Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat is jouw grootste blunder met wedden op sportwedstrijden?

Even duidelijk maken.

Ik heb geen idee of dit onderwerp al bestaat, of dat het überhaupt is toegestaan.

Maar ik ben benieuwd wat jouw grootste gok blunder is geweest. En geef een zo duidelijk en gedetailleerde beschrijving. Want ik lees hier te vaak alleen maar successen, maar niet de grote kapitale blunders.

Ik heb twee blunders.

Acht jaar geleden woonde ik nog thuis, en had op mijn kamer een computer. Ik kwam in aanraking met het fenomeen gokken via internet. Al gauw had ik mijn favoriete spel gevonden, hoger-lager. Ik had 10 euro op mijn account staan, en ging eerst een hele tijd oefenen (wat je oefenen noemt) om een beetje het goede gevoel te krijgen. Op een gegeven moment dacht ik, nou ik wel voor het geld spelen.

Het begon prima, na een minuut of 10 stond ik op 25 euro. Ik werd iets gretiger en ging hogere inzetten doen. Ik verloor opeens veel potjes. Na een ruim half uur spelen had ik nog maar 4 euro over. Ik zette dat in zijn geheel in, en dacht...alles of niets.

Alsof mijn geboden verhoort werden, begon ik weer te winnen, en te winnen, en te winnen, en nog meer te winnen. Ik stond na veel uit-cashen en vooral gericht gokken op een plus van ongeveer 700 euro. Mijn handen begonnen te zweten en ik wilde meer. Ik zette 500 in en won weer een lange reeks beurten. Ik stond na ruim anderhalf uur spelen en een zere ogen van het staren naar een klote scherm, op bijna 6000 euro.

Ik weet nog welke kaart ik voor mij had, een 4. Hoger of lager. Ik wilde uit-cashen en drukte op de uitbetaal knop. Maar mijn muis bleef hangen en drukte vervolgens zonder dat ik het wilde op hoger. Alles weg. Ik ben hier nog lang ziek van geweest.

Tweede blunder.

Dat was zo erg. Ik deed met een collega mee aan de Toto, en we vulden 6 gelijke spelen in. Niet op een zorgvuldige manier, maar gewoon ogen dicht en kijk wel wat er uit kwam. Zo speelde wij iedere vrijdag de weekend competities. We zetten dan ieder 5 gulden. Mijn collega nam het Toto formulier mee en ik schreef op wat we speelde. Weken, maanden en jaren lang wonnen we niets. Tot die ene dag, althans dat dacht ik. Zondag avond ging ik op teletekst kijken wat de uitslagen waren en ik kon mijn ogen niet geloven. We hadden alle 6 gelijke spelen goed. Ik ging met een brede glimlach naar mijn werk maandag en was blij dat mijn collega er al was.

Ik liep naar hem toe, we hebben gewonnen met Toto. Hij wilde het Toto formulier uit zijn broek halen, was het hele formulier onleesbaar. Al het inkt was weggewassen. Zijn vrouw had zijn werkbroek met dat formulier erin gewassen. :-|

Ben nu benieuwd naar jullie blunder(s).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmelvinkef in 11-11-2014 00:36 Hulp en advies
in 11-11-2014 00:36 Hulp en advies
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
Of je van een echte blunder kan spreken weet ik niet maar het verwarren van Barcelona 1 en Barcelona 2 is er wel één die denk ik vele mensen hebben gemaakt. Blindstaren op odds boven de 2.00 voor Barcelona... gelijk hoog inzetten... het zal wel een foutje van de bookmaker zijn.

Na afloop merk je dat het slechts het tweede elftal is geweest... weg geld.

Ditem Daniel:

Deze week nog meegemaakt :Banik Ostrava-U21-Mask Taborsko U21:ik zie een odd van 1.75 voor over 2.5 staan(Stand was al 1-0) en speel hem direkt doordat ik dacht dat UB nog niet mee was met de stand.Als ik mn bet had geplaatst ,zag ik plots over 2.5 1e helft staan.Gelukkig scoorden ze nog 2x tijdens de eerste HT.:p
Zo heb je dat bij tennis ook live soms .Dan moet je goed opletten welke game ze bezig zijn,want bookies geven dan deze game niet meer ,maar odds op volgende game.

Ben87: Die pokertegenstander zat wss op 5 tafels tegelijk zodat hij niet gezien had dat hij 0.10 moest inzetten voor zn all-in .lucky You (h)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Echt grote fouten heb ik niet gemaakt. Heb wel een keer vrij snel 30 euro er doorheen gejast omdat ik de verdubbelmethode gebruikte. Verder ben ik laatst een keer de mist in gegaan met een surebet omdat Betsson de weddenschap voide. Ik had gisteren trouwens het omgekeerde. Betsson had weer mijn surebet gevoid omdat ik zelf had zitten slapen en had kunnen weten dat ze dit zouden doen echter mijn andere weddenschap won ik waardoor ik dankzij de void bij Betsson dus meer winst had :). Laatst zette ik 12 euro live in op Aston Villa en gelijkspel tegen Tottenham omdat Aston Villa toen voor stond. Nog even en ik kon ook een winst van Tottenham live verzekeren. Ik kwam helaas tijd te kort en vrij laat werd het 1-1. Ik dacht ok geen man overboord, hopen dat het dan geen 2-1 voor Tottenham wordt. Verdomd het werd nog 2-1 ook. Dag 12 euro. Had het daarna met een wedstrijd van Cruzeiro tegen Criciuma nog een keer met 7 euro. Was erg dom om het nog een keer te proberen, maar ach wilde bonus vrijspelen.

