Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: layen met lid Lay_Multiple

Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gaittie klopt.
Het is niet 14,25 maar 15 - 13. Commissie betaal je over de winst en niet over de inleg. Commissie neem ik mee in de afrondingen. Voor de niet gelovers zal ik regelmatig mijn statement laten zien cf voorgaande keer.
Maccabi na 40 min nu 0-0.
Lay 10 euro @ 7.8.
------
Back € 2 @ 8.8
Nu 0-1 in blessuretijd voor rust, echter nog 3 goals speling dus wachten op 2e helft...
Liability nu nog max. € 52,40
Back 2 @ 5.7
Back 2 @ 6.4
Back 2 @ 8.0
Nu 1-1
Cash out: 3,40 verlies genomen.
S 115 / CW + 15
Dit is een goed voorbeeld van mijn werkwijze.
Geen onnodige risico's, soms ook verlies nemen.
0 Vind ik leuk's
Toch nog even terugkomend op mijn rekenschema:
De commissie wordt dus berekend over het resultaat van de wedstrijd.. (dus 15-13 is 5procent over 2 euro en niet over alleen je 15 euro?)
Neemt niet weg dat mijn vraag nog steeds luid hoe je aan die 2 euro gegarandeerd komt..?
Back 13 euro x 6,6 --- is 13 x 6,6 minus 13 = 72,8 winst met daarnaast het lay verlies van 72 = 0,8 ? (dus of 2 euro winst of 0,8 winst?)
Thx voor de snelle reactie en wederom succes!
0 Vind ik leuk's
Het zijn afrondingen op 2 decimalen. Ik gebruik altijd aan het einde de automatische cash out optie.
Dan optimaliseert betfair automatisch het resultaat zo dat ongeacht de uitslag het resultaat hetzelfde is.
Ik heb het nagekeken. Wat heeft hij gedaan.
1. Lay € 15 @ 5.8 (resultaat + 15)
2. Back € 8 @ 6.75 (-8)
3. Cash out: lay UNDER 3.5 € 28,14 @ 1.18 (-4,96)
Samen 2.04 bruto = 1,94 nettto.
0 Vind ik leuk's
Ik zal wel iets over t hoofd zien want hoe je aan deze getallen komt blijft me een raadsel haha!
Nevertheless, good luck en ik blijf meelezen!
0 Vind ik leuk's
Jou berekening klopte deels wel rommeldahl.
Bij back 15 @ 5,8 en vervolgens lay 13 @ 6,6 is je minimale winst 0,80 en je maximale winst 2 (excl. 5% commissie van deze winst).
Alleen gebruikte Lay_multiple dus de cash-out knop en hoe hij aan de 2 winst komt is uit zijn laatste reactie op te maken.
0 Vind ik leuk's
Gaittie, jij zit toch ook bij Betfair en kent dit principe ook?
0 Vind ik leuk's
Jong PSV - Dordrecht
Lay over 5.5 goals € 15 @ 7.4
-----
Back € 2 @ 8
Back € 2 @ 9
Back € 3 @ 10
Back € 2 @ 11
Back € 2 @ 12,5
Ongeacht uitslag 4 euro profit.
S 119 / CW + 19
0 Vind ik leuk's
Jong PSV - Dordrecht
Direct na 1-0 nu lay unquoted score € 15 @ 6.8
------
Back €2 @ 8
Back €3 @ 9
Back € 2 @ 9.6
And cash out
4,02 winst ongeacht uitslag.
S 123 / CW + 23
Zo dat was het voor vandaag. Weer een leuke eerste dag.
Weet niet of ik dat backen elke keer hier blijf noteren.
Zal proberen mijn lay live te plaatsen en achteraf het resultaat.
0 Vind ik leuk's
Mocht je deze post niet nodig vinden in jou topic haal ik hem weg!
Heb eens even voor de grap een lijste gespeeld zojuist! Gewoon puur om het eens te proberen!
Maccabi Yavne - Hapoel Rishon Lezion
Lay over 4,5 goals 10eur x 5,4 = +10/-44
Back 2eur x 6,6 = +11,2/-2
Back 6eur x 7 = +35 / -6
dus +2 of + 2,20 is 2-1 geworden dus +2eur
PSV - Dordrecht
Lay over 3,5 goals 10eur. x 2,14 = +10/-11,4
Back 6eur. x 3,05 = +12,3/-6
dus +4 of + 0,9
Twente - Ajax
Lay over 3,5 10eur. x 2,22 = +10/ -12,2
Back 4eur. x 4,2 = +12,8 / -4
dus +6 of + 0,2
in het gunstigste geval dus 12 euro, in het slechtste geval 3,1, maar ik moet me nog eens gaan verdiepen in de cash in die jij net beschreef..
Ik merk meteen al dat er veel tijd in gaat zit om dit goed onder de knie te krijgen (discipline daarnaast ook vereist haha)
Heb de bets zo snel mogelijk teruggebacked wanneer het een positief resultaat opleverde.
Thanks voor dit topic, ik volg het en zal zelf hier aankomend weekend nog wat verder in verdiepen.
0 Vind ik leuk's
Prima joh, leuk als anderen meedoen. Zit je bij Betfair! Daar zie je een gele knop met cash out met het bedrag en profit of loss die je dan gegarandeerd hebt. Andere bookies hebben dat niet denk ik.
Overigens wil ik ook nog wijzen op de risico's. Wees je svp bewust van de liability die je aangaat.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.