Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat is jouw grootste blunder met wedden op sportwedstrijden?

Even duidelijk maken.

Ik heb geen idee of dit onderwerp al bestaat, of dat het überhaupt is toegestaan.

Maar ik ben benieuwd wat jouw grootste gok blunder is geweest. En geef een zo duidelijk en gedetailleerde beschrijving. Want ik lees hier te vaak alleen maar successen, maar niet de grote kapitale blunders.

Ik heb twee blunders.

Acht jaar geleden woonde ik nog thuis, en had op mijn kamer een computer. Ik kwam in aanraking met het fenomeen gokken via internet. Al gauw had ik mijn favoriete spel gevonden, hoger-lager. Ik had 10 euro op mijn account staan, en ging eerst een hele tijd oefenen (wat je oefenen noemt) om een beetje het goede gevoel te krijgen. Op een gegeven moment dacht ik, nou ik wel voor het geld spelen.

Het begon prima, na een minuut of 10 stond ik op 25 euro. Ik werd iets gretiger en ging hogere inzetten doen. Ik verloor opeens veel potjes. Na een ruim half uur spelen had ik nog maar 4 euro over. Ik zette dat in zijn geheel in, en dacht...alles of niets.

Alsof mijn geboden verhoort werden, begon ik weer te winnen, en te winnen, en te winnen, en nog meer te winnen. Ik stond na veel uit-cashen en vooral gericht gokken op een plus van ongeveer 700 euro. Mijn handen begonnen te zweten en ik wilde meer. Ik zette 500 in en won weer een lange reeks beurten. Ik stond na ruim anderhalf uur spelen en een zere ogen van het staren naar een klote scherm, op bijna 6000 euro.

Ik weet nog welke kaart ik voor mij had, een 4. Hoger of lager. Ik wilde uit-cashen en drukte op de uitbetaal knop. Maar mijn muis bleef hangen en drukte vervolgens zonder dat ik het wilde op hoger. Alles weg. Ik ben hier nog lang ziek van geweest.

Tweede blunder.

Dat was zo erg. Ik deed met een collega mee aan de Toto, en we vulden 6 gelijke spelen in. Niet op een zorgvuldige manier, maar gewoon ogen dicht en kijk wel wat er uit kwam. Zo speelde wij iedere vrijdag de weekend competities. We zetten dan ieder 5 gulden. Mijn collega nam het Toto formulier mee en ik schreef op wat we speelde. Weken, maanden en jaren lang wonnen we niets. Tot die ene dag, althans dat dacht ik. Zondag avond ging ik op teletekst kijken wat de uitslagen waren en ik kon mijn ogen niet geloven. We hadden alle 6 gelijke spelen goed. Ik ging met een brede glimlach naar mijn werk maandag en was blij dat mijn collega er al was.

Ik liep naar hem toe, we hebben gewonnen met Toto. Hij wilde het Toto formulier uit zijn broek halen, was het hele formulier onleesbaar. Al het inkt was weggewassen. Zijn vrouw had zijn werkbroek met dat formulier erin gewassen. :-|

Ben nu benieuwd naar jullie blunder(s).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmelvinkef in 11-11-2014 00:36 Hulp en advies
in 11-11-2014 00:36 Hulp en advies
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeffreythespartaan:
Me eerste storting bij Bwin is me grootste blunder ever...

Voor mij wedden op voetbal pfff, ben nu mn rode cijfers weer met NFL en NBA aant terughalen...
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Freebetje gezet op een DNB weddenschap.. Heel slim...
0 Vind ik leuk's
jeffreythespartaan:
Me eerste storting bij Bwin is me grootste blunder ever...

Haha lol. :p

Ik had laatst 25 euro gestort op Bwin, terwijl ze nog 250 euro tegoed van me hadden. Na die 25 euro kon ik dus fluiten :-$
0 Vind ik leuk's
Er komen wat blunders opdagen in mijn geheugen.

Ik ben gek op funbetjes, helemaal als ik daarmee duizenden euro's kan winnen.

Zo had ik ooit een funbet van 25 wedtrijden. Ik zette 2.20 euro in. Ik kon dus iets van 1800 winnen, dat was wel een lekker bedrag.
Ik was op een verjaardagsfeest, en het was al laat. Ik dacht opeens, wacht even, die wedstrijden moeten nu wel zo'n beetje gespeeld zijn.
Op mijn mobiel zat ik elke wedstrijd één voor één na te kijken, en alles had ik goed. Maar één wedstrijd was de uitslag nog niet bekend, terwijl die al 3 uur daarvoor was afgelopen. Het betrof een wedstrijd uit de Zweedse 5e divisie (Elitettan). Ik moest weten wat de uitslag was, dus speurde ik naar lokale fansites van de thuisspelende club. Ik vond er eentje, en ik werd zo blij. De club had met 3-1 gewonnen. Ik had dus 1800 gewonnen.....dacht ik.
Eenmaal thuis bleek het nog geen 180 te zijn. Ik had per ongeluk 0.20 cent ingezet, in plaats van 2.20.

