Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: de correcte score (2/3 wedstrijden)

(update) https://www.youtube.com/watch?v=u9Db4PJB_C4&feature=youtu.be

Ik ben bezig met een correcte score strategie te maken (y)

Het is de bedoeling dat je 2 of 3 wedstrijden speelt en daarbij 3 uitslagen per wedstrijd bedenkt. Als voorbeeld gebruik ik 1-0, 1-1 en 2-1. Deze 3 uitslagen komen het meest voor, vermoedelijk meer dan 50% van alle wedstrijden eindigen in zo'n stand.

Je wint dus als alle wedstrijden eindigen in een van de door jou opgegeven standen. Ik heb dit tot nog toe 2x mogen testen en allebei waren succesvol.

hier is het schema wat je nodig hebt bij het plaatsen van de weddenschappen:
(update), op sommige websites zoals unibet en 888sports kun je systeem weddenschappen plaatsen.
Als je dit systeem op deze websites gaat gebruiken hoef je dit hieronder niet te lezen, je kunt gewoon alle bets in een keer selecteren en dan in een keer een systeembet doen.

1-0 - 1-0 - 1-0
1-0 - 1-0 - 1-1
1-0 - 1-0 - 2-1
1-0 - 1-1 - 1-0
1-0 - 1-1 - 1-1
1-0 - 1-1 - 2-1
1-0 - 2-1 - 1-0
1-0 - 2-1 - 1-1
1-0 - 2-1 - 2-1

1-1 - 1-0 - 1-0
1-1 - 1-0 - 1-1
1-1 - 1-0 - 2-1
1-1 - 1-1 - 1-0
1-1 - 1-1 - 1-1
1-1 - 1-1 - 2-1
1-1 - 2-1 - 1-0
1-1 - 2-1 - 1-1
1-1 - 2-1 - 2-1

2-1 - 1-0 - 1-0
2-1 - 1-0 - 1-1
2-1 - 1-0 - 2-1
2-1 - 1-1 - 1-0
2-1 - 1-1 - 1-1
2-1 - 1-1 - 2-1
2-1 - 2-1 - 1-0
2-1 - 2-1 - 1-1
2-1 - 2-1 - 2-1

Zo heb je 27 weddenschappen. Eindigen jou 3 wedstrijden bijv in (1-0 - 1-1 en 2-1) dan win je maar liefst bij inzet van 1 euro per weddenschap meer dan 500 euro.

Ik speel het zelf met 40 cent per weddenschap, zo betaal je 10,80 in totaal en win je alsnog 200 + euro bij winst

Je kan dit ook met 2 wedstrijden doen, Als je dan wint win je gemiddeld 70 euro bij inzet 1 euro per bet

bij 2 wedstrijden heb je maar 9 bets:

hier is het schema voor 2 wedstrijden:

1-0 1-0
1-0 2-0
1-0 2-1

2-0 1-0
2-0 2-0
2-0 2-1

2-1 1-0
2-1 2-0
2-1 2-1

je kan er ook voor kiezen om bijv een 4e stand er bij te voegen, je komt dan wel op meer bets uit, uiteraard is je win kans ook groter

Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat hier goed geld mee te verdienen is, heb tot nu toe 2x een combi van 2 gedaan en 2x gewonnen. Speel vanavond een 3x ben benieuwd! (h)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglouweeh in 6-05-2014 18:56 Hulp en advies
in 6-05-2014 18:56 Hulp en advies
695 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, wedstrijd selectie blijft altijd erg lastig ja.. Ook al denk je dat het absoluut niet meer dan 2-0 zal worden, dan ineens toch 4-1 ofzo ja.. Wat ik wel merk is dat ik heel vaak 1 wedstrijd goed en 1 wedstrijd fout heb, waardoor de dubbel dan alsnog fout afloopt.. Daarom probeer ik nu ook af en toe singles te spelen.. Dat is wel minder winst, maar ook minder verlies ;-) ..

