Experimentje: under 3.5 goals
Een experimentje die ik hopelijk even kan aanhouden.
Te kiezen matchen:
Bij een match ga ik de vorige vijf matchen vergelijken van beide teams. Afhankelijk van het doelpuntensaldo zal ik op under 3,5 wedden.
Er moeten van de tien vorige gespeelde matchen (elk team vijf), minstens 8 op under 3,5 geëindigd zijn.
Indien één match spectaculair is geëindigd (lees: over 5,5) tel ik die mee als zijnde under 3,5. "Met het gedacht dat dit een eenmalig voorval is"
Staking
Altijd 10EUR / bet
Kan nog veranderen, afhankelijk van hoe de resultaten zijn.
Extra
De quotering moet minstens 1,30 zijn (oddsportal.com)
En maximaal 1,50
Ik ga van start met een fictieve 100EUR
05/02/2015
Ajax - AZ Alkmaar @ 1.53
Al Sareeh - Al Ramtha @ 1.32
Al Ahli - Al Wehdat @ 1.37
Al Sailiya - Qatar SC @ 1.54
Al Khaleej - Al-Shabab @ 1.48
(y)
Te kiezen matchen:
Bij een match ga ik de vorige vijf matchen vergelijken van beide teams. Afhankelijk van het doelpuntensaldo zal ik op under 3,5 wedden.
Er moeten van de tien vorige gespeelde matchen (elk team vijf), minstens 8 op under 3,5 geëindigd zijn.
Indien één match spectaculair is geëindigd (lees: over 5,5) tel ik die mee als zijnde under 3,5. "Met het gedacht dat dit een eenmalig voorval is"
Staking
Altijd 10EUR / bet
Kan nog veranderen, afhankelijk van hoe de resultaten zijn.
Extra
De quotering moet minstens 1,30 zijn (oddsportal.com)
En maximaal 1,50
Ik ga van start met een fictieve 100EUR
05/02/2015
Ajax - AZ Alkmaar @ 1.53
(y)
in 5-02-2015 11:37 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
saibot:
Waar is dit goed voor? Als een wedstrijd met meer dan 5 doelpunten is geëindigd, telt ie toch gewoon niet mee?
Je bedenkt een strategie en vervolgens ga je uitzonderingen maken. Op die manier zal je er nooit achter komen of het winstgevend is.
Op basis van stats kan je toch Ajax-AZ niet kiezen? Van de laatste 8 eredivisiewedstrijd tussen beide teams gingen er 7 van de 8 over 3.5 goals... Desondanks zie ik die under wel gebeuren met het matige spel van Ajax
robs234:
Op basis van stats kan je toch Ajax-AZ niet kiezen? Van de laatste 8 eredivisiewedstrijd tussen beide teams gingen er 7 van de 8 over 3.5 goals... Desondanks zie ik die under wel gebeuren met het matige spel van Ajax
Ah nee, ik bedoel de laatste 5 matchen van de teams afzonderlijk, niet h2h.
saviola9:
Waar is dit goed voor? Als een wedstrijd met meer dan 5 doelpunten is geëindigd, telt ie toch gewoon niet mee?
Je bedenkt een strategie en vervolgens ga je uitzonderingen maken. Op die manier zal je er nooit achter komen of het winstgevend is.
saibot:
Omdat ik ervan uit ga dat een match waar "spectaculair" veel goals gemaakt zijn, een off-day van het team betekent (of de tegenstander)
Als er natuurlijk al meerdere matchen over 5,5 geëindigd zijn, dan is het geen "toeval" in zover dit bestaat.
Experiment voor iets..we zien wel
Deze manier is ook een aantal keer door mijn hoofd geschoten om als expirimentje te proberen, maar nooit daadwerkelijk gestart.
Ben erg benieuwd, ga hem zeker volgen (y)
Ben erg benieuwd, ga hem zeker volgen (y)
saibot:
05/02/2015
Ajax - AZ Alkmaar @ 1.53
05/02/2015
Ajax - AZ Alkmaar @ 1.53
Goed begonnen :d
5W-0L
+22,4
06/02/2015
Schalke - B. Moenchengladbach @ 1.32
St. Liege - Mouscron Peruwelz @ 1.51
Ironi Tiberias - Hapoel Afula @ 1.30
Graafschap - Venlo @ 1.44
Achilles 29 - Telstar @ 1.42
Al-Fateh - Al-Ittihad FC @ 1.36
Voorsmaakje voor morgen
Everton - Liverpool @ 1.35
Manchester City - Hull City @1.55
Derby - Bolton @ 1.37
Leeds - Brentford @ 1.32
Middlesbrough - Charlton @ 1.36
Norwich - Blackpool @ 1.45
Mainz - Hertha Berlin @ 1.30
..
Goed bezig! Als ik een tip mag geven, zou ik toch maar de Jupiler League mijden. Hoewel de odds daar wel hoger liggen vanwege de vele doelpunten, zijn er ook veel onvoorspelbare uitslagen.
saibot:
06/02/2015
Graafschap - Venlo @ 1.44 (uitgesteld)
Achilles 29 - Telstar @ 1.42 (uitgesteld)
06/02/2015
Achilles 29 - Telstar @ 1.42 (uitgesteld)
Eentje de mist in
8W-1L
+23,7
07/02/2015
Everton - Liverpool @ 1.35
Manchester City - Hull City @1.55
Derby - Bolton @ 1.37
Leeds - Brentford @ 1.32
Middlesbrough - Charlton @ 1.36
Norwich - Blackpool @ 1.45
Mainz - Hertha Berlin @ 1.30
Dordrecht - Den Haag @ 1.38
Twente - Excelsior @ 1.46
PSV - Utrecht @ 1.92 (misschien ook een hoogste quotering limiet opleggen :-| )
Aberdeen - Ross County @ 1.31
Colo Colo - Barnechea @ 1.59
APOEL - Achnas @ 1.37
Swindon - Barnsley @1.36
Milton Keynes Dons - Bristol City @ 1.35
Port Vale - Bradford @1.32
Bury - Exeter @ 1.30
Union Berlin - Bochum @1.36
Leixoes - Guimaraes B @ 1.32
Orduspor - Adanaspor AS @ 1.35
Dit zijn ze voor vandaag!
(y) Ziet er netjes uit. Ik zal je tips voor vandaag ;-) 07-02 meespelen.
robs234:
Goed bezig! Als ik een tip mag geven, zou ik toch maar de Jupiler League mijden. Hoewel de odds daar wel hoger liggen vanwege de vele doelpunten, zijn er ook veel onvoorspelbare uitslagen.
Klopt, maar voorlopig even de "strategie" volgen, naarmate het vordert gaan we eens de piklijst bekijken + het stakingsplan. Want ik merk ook, als we en slechte streak gaan hebben zijn we eraan voor de moeite. Dus zou de bankroll sneller omhoog moeten..Maar we zien dan wel.
STINKSNIKKEL:
Ziet er netjes uit. Ik zal je tips voor vandaag 07-02 meespele
Ziet er netjes uit. Ik zal je tips voor vandaag 07-02 meespele
(y)