Underdog strategie
Dag mensen.
Ik heb me al lang afgevraagd of 'double-chance' wedden op de underdog winstgevend zal zijn. IK ga dit uitzoeken ik zet op elke wedstijd 10 euro en dan kijken of ik uiteindelijk winst kan behalen.
Wish me luck! :)
Ik heb me al lang afgevraagd of 'double-chance' wedden op de underdog winstgevend zal zijn. IK ga dit uitzoeken ik zet op elke wedstijd 10 euro en dan kijken of ik uiteindelijk winst kan behalen.
Wish me luck! :)
in 18-12-2012 13:04 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dag 1:
FC Schalke 04 - 1. FSV Mainz 05.
Betfred
X2
2.20
Kickers Offenbach - Fortuna Düsseldorf.
William Hill
1X
2.05
Barrow FC - Macclesfield Town.
Unibet
1X
1.60
Notts County - Rotherham.
Tonybet
X2
1.83
Marítimo - Sporting
William Hill
1X
1.53
Totale inzet: 50,-
FC Schalke 04 - 1. FSV Mainz 05.
Betfred
X2
2.20
Kickers Offenbach - Fortuna Düsseldorf.
William Hill
1X
2.05
Barrow FC - Macclesfield Town.
Unibet
1X
1.60
Notts County - Rotherham.
Tonybet
X2
1.83
Marítimo - Sporting
William Hill
1X
1.53
Totale inzet: 50,-
Dit weekend staan er leuke double chance wedstrijden voor de boeg (nederlandse competitie) maar als je naar de odds kijkt is dat vaak rond de 2,5/3,0. Moet je behoorlijk vaak winnen om een positief saldo te krijgen. Heb het drie weken gedaan en dan de league one en two in Engeland. Alles gelijkspel en bij een een hele hoge odd kies ik een dubbel omdat deze dan ook nog 3 is. Uiteindelijk had ik winst (weinig) maar als het een keer verkeerd uitvalt moet je weer best wat winnen. Denk dat de KNBVB uitslagen gelijkspel ook wel mogelijk is.
Iig heel veel succes en ik wacht het resultaat af!
Cheers
Iig heel veel succes en ik wacht het resultaat af!
Cheers
5 uit 5, en daardoor bijna een verdubbeling van je stake op die dag.
Heel erg knap. Geen idee of het een toevalstreffer is, maar mijn aandacht heb je in ieder geval getrokken.
Heel erg knap. Geen idee of het een toevalstreffer is, maar mijn aandacht heb je in ieder geval getrokken.
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
In bekerwedstrijden (als ik ze al speel) doe ik ook vaak de double chance voor de underdog. Vaak omdat de topclubs het laten afweten. In de competitie doe ik het als er bijvoorbeeld een belangrijke Europacup wedstrijd voor de boeg staat voor de tegenstander van de underdog (bv laatste wedstrijd CL-groepsfase of returnwedstrijd KO-fase).
Ik ga je volgen in ieder geval, goed begin!
Ik ga je volgen in ieder geval, goed begin!
dannym:
Is geen toeval, ik doe het ook vaak en pak hier veel winst mee, natuurlijk wint soms de favoriet en verlies je weleens een combo. Maar teams die kans maken wordt vaak gelijkspel (en soms nog winst). En je moet natuurlijk wel weten op welke underdog je speelt tegen welke favoriet. Tegen teams zoals barca, real zou ik het bijvoorbeeld niet gauw doen.
Deze wedstrijden trokken mijn aandacht:
FC Utrecht - Ajax
Ajax verloor de laatste drie Eredivisiewedstrijden in Utrecht en de wedstrijd vindt plaatsom 12:30. Dat is een tijdstip waarop Ajax veel punten verliest. Daarbij ook nog het feit dat Utrecht de hele week voorbereiding heeft en Ajax donderdagavond nog lekker naar Groningen mag.
Quotes 1X: 1.98 | Utrecht DNB: 3.15 | Utrecht wint: 4.20
NAC - PSV
PSV heeft het tradioneel lastig in Breda. De laatste vier keer won NAC en de laatste overwinning voor PSV was in 2006.
Quotes 1X: 3.05 | NAC DNB: 6.25 | NAC wint: 7.80
Combo NAC wint + Utrecht wint = quote 32.76 (!) en dat is echt niet onwaarschijnlijk.
FC Utrecht - Ajax
Ajax verloor de laatste drie Eredivisiewedstrijden in Utrecht en de wedstrijd vindt plaatsom 12:30. Dat is een tijdstip waarop Ajax veel punten verliest. Daarbij ook nog het feit dat Utrecht de hele week voorbereiding heeft en Ajax donderdagavond nog lekker naar Groningen mag.
NAC - PSV
PSV heeft het tradioneel lastig in Breda. De laatste vier keer won NAC en de laatste overwinning voor PSV was in 2006.
Combo NAC wint + Utrecht wint = quote 32.76 (!) en dat is echt niet onwaarschijnlijk.
pico020:
FC Utrecht - Ajax
NAC - PSV
Ik verwacht dat willem 2 ook een goede kans bij RKC neerzet. Misschien omdat ik een seizoenskaarthouder ben van Willem 2 ;-)
Maar NAc en RKC zijn leuke derby's en daar telt voornamelijk strijdkracht. We gaan met 500 man naar Waalwijk (meer mag helaas van RKC niet). Zoals je weet bakken we er regelmatig niet veel van maar de afgelopen wedstrijden en tegen Ajax laten we strijdkracht zien. Ook het publiek blijft er achter staan. We hebben afgelopen wedstrijd thuis van RKC gewonnen en de statistieken wijzen ook uit dat Willem 2 vaker wint. Dit is 1 van de belangrijkste wedstrijden en we zijn hier al weken mee bezig. Een gelijkspel of winst zit er dan ook echt in. Kan niet wachten totdat het zover is iig!
FC Utrecht - Ajax
NAC - PSV
Ik verwacht dat willem 2 ook een goede kans bij RKC neerzet. Misschien omdat ik een seizoenskaarthouder ben van Willem 2 ;-)
Maar NAc en RKC zijn leuke derby's en daar telt voornamelijk strijdkracht. We gaan met 500 man naar Waalwijk (meer mag helaas van RKC niet). Zoals je weet bakken we er regelmatig niet veel van maar de afgelopen wedstrijden en tegen Ajax laten we strijdkracht zien. Ook het publiek blijft er achter staan. We hebben afgelopen wedstrijd thuis van RKC gewonnen en de statistieken wijzen ook uit dat Willem 2 vaker wint. Dit is 1 van de belangrijkste wedstrijden en we zijn hier al weken mee bezig. Een gelijkspel of winst zit er dan ook echt in. Kan niet wachten totdat het zover is iig!
Erg mooi, op de eerste dag al gelijk een winst gepakt van 42,10(!)
Vandaag speel ik geen wedstrijden, ik geloof dat ik vrijdagavond weer een aantal wedstrijden pak!
Winst: €42,10
Vandaag speel ik geen wedstrijden, ik geloof dat ik vrijdagavond weer een aantal wedstrijden pak!
Winst: €42,10
Voor vanavond:
Mersin - Antalyaspor
Interwetten
1X
1.60
FAR Rabat - RCA Casablanca
MyBet
1X
1.45
2 tips dus, hopelijk kan ik net als de vorige keer een mooie winst behalen. :)
Mersin - Antalyaspor
Interwetten
1X
1.60
FAR Rabat - RCA Casablanca
MyBet
1X
1.45
2 tips dus, hopelijk kan ik net als de vorige keer een mooie winst behalen. :)