Tipster biedt zich aan [niet te vertrouwen]
Al eens gehoord van fixed matches?Vast wel. Dit gebeurd namelijk veel vuldig in de lagere regiones van Italie, Engeland,Rusland,België en zelfs Nederland. Ook de Fifa-voorzitter(Sepp Blater) is niet zuiver....
Ik speel nu al een paar maanden mee met deze gasten en moet zeggen dat het tot nu toe prima geld oplevert:
-[dezelinkisverwijderd]
-Good and low price for new people
-91% Accuracy since 2008
-If tip is a lose next tip is free
Don't hesitate and try it out urself...
Ik speel nu al een paar maanden mee met deze gasten en moet zeggen dat het tot nu toe prima geld oplevert:
-
-Good and low price for new people
-91% Accuracy since 2008
-If tip is a lose next tip is free
Don't hesitate and try it out urself...
in 2-12-2010 19:15 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Ik speel nu al een paar maanden mee met deze gasten en moet zeggen dat het tot nu toe prima geld oplevert:
Wat houd anotherwin precies in ? Ik zie maar 3 blogpost met tips of verwijderen ze alle tips ?
Wat houd anotherwin precies in ? Ik zie maar 3 blogpost met tips of verwijderen ze alle tips ?
Unibet
Ik ben wel heel erg benieuwd welke wedstrijden er dan allemaal gespeeld zijn. De weblog ziet er erg amateuristisch uit. Ik zou er voor willen waken dat niemand van voetbalwedden.net met deze personen in zee gaat. Laat hem/haar in dit topic eerst maar eens 50 wedstrijden voorspellen en daarvan 91% goed hebben.
De stakes die gespeeld worden slaan helemaal nergens op...
De stakes die gespeeld worden slaan helemaal nergens op...
Hakuna Matatttta.
Kan iemand mij de link pb'en? Ben wel benieuwd.....
Aziatisch gehandicapt
[quote]Kan iemand mij de link pb'en? Ben wel benieuwd.....
Zal eens kijken of ik de link thuis nog ergens heb. Ik zal dit weekend even kijken en als ik 'm vind krijg je 'm van me. Misschien dat 'wedden' de link ook wel heeft.
Zal eens kijken of ik de link thuis nog ergens heb. Ik zal dit weekend even kijken en als ik 'm vind krijg je 'm van me. Misschien dat 'wedden' de link ook wel heeft.
Hakuna Matatttta.
[quote]
Ik ben vergeten wat de link was omdat ik het niet echt interessant vond en zeer waarschijnlijk spam is.
Ik ben vergeten wat de link was omdat ik het niet echt interessant vond en zeer waarschijnlijk spam is.
Toto Sigarenboer
Ok. Ik weet niet of ik er wat mee ga doen, maar als het echt wat is, why not?
Aziatisch gehandicapt
kzou dit ook niet vertrouwen, want als ik zo een tips had waar ik bijzonder zeker van was dat ze omgekocht waren of andere dingen, kzou ze voor mezelf houden zodat het niet opviel:p sorry mates:p
[quote]Kan iemand mij de link pb'en? Ben wel benieuwd.....
Heb even gekeken maar kan de link niet meer in mijn geschiedenis vinden :-$
Heb even gekeken maar kan de link niet meer in mijn geschiedenis vinden :-$
Hakuna Matatttta.
Heb de link alsnog gevonden. Indien iemand interesse heeft in welke link dit is, stuur me dan even een pm bericht.
Hakuna Matatttta.