Ik liet mij ooit bij ComeOn inschrijven, met volle moed stortte ik 100 euro, en kreeg de bonus niet direct. Toen ik mij afvroeg hoe dat kwam, zocht in contact met ComeOn, en vertelde zij mij dat er iets niet pluis was. Ik bleek namelijk 2 accounts te hebben, en dat is niet toegestaan. We gaan sowieso beide accounts sluiten, en zullen intern overleggen welke account misschien heropent kan worden. Als suggestie af ik aan dat mijn laatste account wel open mocht blijven (vanwege die 100 euro van mijzelf). Maar alsof de duvel er mee speelde, opende ze alleen dat oude account. Weg 100 euro. Stom van mij, maar eerlijk gezegd was ik dat helemaal vergeten, dat er al een account bestond.

Ooit kreeg ik een tip van iemand die zei: "Nu FREE MONEY Dallas". Ik vroeg, kan ik alles inzetten? Ja zeker doen. Mijn hele bankroll (250) plempte ik op Dallas.....FC Dallas. 6 April 2013, Dallas speelde uit tegen Toronto. Maar op hetzelfde moment speelde Dallas Mavericks ook uit tegen Sacramento Kings. De tip was bedoeld voor Basketbal (tip was achteraf goed) maar ik speelde hem per ongeluk voor Soccer (tip was op dat moment waardeloos, want ze speelde gelijk).

0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Haha...mooi rubriek...mijn grootste blunder is dat ik een keer te snel, all in ben gegaan op Duitsland...
bleken dat vrouwen te zijn.... :-$

nog 1 tje...kreeg een keer een tip van een Turkse collega....HERCULES over 2.5 !......Later bleek dat hij HERACLES bedoelde...
haha...gelukkig kunnen we er nu om lachen (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Met 5 euro in 1 dag 250 euro gemaakt met roulette. En toen vol vertrouwen in mn club dat Liverpool kampioen werd, volle 250 erop.....
0 Vind ik leuk's
Mijn grootste blunder was wel voor het WK. Had €20 op Betsson staan, waarbij je een combi kon maken van spelers die zouden worden geselecteerd voor het WK.
Ik had op het oog: Villa, Torres en Shaw. Met allemaal odd van rond de 5 ofzo. Was er heilig van overtuigd dat ze alledrie geselecteerd zouden worden.

Wat denk je? Gaf toch de voorkeur aan om even te wachten en toen vlak voor het WK een combi geplaatst met daarin o.a. Uruguay - Costa Rica en iedereen weet die uitslag..

En oja, ze waren alledrie natuurlijk opgeroepen. Haha.
0 Vind ik leuk's
Pijnlijke dingen komen hier voorbij zeg hahaha.
0 Vind ik leuk's
ligt eraan hoe het psv morgen vergaat, als de 2e helft morgen alsnog gespeelt wordt.

vandaag bij betfirst geregistreerd en omdat je je 1e bet terug krijgt als je fout zit een mooie combi inelkaar gezet (zo dacht ik)
helaas wouden moskou en napoli niet meewerken, :-@

http://airraid.home.xs4all.nl/eurobet%2027nov.png">

wat is nou dan de blunder, de bet moskou-napoli heb ik geplaatst ipv een andere bet waar ik over zat te dubben krasnodar-lille, die ik dan op x2 had gebet. wat dus een x werd

dag 6500 euro :(
0 Vind ik leuk's
Zo om de twee dagen vul ik bij de sigarenboer op de hoek hier een Toto formulier in. Om dan eerst thuis minstens 4 en maximaal 6 wedstrijden te zoeken die mij aanspreken te vereeuwigen op mijn geel uitgeprinte waardepapiertje. Te vaak verlies je de combi's, want anders dan combi's kan je niet spelen. Dat is ook het grote verschil met Toto en internet wedden. Bij Toto ben je echt aan het gokken, en op internet ben je aan het wedden.

Soms win ik, en als ik win zijn het ook vaak leuke bedragen (hoogste was tijdens het WK 2014, namelijk 483 euro). En dan is het lekker hoor, als je die biljetten in ontvangst mag nemen. En dan de die gezichten van mensen die om je heen staan, om ook hun geluk te beproeven. Laatst kwam er een man achter mij aan, nadat ik weer enkele honderdjes had gewonnen. Hij wilde tips. Ik zei, schrijf je in bij Voetbalwedden.net (echt waar). Geen idee of hij dat gedaan heeft.

Dinsdag en woensdag speelde ik met de Champions Leage een aantal wedstrijden. Drie op de ene dag en drie op de andere dag. En je raad het al, alles goed behalve die ene. Toevallig mijn eigen club.

En gister kreeg ik van mijn lieve oma een lieve som van 25 euro. Ik dacht laat ik die inzetten op 5 wedstrijden in de europa league (zie afbeelding).

http://i58.tinypic.com/bhk8xk.png">

Die totale odd was 13.08.

Ik heb dus een uur lang op mijn gemak lopen zoeken naar mooie wedstrijden, en er vijf gevonden. De sigarenboer was dicht, dus was ik genoodzaakt om tijdens het boodschappen doen bij Albert Heijn, daar maar mijn Toto formulier in te leveren.

Toen de 19:00 wedstrijden bijna ten einde waren, wilde ik even mijn Toto formulier pakken, om te zien of alles goed ging. Bleek ik die 25 euro nog in mijn broekzak te hebben met de invulformulier erbij. Ik was het helemaal vergeten in te leveren. En je raad het misschien al, ik had alles goed. :-( dag 327 euro
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.