Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: de correcte score (2/3 wedstrijden)

(update) https://www.youtube.com/watch?v=u9Db4PJB_C4&feature=youtu.be

Ik ben bezig met een correcte score strategie te maken (y)

Het is de bedoeling dat je 2 of 3 wedstrijden speelt en daarbij 3 uitslagen per wedstrijd bedenkt. Als voorbeeld gebruik ik 1-0, 1-1 en 2-1. Deze 3 uitslagen komen het meest voor, vermoedelijk meer dan 50% van alle wedstrijden eindigen in zo'n stand.

Je wint dus als alle wedstrijden eindigen in een van de door jou opgegeven standen. Ik heb dit tot nog toe 2x mogen testen en allebei waren succesvol.

hier is het schema wat je nodig hebt bij het plaatsen van de weddenschappen:
(update), op sommige websites zoals unibet en 888sports kun je systeem weddenschappen plaatsen.
Als je dit systeem op deze websites gaat gebruiken hoef je dit hieronder niet te lezen, je kunt gewoon alle bets in een keer selecteren en dan in een keer een systeembet doen.

1-0 - 1-0 - 1-0
1-0 - 1-0 - 1-1
1-0 - 1-0 - 2-1
1-0 - 1-1 - 1-0
1-0 - 1-1 - 1-1
1-0 - 1-1 - 2-1
1-0 - 2-1 - 1-0
1-0 - 2-1 - 1-1
1-0 - 2-1 - 2-1

1-1 - 1-0 - 1-0
1-1 - 1-0 - 1-1
1-1 - 1-0 - 2-1
1-1 - 1-1 - 1-0
1-1 - 1-1 - 1-1
1-1 - 1-1 - 2-1
1-1 - 2-1 - 1-0
1-1 - 2-1 - 1-1
1-1 - 2-1 - 2-1

2-1 - 1-0 - 1-0
2-1 - 1-0 - 1-1
2-1 - 1-0 - 2-1
2-1 - 1-1 - 1-0
2-1 - 1-1 - 1-1
2-1 - 1-1 - 2-1
2-1 - 2-1 - 1-0
2-1 - 2-1 - 1-1
2-1 - 2-1 - 2-1

Zo heb je 27 weddenschappen. Eindigen jou 3 wedstrijden bijv in (1-0 - 1-1 en 2-1) dan win je maar liefst bij inzet van 1 euro per weddenschap meer dan 500 euro.

Ik speel het zelf met 40 cent per weddenschap, zo betaal je 10,80 in totaal en win je alsnog 200 + euro bij winst

Je kan dit ook met 2 wedstrijden doen, Als je dan wint win je gemiddeld 70 euro bij inzet 1 euro per bet

bij 2 wedstrijden heb je maar 9 bets:

hier is het schema voor 2 wedstrijden:

1-0 1-0
1-0 2-0
1-0 2-1

2-0 1-0
2-0 2-0
2-0 2-1

2-1 1-0
2-1 2-0
2-1 2-1

je kan er ook voor kiezen om bijv een 4e stand er bij te voegen, je komt dan wel op meer bets uit, uiteraard is je win kans ook groter

Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat hier goed geld mee te verdienen is, heb tot nu toe 2x een combi van 2 gedaan en 2x gewonnen. Speel vanavond een 3x ben benieuwd! (h)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglouweeh in 6-05-2014 18:56 Hulp en advies
in 6-05-2014 18:56 Hulp en advies
695 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Niet zo heel goed ;-) ... Gelukkig had ik ook nog wat andere dingen geprobeerd dus daarmee wel aardig wat gecompenseerd..
0 Vind ik leuk's
Ik dacht dat het niet was toegestaan om op verschillende uitkomsten te wedden. Als ik bijvoorbeeld een weddenschap bij Unibet afsluit op Ajax - Feyenoord 1-0 en Barca-Real 1-1, dan mag ik toch niet ook een weddenschap afsluiten op Ajax - Feyenoord 1-1 en Barca Real 1-0?
0 Vind ik leuk's
Tot dusver heb ik hier nog nooit problemen over gehad.. dus ik neem dat het geen probleem is :)
0 Vind ik leuk's
even duidelijk maken, als je odds speelt waarvan de odds op 1x2 hoger staan dan 1.50 kun je beter daar op spelen (mathematisch gezien dan)

had vorig weekend niet echt matchen gezien waar je dit op kon toepassen, had alleen anderlecht gespeeld als single om te zien of mijn voorbeschouwing goed was.

