Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: layen met lid Lay_Multiple

Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat mij betreft mag je weer beginnen met tips plaatsen ;-) !

Misschien ook een beetje uitleg hoe je je wedstrijden selecteert enzo :) ?! Waarop je je tips baseert zeg maar..
0 Vind ik leuk's
Hallo,

Ik zou erg graag willen weten welk soort weddenschap het beste is om te layen?? Is dat over 4.5 of op een gelijkspel? ? Of iets anders??

Ook vroeg ik me af wanneer het nou het verstandigste is om te cashen, ik ben er nog niet heel bekend mee maar wanneer kun je het beste crashen bij bovenstaande categorieën zodat je het minste gevaar loopt??

Alvast bedankt!!
0 Vind ik leuk's
http://plaatjesdump.nl/upload/caffe76f335c8d585bbf24131b8f39fd.png">

S 788 CW + 688

Sorry afgelopen weekend nog niks geplaatst. Ik had het gevoel dat er dit weekend een mis zou gaan en wilde dat jullie niet aan doen.
De laatste 22 bets waren allemaal goed dus er moet er toch een keer een mis gaan lijkt me :P . Het verlies van 22,36 was omdat ik te vroeg mijn verlies nam. Kort daarna vielen nog 2 doelpunten.

Eigenlijk wil ik ook m'n inzet verhogen, maar doe dit liever nadat ik een bet verloren heb. Ik speel al vanaf het begin met dezelfde inzet.

Ik speel niet geheel meer volgens het principe uit dit topic. Veelal pak ik nu match odds ipv doelpunten. Soms ook met een handicap.
Het belangrijkste is discipline zoals steeds terug komt in dit topic. Ik probeer elk weekend wel wedstrijden te spelen, maar als er geen wedstrijd bij zit waar ik een goed gevoel over heb dan speel ik niks. Dit is heel lastig, maar tegenwoordig zie ik het zo door niet te spelen win ik € 75,- tot € 100,-
Dit is in feite niet zo, maar vaak verlies je een bet als je speelt om te willen spelen en ben je dat geld dus kwijt.

In het begin speelde ik tot 10 bets in een weekend en nu 3/4, alleen zijn dit bets waar ik me heel zeker over voel.
Deze back ik dus niet stapje voor stapje, maar laat ik staan. Mocht tijdens de wedstrijd blijken dat het mis gaan dan neem ik wel mijn verlies. Dit is voor mij veel winstgevender gebleken. En het kost ook nog eens minder tijd.

Tips zullen volgen..

0 Vind ik leuk's
Maar back jij op de match odds of layen jij de tegenstander?? En eigenlijk blijft het dan toch gewoon het principe dat je wed op de gene die wint zoals eigenlijk de meeste doen.

En hoe komt het dat je steeds precies 18.70 wint? Doe je geen enkele keer cashen dan?
0 Vind ik leuk's
Alles wat ik doe is layen, match odds houdt in dat ik lay op 1, x of 2. In principe is dat hetzelfde als backen op double chance, 1X, X2, 12.
Ik blijf gewoon layen, maar ga het backen op double chance er naast leggen om te kijken wat de verschillen uiteindelijk zullen zijn.

Ik zit er ook aan te denken een eigen topic met tips te openen aangezien wat ik nu doe niet heel veel meer te maken heeft met het systeem in dit topic.
Het lijkt me goed af te gaan juiste wedstrijden te kiezen met double chance de laatste tijd.

Die 18,70 winst is omdat ik steeds met € 20,- lay en daar gaat 6,5% commissie af. En inderdaad ik laat die vrijwel allemaal staan tenzij ik verwacht dat ik m'n bet fout heb tijdens het verloop van de wedstrijd.

Als je het aantal doelpunten gaat layen dan raad ik je aan wel in stapjes te backen of bij 50 á 60 procent winst volledig uit te cashen.
Dit kan ook winstgevend zijn, maar kost vaak iets meer tijd.
0 Vind ik leuk's
Top bedankt voor je tips!!

Een eigen topic maken lijkt me een strak plan dan ga ik spelen wat jij ook speelt met het layen op match odds.

Nog een vraagje, het in stapjes backen is me nog niet helemaal duidelijk, houd dat in dat je al eerder een deel casht, maar dan betaal je toch steeds opnieuw die commissie.

Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
En bij het layen bij match odds doe je het dus vooral op bijna zekerheden maar dan lay je vaak een quotering van 7.00 ofzo, als die mis gaat ben je 7 keer je inzet kwijt klinkt gevaarlijk en als je tijdig casht misschien 5 keer!! Als het 0 1 of 1 2 is dan anders alsnog 7.

Zo is het toch.
0 Vind ik leuk's
Het in stapjes backen gaat als volgt:
Voorbeeld:
Belarus v Ukraine
Lay over 3,5 goals € 20 @ 5,8 (liability € 96)
Back over 3,5 goals € 2 @ 8 (liability € 82)
Back over 3,5 goals € 2 @ 11 (liability € 62)
Back over 3,5 goals € 2 @ 15 (liability € 34)
Back over 3,5 goals € 2 @ 20 (liability € -4)

Winst = 12 of 4

Je kiest voor lay over 4,5 goals € 20,- met een bepaalde odd.
Als de wedstrijd bezig is en er worden geen goals gemaakt dan lopen de odds op.
Het beste kun je de schuifknop van betfair gebruiken.
De eerste stap is dat je de balk schuift naar € 18,- winst bij minder dan 4 doelpunten.
Dan zal je liability ook dalen zoals hierboven aangegeven. Zo bouw je langzaam zekerheid in.
Bij 50 á 60% doe je volledige cash-out.

Het layen op match odds loop je inderdaad de kans veel te verliezen. Ik ga hier vrijwel nooit hoger dan een odd van 5 á 6.
Het is ook van belang zeker van je zaak te zijn. Je moet een aantal bets winnen om 1 verlies goed te maken.
Net als het backen van lage odds.
Zoals je kunt zien gaat mij dat met enige discipline aardig af.
0 Vind ik leuk's
Toppie, volledig duidelijk.

Heb je trouwens enig idee waarom het niet meer mogelijk is om combis te layen.
0 Vind ik leuk's
Wat is liability?
Layen is hopen dat een voorspelling onjuist is toch?
En backen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.