Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: layen met lid Lay_Multiple

Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zojuist de eerste bet geplaatst.
FC Ho Chi Minh - Can Tho direct na de 2-0 in de 70e min.
Lay over 3.5 goals 10 euro @ 6,4.
3 minuten later back 6,10 euro @ 10,5
Winst 4 euro
S 104 / CW + 4
0 Vind ik leuk's
Tblisi - Georgia
Net na rust bij 2-1 lay over 5.5 goals 20 euro @ 3,87
----
Inmiddels back € 3 @ 6,0 en € 6,86 @ 8,6.
10 euro winst ongeacht verdere verloop.
S 114 / CW + 14
0 Vind ik leuk's
Ga je alles wat los en vast zit layen, of is er een bepaalde selectie? Wanneer neem je je verlies? M.a.w. wat is exact de strategie achter je tips en wat doe je in welke situatie? :) (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
Ga je alles wat los en vast zit layen, of is er een bepaalde selectie? Wanneer neem je je verlies? M.a.w. wat is exact de strategie achter je tips en wat doe je in welke situatie? :) (y)

volgens mij is dit pre match en is het nemen van verlies geen optie..
0 Vind ik leuk's
Selectie op basis van wedstrijdverloop en hoogte odds in relatie tot risico. Zie mijn eerdere topic multiple lay voor meer uitleg. Verlies neem ik tijdig, dat kun je ook daar terug lezen. Heb geen favoriete competitie of iets dergelijks. Bets kunnen zowel voor of tijdens wedstrijd worden geopend en gesloten.
Eerdere topic:
https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
0 Vind ik leuk's
Al Arabi - Umm Salal, rust 0-1.
Lay over 3.5 goals € 15 @ 5.8
Gesloten na 5 minuten back €13 @ gem 6.6.
2 euro profit
S 116 / CW + 16
0 Vind ik leuk's
Al Sadd - Al Kharti lay unquoted score € 25 @ 5
----
Back € 22.14 @ gem 5.65
Winst € 2
S 118 / CW + 18
0 Vind ik leuk's
Ik back na de lay in stapjes bij het oplopen van de odds om de winst in stapjes te nemen en de liability af te bouwen. Dit om ook weer even feeling te krijgen...
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:
Al Arabi - Umm Salal, rust 0-1.
Lay over 3.5 goals € 15 @ 5.8
Gesloten na 5 minuten back €13 @ gem 6.6.
2 euro profit
S 116 / CW + 16

Lay 15 euro x 5,8 --- is 15 euro minus 5% commissien = 14,25 winst of een verlies van 15euro x 5,8 minus 15 = 72 euro verlies
Back 13 euro x 6,6 --- is 13 x 6,6 minus 13 = 72,8 winst of een verlies van 13
Levert toch de mogelijkheden op: 14,25 - 13 = 1,25 winst of 72,8-72 = 0,8 winst
Ben ik nou toch ergens de fout in gegaan? Hoe komt jij tot die 2 euro zeker profit?
Succes!!
0 Vind ik leuk's
Ik ga je weer volgen! Blijf deze manier leuk vinden, maar moet mezelf aanleren sneller m'n winst of verlies te nemen.
@Rommeldahl
Je minimale winst is 0,80 minus 5% commissie en je winst is 15-13=2 minus 5% commissie = 1,9.
Maar om het makkelijk te houden laat Lay_Multiple de commissie buiten beschouwing volgens mij.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.