Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: wedstrijden niet eindigend op 0-0

Dit lijkt een vrij nutteloze strategie maar hij is ook nog in de test fase.
Ik speel bij voetbalwedstrijd op over 0,5 goals.
De quote hierop is laag dat klopt maar als je dit vaak doet zal er misschien een kans zijn om geld te verdienen.
Tenslotte word er is de meeste wedstrijden wel een doelpuntje gemaakt.
De quotes varrieren van 1,06 tot 1,14 die ik pak.
Ook kijk ik naar bepaalde teams naar de vorige resultaten, zo verwacht ik bijvoorbeeld niet dat een team 2x 0-0 zal spelen.
Dus als een team een wedstrijd 0-0 heeft gespeeld pak ik ze sowieso de volgende wedstrijd op over 0,5.
Ik ben begonnen met 1 euro en je word er niet snel rijk van maar op langere termijn heb ik het idee dat er geld in zit.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Dag1.
Vandaag heb ik 3 wedstrijden gepakt en alle 3 over 0,5 en gewonnen.
van 1 euro naar 1,32 euro.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggeertpro in 4-03-2014 02:49 Hulp en advies
in 4-03-2014 02:49 Hulp en advies
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Probleem is dat als je een misser hebt je er zo lang over doet om deze te herstellen, hoe denk je dat te ondervangen?
0 Vind ik leuk's
PRO staat toch niet voor Professional he? :P ;)
Gisteren Chesterfield 0-0, Pogon 0-0... Vorige week zelfs Heerenveen - NAC 0-0. :-$
Maargoed ben benieuwd of dat deze theorie werkt :d Ooit wel eens een gast op Betfair gezien die stuk of 50 wedstrijden achter elkaar goed had waar geen 0-0 viel.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Gisteren Chesterfield 0-0, Pogon 0-0... Vorige week zelfs Heerenveen - NAC 0-0. :-$
Maargoed ben benieuwd of dat deze theorie werkt :d Ooit wel eens een gast op Betfair gezien die stuk of 50 wedstrijden achter elkaar goed had waar geen 0-0 viel.

Hehe , goed uitzoekwerk michael (y) Nu heeft ie weer 3 extra wedstrijden te spelen
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
knight876:
Probleem is dat als je een misser hebt je er zo lang over doet om deze te herstellen, hoe denk je dat te ondervangen?

Het is nog in de testfase, ik speel maar met een laag bedrag,
Maar je kan zeggen na een bepaald bedrag stop ik en iedere keer als ik win haal ik het eraf.
Stel je doet dit met 100 euro en alles wat je wint haal je eraf, dan heb je het na 4 keer binnen.
Er komt natuurlijk geluk bij kijken maar dat is met alles zo.
We zullen zien hoe het gaat werken,
0 Vind ik leuk's
onzemichael:

Er zit een geluksfactor in dat klopt, maar er zijn zoveel voetbalwedstrijden op een dag en er zijn niet veel wedstrijden waar het 0-0 word.
Je moet 3 juiste wedstrijden kiezen wat dus een vrij hoog slagingspercentage hoort te hebben.
Maar we gaan inderdaad eerst kijken hoe het werkt.
0 Vind ik leuk's
ik denk eerlijk gezegd dat dit zonde van je tijd is..maar als je de tijd hebt succes!
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Ik heb het ook eens gedaan, en dan alleen competities spelen waar een hoog doelpunten gemiddelde is, als je je wedstrijden zorgvuldig uitkiest kun je er makkelijk me omhoog gaan, maar ik denk dat het geen zin heeft om met 1 euro te beginnen
0 Vind ik leuk's
Idd succes in ieder geval, ik denk idd dat het rendement niet opweegt tegen de tijd, maar ik hoop dat ik het verkeerd zie.
0 Vind ik leuk's
Vandaag 5 wedstrijden gepakt waarvan 1tje helaas gestaakt,
Ook bij Spanje u21 in de rust 0-0 over 0,5 gespeeld met een redelijke quote.
De overige 3 ook allemaal goed.
Saldo begin dag 2.
1,32
Eind dag 2.
2,13
.
In 2 dagen al over de 100 % winst,
Natuurlijk speel ik het met een klein bedrag maar daarom is het ook nog een testfase.
Als het werkt zal ik in de toekomst met grotere bedragen spelen en ipv 1,13 winst in 2 dagen te maken dan misschien wel 113 euro winst in 2 dagen te maken.
Ik Ga op deze manier door tot ik de 5 euro heb bereikt.
Ik verwacht dit binnen 3 of 4 dagen te hebben gehaald.
Ik hou jullie op de hoogte.
0 Vind ik leuk's
zal vaak goed gaan..maar na 1 brilstandje is het weer lang werken naar een profit....en dat is dan op de lange termijn niet erg bevredigend (kost veel tijd voor geen of een kleine profit)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.