Waar selecteer jij je wedstrijden op?
0 Vind ik leuk's
daydream:
Ja, wedstrijd selectie blijft altijd erg lastig ja.. Ook al denk je dat het absoluut niet meer dan 2-0 zal worden, dan ineens toch 4-1 ofzo ja.. Wat ik wel merk is dat ik heel vaak 1 wedstrijd goed en 1 wedstrijd fout heb, waardoor de dubbel dan alsnog fout afloopt.. Daarom probeer ik nu ook af en toe singles te spelen.. Dat is wel minder winst, maar ook minder verlies ;-) ..

Waar selecteer jij je wedstrijden op?

Ik heb al verschillende manieren geprobeerd om mijn wedstrijden te selecteren maar vaak zoals je zegt heb ik met dubbels 1 juist en 1 fout.

Iemand tips welke wedstrijden je selecteert en waarop je je baseert hoeveel doelpunten er gescoord gaan worden???
0 Vind ik leuk's
Hebben jullie nog tips qua wedstrijden voor de eredivisie dit weekend voor deze strategie? Zat zelf te denken aan willem2-psv en ajax-vitesse.
0 Vind ik leuk's
we beginnen weer! :) kheb voor dit weekend een test staan

Ik speel niet alleen correct score maar nu icm een goalscorer bij heerenveen heb ik dalgaard genomen en bij psv depay

http://i57.tinypic.com/a1sobn.jpg">

max winst is 600+

bij 1-0 en 2-1/3-2 wordt het opgevangen door de -1 draw handicap en verder heb ik voor alternatieve winst scores -1w genomen. Deze zorgt tevens voor meer winstmogelijkheden bij bijv 3-0 winst met depay als scorer heb je dan ook nog de -1 handicap
0 Vind ik leuk's
uh, Dalgaard staat niet in de basis bij Heerenveen. :-(
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
oh das ook lekker dan :P refund dan maar
0 Vind ik leuk's
step2step:

Ja inderdaad, http://www.feanonline.nl/nieuws/6395/-uth-krijgt-voorkeur-in-de-spits-basisplaats-lonkt-voor-raitala-.html.

Ga zelf ook een variant op jouw bet spelen.
Een scorende Uth geeft dezelfde odds. Vind een scorende Ziyech ook wel interessant om te spelen. Wordt nog even kiezen tussen die 2.

En ik vervang Willem II - PSV door NAC - Excelsior.

NAC - Excelsior:
draw
0-1 draw
0-1 winst NAC
1-0
2-0
2-1

Boateng zal in de spits starten, maar ik verwacht dat NAC te weinig kwaliteit heeft om veel te scoren tegen Excelsior, vandaar dat ik ook niet op een doelpuntenmaker inzet.
0 Vind ik leuk's
rik92:
step2step:

Ja inderdaad, http://www.feanonline.nl/nieuws/6395/-uth-krijgt-voorkeur-in-de-spits-basisplaats-lonkt-voor-raitala-.html.

Ga zelf ook een variant op jouw bet spelen.
Een scorende Uth geeft dezelfde odds. Vind een scorende Ziyech ook wel interessant om te spelen. Wordt nog even kiezen tussen die 2.

En ik vervang Willem II - PSV door NAC - Excelsior.

NAC - Excelsior:
draw
0-1 draw
0-1 winst NAC
1-0
2-0
2-1

Boateng zal in de spits starten, maar ik verwacht dat NAC te weinig kwaliteit heeft om veel te scoren tegen Excelsior, vandaar dat ik ook niet op een doelpuntenmaker inzet.

Sarpong gaat scoren gok ik... (h)
0 Vind ik leuk's
zijn wel lekkere odds als je er 2 in combo goed hebt heb je al snel 500+
0 Vind ik leuk's
Een klein vraagje. Wat is het verschil tussen tripels en dubbels?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.