Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verschillende bookmakers en verschillende wachtwoorden

Als je verschillende bookies hebt , gebruik je ook verschillende wachtwoorden.
Maar bestaan er trucs om die wachtwoorden ergens op te slaan? :-$
Bij unibet bewaar ik mijn ww , maar bij comeon moet ik iedere keer mijn ww intikken ,ook al kruis ik 'mijn gegevens onthouden' aan.
Graag jullie tips :)
Boem
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 17-12-2012 09:20 Hulp en advies
in 17-12-2012 09:20 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pr0ject:
Of je hebt het IQ van een schoenzool, of er klopt iets niet helemaal.
Je hebt toch gewoon een kladblok/notitieblaadje als programma op je Computer, je kan ook gewoon handgeschreven en eventueel zelfs word..
Wat een keuze.
Of jij hebt het IQ van een strontvlieg dat kan natuurlijk ook he. Want gast je wachtwoorden opslaan op je kladblok is nou niet echt slim, als je een trojan op je pc krijgt hebben ze binnen no time toegang tot alles....
Boempatat, ik gebruik zelf niet zo een wachtwoord manager maar weet wel dat het veilig te gebruiken is, al je wachtwoorden worden encrypted opgeslagen dus dat zit goed. :d
0 Vind ik leuk's
Mojos ,geeft niet, project houdt wss van paarden ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Wat ik vaak doe is:
Ik verzin een zin die voor mij makkelijk te onthouden is. Bijvoorbeeld: Ik ben Mario en ben hier iedere dag. Ik pak van ieder woord de beginletter, dus: ibmebhig
Dit woord zal beginnen en eindigen met een hoofdletter, dus: IbmebhiG
Vervolgens gooi ik hier een vast cijfer achter, mijn geboortejaar: IbmebhiG62
Daarachter gooi ik een #-teken én de laatste twee letters van de domeinnaam voor de website waar het om gaat. Indien het dus gaat over voetbalwedden.net pak ik de letters 'en'. Die plak ik hier weer achter: IbmebhiG62#en
IbmebhiG62#en zou in dit geval dus het unieke wachtwoord zijn voor voetbalwedden.net :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.