Eigenlijk heb ik het meeste geld verspild aan verkeersovertredingen.
0 Vind ik leuk's
Iedere keer dat ik mijn computer nog even aan zet als ik om 05:00 uur thuis kom van het stappen is een blunder. ;)

Eigenlijk heb ik de regel dat ik niks inzet als ik gedronken heb, maar als ik dan na de nodige alcoholische versnaperingen thuis kom, interesseert die regel mij doorgaans bijzonder weinig.

Blunders zoals hierboven gelukkig nog niet (mee)gemaakt. Als ik mijn inzet plaats ben ik altijd heel zorgvuldig en ik double check alles (mits nuchter).

Nu breng ik het half als grap, maar serieus: don't drink and gamble!
0 Vind ik leuk's
Alcohol en online poker is wel een blunder ...

0 Vind ik leuk's
Blunder 1
Een blunder die mij nog te vaak voorkomt en zelfs vandaag nog voorkwam: Ik speel erg veel op tennis en tennis heeft natuurlijk set's, dan wil ik bijvoorbeeld set 1 over 10,5 games pakken alleen dan blijkt achteraf dat ik niet set 1 over 10,5 heb gepakt heb maar set 2 over 10,5. Soms pakt het goed uit en soms slecht maar dit is een veel voorkomende blunder van mij. Ik heb ook weleens dat ik met voetbal een over wil en ik per ongeluk under heb aangeklikt maar te snel de bet plaats. Moet ik wel erbij zeggen dat sommige bookmakers nog weleens de knoppen verwisseld. Daarmee bedoel ik de ene keer staat de over knop aan de linker kant en de under rechts en soms andersom. Soort autisme dat het dan nog fout gaat.

Blunder 2
2x de cash knop optie gedrukt bij unibet (misklik van de muis) wat dus niet de bedoeling was.
0 Vind ik leuk's
Net een grote blunder begaan.

Polen staat op 0-3, ik zet 60 euro (mijn laatste op betfair) in. Odd 2.6.

Maar in de 90e minuut nog altijd 0-3, totaal geen vertrouwen meer in.

Ik cash uit, ruim 40 euro verlies. Op het moment dat het goedgekeurd is, scoort Polen toch nog 0-4.

0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
melvinkef:
Net een grote blunder begaan.

Polen staat op 0-3, ik zet 60 euro (mijn laatste op betfair) in. Odd 2.6.

Maar in de 90e minuut nog altijd 0-3, totaal geen vertrouwen meer in.

Ik cash uit, ruim 40 euro verlies. Op het moment dat het goedgekeurd is, scoort Polen toch nog 0-4.

Hahaha zo recent, jammer man!
0 Vind ik leuk's
50 euro gestort en 5 uur lang roulette gespeeld (online) einde van de dag had ik 800 euro, twas op een vrijdag en ik moest mijn iban noteren, (iban was juist uitgekomen en ik wist nog niet eens wat het was) dus ik dacht ik ga maandag naar men bank bellen en men iban vragen... spijtig genoeg ben ik tot maandag blijven spelen en weg was men winst... en jah iban code stond gwn op men bankafschriften geschreven, who knew ?? :D

Tijdens nieuwjaar vorig jaar speelde ik 3 dagen achter elkaar Texas hold em tegen dealer via unibet.. met een klein bedrag van +-100 begonnen en had ik 1200 gemaakt ipv het te laten uitbetalen ben ik blijven verder spelen en alles weer verloren door men gulzigheid.. (ik pakte ook slaappillen die tijd, dus ik wist de volgende dag totaal niet of ik nog geld had of niet, blijkt dat ik bedragen tussen de 100 en 300 aant inzetten was) :D

100 euro ingezet op USA (USA vs Portugal) toen portugal 0-1 voorstond, was een odd van 12.. USA scoort en mijn 100 wordt 300 euro, USA scoort weer, mijn 100 wordt 900 euro.. zou ik incashen ? hell no! ik ga voor de volledige 1200 euro... en natuurlijk scoort ronaldo in de laatste minuut van extra tijd... score is 2-2 en NOPNOP krijgt weer niets door zijn gulzigheid :D

Ik zet 30 euro in op Konyaspor (kasimpasa vs konyaspor)... 60ste minuut is de score nog steed 0-0 dus ik zeg in men eigen, deze keer gaan we incashen, er blijft maar 16 euro over, juist wanneer ik incash krijgt Konya rood kaart dus zet ik men 16 euro deze keer op kasimpasa... nog geen minuut later scoort Konya en de wedstrijd eindigt met 0-1 voor Konya en 0 Euro voor NOPNOP

anyway blunders genoeg..
0 Vind ik leuk's
Klein blundertje vanavond.

Vol overtuiging er vanuit gaan dat je over 2.5 hebt gespeeld bij USA-Colombia, uit je dak gaan als in de 87e de 1-2 valt en daarna zien dat je een under hebt gespeeld ipv een over...
0 Vind ik leuk's
Me eerste storting bij Bwin is me grootste blunder ever...
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.