voor volgend weekend zie ik alleen club brugge- lierse als kandidaat voor de belgische competitie. probleem is dat een 4-0 of meer wel kan, een 3-2 ofzo zie ik ook nog gebeuren. ben er alleszinds minder zeker van dan van anderlecht vorig weekend.

voor de rest reims-psg vind ik nog een goeie. monaco thuis gevaarlijk tegen lorient, zou ik afblijven. maar deze matchen zijn ook maar 2de week augustus
0 Vind ik leuk's
Damn, dacht dat ik de enige was die dit had bedacht. Gebruik dit systeem en varianten hiervan al ruim 2 jaar, over het algemeen gezien dikke winst!
Enige nadeel is dat je alle bets zelf moet inzetten en dat duurt enorm lang, ben nu bezig met het ontwikkelen van een applicatie die de Bets automatisch plaatst. Verwacht dat deze binnen 2 weken klaar is. De tactiek die hier in eerste post werd benoemd, daar heb ik 1408,- mee gewonnen :)

*edit*, Briljante ideeén kan je beter stil houden haha.

Tips voor de gebruikers van het systeem:

Italie 2e league
Franse 2 league

en veel andere 2e league's scoren relatief weinig, al helemaal als je de plaats 8/tm laatste gebruikt.
0 Vind ik leuk's
0318vdaal:
Damn, dacht dat ik de enige was die dit had bedacht. Gebruik dit systeem en varianten hiervan al ruim 2 jaar, over het algemeen gezien dikke winst!
Enige nadeel is dat je alle bets zelf moet inzetten en dat duurt enorm lang, ben nu bezig met het ontwikkelen van een applicatie die de Bets automatisch plaatst. Verwacht dat deze binnen 2 weken klaar is. De tactiek die hier in eerste post werd benoemd, daar heb ik 1408,- mee gewonnen :)

*edit*, Briljante ideeén kan je beter stil houden haha.

Tips voor de gebruikers van het systeem:

Italie 2e league
Franse 2 league

en veel andere 2e league's scoren relatief weinig, al helemaal als je de plaats 8/tm laatste gebruikt.

Welke correcte scores gebruik je dan dunne van daele?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
2-1
2-0
1-1
2-2
1-2
0-2
0 Vind ik leuk's
Helemaal geen 0-0 en 1-0? Lijkt me riskant als je voor competities gaat waar weinig gescoord wordt
0 Vind ik leuk's
Hey 0318VDAAL,

Mooi om te horen dat je al zo goed gescoord hebt met deze strategie (y) (y) !!

Mag ik vragen hoe en waarop jij je wedstrijden selecteert?

Gebruik jij altijd 3 mogelijk scores per wedstrijd? En speel je het systeem in single, double, triple?

Nog even een vraagje over
0318vdaal:
2-1
2-0
1-1
2-2
1-2
0-2

Deze scores gebruik je bij wedstrijden met een gelijkwaardige tegenstander neem ik aan? Is het dan inderdaad`(zoals hierboven vermeld) niet verstandiger om de 0-0 en 1-1 te pakken in plaats van de 2-2? Tenminste, 2-2 zal denk ik niet heel veel voorkomen bij gelijkwaardige weinig scorende teams toch?

0 Vind ik leuk's
pff ik verlies toch vaker dan ik iets win. Heb geen idee welke matchen meer te kiezen want als ik 1-0, handicap 0-2, 2-1 en 3-0 pak eindigen ze vaak op een 4-0, 4-1 3-2 of een gelijkspel. Franse 2de klasse is inderdaad een goeie competitie om dit te doen maar voor de rest zie ik nog niet echt veel competities die weinig scoren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.