Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op doelpunt in eerste kwartier ja/nee

Ik heb hier de afgelopen tijd veel verschillende methodes gevonden waaruit je winst zou kunnen halen. Ik dacht zelf ook eens om wat te bedenken en uit te zoeken. Op veel sites ( Unibet, Napoleon Games etc. ) kun je inzetten op de weddenschap "wordt er een doelpunt gemaakt binnen 00:00-14:59 " De gemiddelde quote van " nee " ligt rond de @1,25 Dit is natuurlijk een kwestie van geluk hebben, maar ik wil toch de gok wagen.

Competities waar een doelpunt in het eerste kwartier niet veel voorkomt zijn:
Japan ( 1ste en 2de divisie ) laatste 60 wedstrijden en 50 keer kwam het niet voor
Zuid-Korea ( 1ste divisie ) laatste 60 wedstrijd en 51 keer kwam het niet voor
Duitsland ( 2.de Bundesliga ) laatste 60 wedstrijd en 49 keer kwam het niet voor

Zelf zal ik verder meer competities bekijken waar het weinig voorkomt en hier bij plaatsen, als het 15 keer of meer gebeurt van de 60 moet je de gok niet wagen.

Ik ga nu proberen 2 van deze te combineren en kijken hoe ver ik er mee kan komen met 20 EURO inzet. Omdat de genoemde competities pas weer in het weekend zijn doe ik nu 2 willekeurige.

Inzet: 20 EURO
Winst: 31,50 EURO

Nancy - Le Havre
Krasnodar - Terek Grozny

De kans dat dit eerder fout gaat dan genoemde competities is natuurlijk groter, dus als het fout gaat zal ik in het weekend nog een poging wagen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkakitani in 27-10-2014 13:00 Hulp en advies
in 27-10-2014 13:00 Hulp en advies
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Volgende stap:

Inzet: 79,35
Winst: 143,39

Hapoel Haifa - Maccabi Petach
Dukla Praag - Pribram
0 Vind ik leuk's
Hoe werkt deze weddenschap nu eigenlijk?
Zet je in op de ploegen die dan NIET scoren?
Dus total score 2nd half Yes/No?
0 Vind ik leuk's
Je hebt bij ' rust " een weddenschap "word er een doelpunt gescoord in het eerste kwartier ", en dan kun je kiezen tussen ja of nee, het komt natuurlijk veel minder voor dat het niet gebeurt en die quote is vaak rond de 1,25 - 1,30 en als je dan twee wedstrijden daar van doet kom je op een redelijk quote uit, 1,55 - 1,70.
0 Vind ik leuk's
Ah zo inderdaad!
Dus dan doe je 'nee' wedden?
Ik heb bij Hapoel Haifa - Maccabi Petach en Dukla Praag - Pribram beide 'nee'
0 Vind ik leuk's
0108daniel:
Ah zo inderdaad!

Juist, zo moet het ! die van Hapoel is dus al goed :)
0 Vind ik leuk's
Interessant is er ook een bookie die dit doet op de serie b?
0 Vind ik leuk's
kakitani:
0108daniel:
Ah zo inderdaad!

Juist, zo moet het ! die van Hapoel is dus al goed :)

Klopt! :D
Nu hopen op Dukla Praag - Pribram
0 Vind ik leuk's
Heb je serie a en b al eens overwogen voor dit soort bets? Klinkt als een effectief iets!
0 Vind ik leuk's
20vthengelo:
Heb je serie a en b al eens overwogen voor dit soort bets? Klinkt als een effectief iets!

In de Serie A en B gebeurt het nog redelijk veel van wat ik had onderzocht, dus die vermijd ik liever :)

Overigens deze bet weer goed

Inzet: 79,35
Winst: 143,39

Hapoel Haifa - Maccabi Petach
Dukla Praag - Pribram

Overigens ga ik het nog een keer doen en dan laat ik 40 erop staan, de rest stort ik terug.

Duimen dat het goed gaat !

Inzet: 143,39
Winst: 231,27

Luverdense - Avai
Oeste - Portuguesa
0 Vind ik leuk's
Misschien een idee om ook wat te verzekeren want dit gaat een keer fout natuurlijk
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.