Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: DNB op degradatieclubs interessant?

Hallo leden,
Heb sinds kort wat in me hoofd en ben zeer benieuwd na jullie mening.
Bijvoorbeeld:
Chievo (serieA) van de 11 wedstrijden 1 gewonnen 2 gelijk en 8 verloren (degredatie clubje dus). Wat nou je zet elke wedstrijd de zelfde aantal stake op de uitploeg DNB, Dan zou je toch zowiezo winstgevend zijn na een seizoen? Of zie ik dit verkeerd. Kan ook een ander degredatieclub zijn.
(h)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghogelandje in 6-11-2013 12:30 Hulp en advies
in 6-11-2013 12:30 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En wat nou als Chievo in 1x het heil ziet en de volgende 5 wedstrijden verdient weet te winnen? Ben jij je geld kwijt en chievo 15 punten meer.
De bal is rond!
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:
En wat nou als Chievo in 1x het heil ziet en de volgende 5 wedstrijden verdient weet te winnen? Ben jij je geld kwijt en chievo 15 punten meer.
De bal is rond!

Dat klopt, maar over een heel seizoen gezien spelen ze er meer op een gelijkspel of verlies dan een winst, dus is het over een heel seizoen gezien toch winstgevend?
0 Vind ik leuk's
hogelandje:
hollandian:
De bal is rond!

Dat klopt, maar over een heel seizoen gezien spelen ze er meer op een gelijkspel of verlies dan een winst, dus is het over een heel seizoen gezien toch winstgevend?

Dat weet je toch nooit? Ik zou het in iig niet als winstgevend zien, elke x chievo op verlies zetten levert je niet zoveel op met zulke lage odds die de hekkensluiter meestal krijgt. Maarja, je moet het zelf weten. Als je denkt dat je het winst gevend is, ik hou je niet tegen ;)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:
hogelandje:
hollandian:
De bal is rond!

Dat weet je toch nooit? Ik zou het in iig niet als winstgevend zien, elke x chievo op verlies zetten levert je niet zoveel op met zulke lage odds die de hekkensluiter meestal krijgt. Maarja, je moet het zelf weten. Als je denkt dat je het winst gevend is, ik hou je niet tegen ;)

Hmm, moet er nog even over na denken maar snap jou standpunt ook.
0 Vind ik leuk's
Ga het eens een seizoen (fictief) testen bij een paar competities. Dan weet je wel meer...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Ga het eens een seizoen (fictief) testen bij een paar competities. Dan weet je wel meer...

Idd crew dit zijn strategien waar tijd in gaat zitten om het te onderzoeken.. Over 1 seizoen weet je meer.. en wie weet is het winstgevend.. ik zal zeggen maak een blogabet aan en vul ze dar allemaal in hoef je niks niet moeilijk te doen met excel etc.
0 Vind ik leuk's
briansvo:
vw-crew:

Idd crew dit zijn strategien waar tijd in gaat zitten om het te onderzoeken.. Over 1 seizoen weet je meer.. en wie weet is het winstgevend.. ik zal zeggen maak een blogabet aan en vul ze dar allemaal in hoef je niks niet moeilijk te doen met excel etc.

Of je pakt de odds en resultaten van eerdere seizoenen erbij. Dan heb je direct resultaat.
Overigens denk ik dat de value niet bij de tegenstanders maar juist bij de degradatiekandidaten zelf ligt. Zeker in de slotfase van het seizoen, als veel ploegen al zijn uitgespeeld, beginnen laagvliegers vaak opeens punten te sprokkelen. Maar goed, ik heb eigenlijk weinig zin om dat nu uit te gaan zoeken! :p Kan echter wel een leuk projectje voor de toekomst zijn.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
En wat nou als ze wel in 1x gaan winnen? En toch geen degradatieclubje blijkt ze zijn.. Zou goed onderzoek doen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.