Strategie: wedstrijden niet eindigend op 0-0
Dit lijkt een vrij nutteloze strategie maar hij is ook nog in de test fase.
Ik speel bij voetbalwedstrijd op over 0,5 goals.
De quote hierop is laag dat klopt maar als je dit vaak doet zal er misschien een kans zijn om geld te verdienen.
Tenslotte word er is de meeste wedstrijden wel een doelpuntje gemaakt.
De quotes varrieren van 1,06 tot 1,14 die ik pak.
Ook kijk ik naar bepaalde teams naar de vorige resultaten, zo verwacht ik bijvoorbeeld niet dat een team 2x 0-0 zal spelen.
Dus als een team een wedstrijd 0-0 heeft gespeeld pak ik ze sowieso de volgende wedstrijd op over 0,5.
Ik ben begonnen met 1 euro en je word er niet snel rijk van maar op langere termijn heb ik het idee dat er geld in zit.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Dag1.
Vandaag heb ik 3 wedstrijden gepakt en alle 3 over 0,5 en gewonnen.
van 1 euro naar 1,32 euro.
Ik speel bij voetbalwedstrijd op over 0,5 goals.
De quote hierop is laag dat klopt maar als je dit vaak doet zal er misschien een kans zijn om geld te verdienen.
Tenslotte word er is de meeste wedstrijden wel een doelpuntje gemaakt.
De quotes varrieren van 1,06 tot 1,14 die ik pak.
Ook kijk ik naar bepaalde teams naar de vorige resultaten, zo verwacht ik bijvoorbeeld niet dat een team 2x 0-0 zal spelen.
Dus als een team een wedstrijd 0-0 heeft gespeeld pak ik ze sowieso de volgende wedstrijd op over 0,5.
Ik ben begonnen met 1 euro en je word er niet snel rijk van maar op langere termijn heb ik het idee dat er geld in zit.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Dag1.
Vandaag heb ik 3 wedstrijden gepakt en alle 3 over 0,5 en gewonnen.
van 1 euro naar 1,32 euro.
in 4-03-2014 02:49 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tipsvoorwinst:
zal vaak goed gaan..maar na 1 brilstandje is het weer lang werken naar een profit....en dat is dan op de lange termijn niet erg bevredigend (kost veel tijd voor geen of een kleine profit)
zal vaak goed gaan..maar na 1 brilstandje is het weer lang werken naar een profit....en dat is dan op de lange termijn niet erg bevredigend (kost veel tijd voor geen of een kleine profit)
Het is in een testfase.
Momenteel speel ik met een klein bedrag, als het in de toekomst werkt zal ik met een groter bedrag gaan spelen en nadat ik een bepaald bedrag gewonnen heb weer op 0 beginnen.
Ik zou bijvoorbeeld met 100 euro spelen in plaats van 1 euro.
Dan zou ik nu 113 euro op mn rekening zetten en weer opnieuw met 100 euro beginnen.
Zo maak je geen verlies en haal je er nog behoorlijk wat uit als het vaak lukt,
Het is nog een testfase maar je moet het niet te snel beoordelen.
Vannacht helaas een wedstrijd in 0-0 geeindigt in de argentijnse competitie.
Testronde 1 is voorbij na 7 wedstrijden.
Voor de volgende testronde volgt precies het zelfde alleen word de Argentijnse competitie taboe.
We beginnen morgen met een combi van 8 vriendschappelijke interlands met over 0,5 goals.
De reden hiervoor is dat ik morgen een drukke dag heb en dus weinig kan plaatsen.
Ik heb er vertrouwen in dat er wel goals vallen bij de interlands omdat de teams gaan experimenteren.
De 8 wedstrijden die ik heb uitgekozen zijn,
Australie – Ecuador
Frankrijk – Nederland
Belgie – Ivoorkust
Portugal – Kameroen
Roemenie – Argentinie
Oostenrijk – Uruguay
Turkije – Zweden
Rusland – Armenie.
Alle wedstrijden over 0,5
Inzet 1 euro quote 1,51.
Laat ronde 2 beginnen
Testronde 1 is voorbij na 7 wedstrijden.
Voor de volgende testronde volgt precies het zelfde alleen word de Argentijnse competitie taboe.
We beginnen morgen met een combi van 8 vriendschappelijke interlands met over 0,5 goals.
De reden hiervoor is dat ik morgen een drukke dag heb en dus weinig kan plaatsen.
Ik heb er vertrouwen in dat er wel goals vallen bij de interlands omdat de teams gaan experimenteren.
De 8 wedstrijden die ik heb uitgekozen zijn,
Australie – Ecuador
Frankrijk – Nederland
Belgie – Ivoorkust
Portugal – Kameroen
Roemenie – Argentinie
Oostenrijk – Uruguay
Turkije – Zweden
Rusland – Armenie.
Alle wedstrijden over 0,5
Inzet 1 euro quote 1,51.
Laat ronde 2 beginnen
Wellicht een interessante tactiek om in te zetten op doelpunten in de tweede helft, bij teams waar in de vorige 1 of 2 wedstrijden in de tweede helft niet is gescoord. Deze quotes staan meestal tussen 1.15-1.30 en zijn toch behoorlijk reeel.
geertpro:
;) (y)
geertpro:
Het is in een testfase.
Momenteel speel ik met een klein bedrag, als het in de toekomst werkt zal ik met een groter bedrag gaan spelen en nadat ik een bepaald bedrag gewonnen heb weer op 0 beginnen.
Dan zou ik nu 113 euro op mn rekening zetten en weer opnieuw met 100 euro beginnen.
tipsvoorwinst:
Het is in een testfase.
Just a feeling
En jahoor weer argentinie dat naait.
Ik ben vanavond aan test ronde 3 begonnen, als die ook te snel stopt stop ik ermee.
Ik ben vanavond aan test ronde 3 begonnen, als die ook te snel stopt stop ik ermee.
argentinie bestaat bekent om weinig goaltjes he (a)
geertpro:
Iets met een ezel....? :p
Arg, griekenland en italie altijd weinig doelpunten. Gewoon kijken of dat laatste 5 duels geen 0-0 is voorgekomen
someonee:
Dit keer was het een vriendschappelijk interland, ik dacht dat Argentinie zich wel wilde laten zien voor het aankomende wk maar ze zijn zwaar door de mand gevallen
onzemichael:
Arg, griekenland en italie altijd weinig doelpunten. Gewoon kijken of dat laatste 5 duels geen 0-0 is voorgekomen
geertpro:
Interland lijkt me iets anders