Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: wedden gebaseerd op odds i.p.v statistieken

Hi mede-toekomstige-miljonairs,

Ik wil eens een strategie uitproberen aan de hand van de odds van een wedstrijd.
Ik had wat research gedaan en kwam er achter dat er een redelijk patroon inzit.
Deze ''tactiek'' kost weinig moeite en is hopelijk zeer effectief of blijkt een grote faal te zijn :p

Al met al presenteer ik hieronder om welke odds het gaat en welk team dan zou moeten winnen volgens de odds.

Uitploeg: @1,80-2,00 = Thuiswinst of gelijk (double chance)
Thuisploeg: @1,30-1,80 = Thuiswinst (lager dan 1,30 kan ook maar daar zag ik geen value in)

Thuisploeg @2+ en Uitploeg @3+ = Thuiswinst
Thuisploeg @2,2+ en Uitploeg @2,2+ = Team met hoogste quote wint of speelt gelijk (double chance)

-------------------

Ik ga deze ''tactiek'' uittesten met een bedrag van €20 die ik verdeel over 20 wedstrijden.
De wedstrijden zullen allemaal morgen plaatsvinden:

Morgenavond zal ik de balans op gaan maken en gaan we zien of een wedstrijd adhv odds te voorspellen is. Ook kan het zijn dat 1 vd 4 lines het heel goed doet en dat ik dan vervolgens alleen die wedstrijden mee pak.

Let's pray for a good result (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagedje_westy in 20-05-2014 20:55 Hulp en advies
in 20-05-2014 20:55 Hulp en advies
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heey, veel succes !

Ik hoop dat je wat geluk hebt , dan zal ik de eerste zijn die jouw tacktiek zal toepassen :)
0 Vind ik leuk's
Overigens wil ik er bij zeggen dat je Kashima nog wel eens fout kan hebben. Spelen uitstekend en doen ook boven in mee. Gamba Osaka daar in tegen is wat minder, maar zouden best kunnen verassen, want in de J -League kan van alles gebeuren.

Ik volg de J-League op de voet dus vraag me gerust als je wat wilt weten !
0 Vind ik leuk's
ben benieuwd! :) altijd leuk nieuwe tactieken (y)
0 Vind ik leuk's
Leuke tactiek, ben benieuwd naar de resultaten wanneer je dit 1000 keer probeert. 20 weddenschappen bieden absoluut geen basis om te zeggen of iets werkt of niet werkt.

Ik zeg niet dat je het 1000 keer moet proberen maar hoop wel dat je het iets langer volhoudt dan de weddenschappen die je nu geplaatst hebt :-)

(y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Brazilië geeft in ieder geval al goede hoop voor het eindresultaat, 7/8 wedstrijden goed daar :)
0 Vind ik leuk's
Netjes (y)
Ik ga dit topic in de gaten houden
0 Vind ik leuk's
ja haha zat ook al met bewondering te kijken :o

speel je alles single?
0 Vind ik leuk's
Ja, alles single.
Heb nu ook gemerkt dat deze wedstrijden: ''Thuisploeg @2+ en Uitploeg @3+ = Thuiswinst'' vaak in 1 doelpunt verschil eindigen.
Daarbij speel ik de volgende 10 wedstrijden vandaag om dat ook uit te testen:

http://i.gyazo.com/053c82ab51e185ef2ee1deaa240a29ee.png">

Vanavond uiteraard ook nog resultaat van de overige 12 wedstrijden van m'n eerste bets.
0 Vind ik leuk's
Van de hoeveel heb je er nu goed die al gespeeld zijn?
0 Vind ik leuk's
Van de 20 wedstrijden zijn er al 12 gespeeld en daarvan heb ik er 10 goed. 7/8 Brazilië en 3/4 Japan.
Zijn nu ook 2 wedstrijden uit China bezig en die staan ook allebei goed vooralsnog.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.