copenhagen
Paok - Giannina
Huh? ik wou deze met je mee spelen maar was ik te laat.
alleen je had in het begin HB Koge - AB Copenhagen en Nice-Metz staan.. waar het al snel 0-2 was binnen 15min.
Kakitani, zit je nou vals te spelen? Aan de reactie van Soowey te zien..
elinesperado:
Wat zuur, precies in de 15e minuut...
Wat zuur, precies in de 15e minuut...
En dit is me 16e weddenschap achter elkaar die is mislukt :s :-(
saviola9:
Nee nee ! Ik wilde Metz gaan spelen, maar had uiteindelijk PAOK gedaan en niet veranderd omdat ik vooraf al Metz had ingevoerd , excuses. Maar Freiburg scoorde jusit in de 15de minuut dus klaar :(
Heb nog 40 EU dus 2 kansen.
Een na laatste poging dus.
Inzet: 20 EU
Winst: 37,26
Wohlen - Basel
Frankfurt - Gladbach
kakitani:
Nee nee ! Ik wilde Metz gaan spelen, maar had uiteindelijk PAOK gedaan en niet veranderd omdat ik vooraf al Metz had ingevoerd , excuses. Maar Freiburg scoorde jusit in de 15de minuut dus klaar :(
Wohlen - Basel
Frankfurt - Gladbach
saviola9:
Wohlen - Basel
Frankfurt - Gladbach
Ik doe deze weer met je mee
0108daniel:
kakitani:
Wohlen - Basel
Frankfurt - Gladbach
saviola9:
Wohlen - Basel
Frankfurt - Gladbach
Het valt me op dat je in veel topics telkens weer blijft inzetten, is het niet beter als je even wat rust pakt, want je zit constant te klagen dat het fout gaat. Ik heb ook zo'n periode gehad en toen gewoon een paar maanden niet meer bezig gehouden met gokken om later de draad weer op te pakken. Maarja wie ben ik om te vertellen wat je wel en niet moet dan denk ik dan ook weer
Veel succes verder, hoop dat we hem goed hebben.
kakitani:
Het valt me op dat je in veel topics telkens weer blijft inzetten, is het niet beter als je even wat rust pakt, want je zit constant te klagen dat het fout gaat. Ik heb ook zo'n periode gehad en toen gewoon een paar maanden niet meer bezig gehouden met gokken om later de draad weer op te pakken. Maarja wie ben ik om te vertellen wat je wel en niet moet dan denk ik dan ook weer
0108daniel:
kakitani:
Wohlen - Basel
Frankfurt - Gladbach
saviola9:
Wohlen - Basel
Frankfurt - Gladbach
Wat me ook opvalt is dat elke weddenschap waarop ik inzet verliest.
Een paar jaar geleden ben ik begonnen toen ging het niet goed, heb toen een jaar en nog eens een paar maanden niet gewed en ingelezen en met andere meegekeken.
Dus nu dacht ik dat ik het weer kon proberen.
Heb natuurlijk geen zin om nog eens 3 jaar niet te wedden en dan in het vervolg weer te verliezen.
Kakitani Y. 11'
Neem een nieuwe naam :P
Neem een nieuwe naam :P
Atia.Blogabet.com