Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: layen met lid Lay_Multiple

Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beide goed!

CW + 187

ROI 123%

Voor vandaag:

Burnley v Man City
Lay The Draw € 20 @ 5.0

Arsenal v West Ham
Lay The Draw € 20 @ 5.7

Om even aan te tonen dat het ook bij mij niet altijd goed gaat, hier de resultaten sinds de laatste update op de vorige pagina.

http://plaatjesdump.nl/upload/bdc18bb984ff4258e0ed28763f7b019d.png">

S 838 CW + 738
0 Vind ik leuk's
En weer beide goed!

CW + 224

ROI 123%

En dat in 10 dagen :)
0 Vind ik leuk's
Hull v Chelsea
Back Chelsea € 41 @ 1.49

Ajax v ADO Den Haag
Back Ajax € 42 @ 1.48
0 Vind ik leuk's
goed bezig, was ff lastig bij ajax, had je er nou 20 op of 41 en 42? :)
0 Vind ik leuk's
Ja klopt, het ging bij beide niet gemakkelijk.
Ik had er 41 en 42 op, die 20 was een foutje. Ik speel altijd zo dat ik 20 winst kan behalen. Normaal lay ik 20 en dan is 20 je winst. In dit geval was backen voordeliger dan lay +1. Een overwinning voor ADO en Hull zag ik niet gebeuren daarom was lay the draw onnodig duur geweest.

Met ingang van het nieuwe seizoen zal ik zelf een topic openen aangezien ik afwijk van de strategie in dit topic. 

CW + 262

ROI 125%
0 Vind ik leuk's
LTD durf je het aan gaittie ? :)

0 Vind ik leuk's
Nee daar ga ik niet op spelen, Italië is sowieso al niet mijn land qua wedden en de lagere divisies heb ik al helemaal geen verstand van.
Plus dat dit soort wedstrijden waarin de teams zo dicht bij elkaar liggen niet de wedstrijden zijn die ik speel. Dit is ook wel terug te zien in de odds.

Een mooiere bet is dan CSMS Iasi - Universitatea Cluj met daarin lay Universitatea Cluj.
Maar ook hier geldt van deze competitie heb ik geen verstand en zal ik dus ook niets spelen.

Ik speel enkel de competities die ik volg en wedstrijden waar ik een gevoel bij heb.
Het wedden om te wedden ben ik wel overheen. Ik speel voor de lol en het geld en de meeste lol en het meeste geld haal ik uit het winnen van bets.
0 Vind ik leuk's
Back:
Leverkusen
Wolfsburg
Man Utd
0 Vind ik leuk's
En weer alles goed. Layen is echt de manier om veel geld te verdienen als je het een beetje slim doet Ga zo door ik volg ze mee. ;)
0 Vind ik leuk's
Ja gaat lekker! Wel vreemd na een kwartier spelen had ik via mobiel Chelsea v Stoke ook nog gepost alleen staat deze er niet tussen

CW + 337
ROI 127%

Voor mijzelf nog een update: Dit seizoen met € 100,- begonnen, vanaf december pas echt mijn manier van spelen gevonden en ik ben het afgelopen weekend de € 1000,- gepasseerd :d . Een winning streak van 28 nu.

http://plaatjesdump.nl/upload/589590b639678972e33c78d948dda7cf.png">

S 1025 CW + 925
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.