Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Correct Score systeem met dutching

Tijd voor weer eens een nieuw project.
Ik vond ergens een systeem waarbij je door middel van 'dutching' (inzetten op diverse uitkomsten, met allemaal evenveel winst) bepaalde correct scores kan layen, maar dan op een goedkopere manier. Met behulp van de volgende site http://www.oddschecker.com/betting-tools/dutching-calculator kun je precies zien hoeveel je moet inzetten op welke odds. Voor vanavond wil ik het proberen met Chelsea-PSG. Ik denk namelijk niet dat het 0-0 wordt en ik denk ook niet dat PSG wint met 0-1 of 0-2, dus dit zijn mijn bets:
Chelsea - PSG:
1-0 Correct Score: @ 8.8 x € 6,00 (payout: € 49,76)
2-0 Correct Score: @ 9.2 x € 5,74 (payout: € 49,75)
1-1 Correct Score: @ 8.2 x € 6,44 (payout: € 49,80)
Over 2.5 goals: @ 1.97 x € 26,82 (payout: € 51,15)
Totale inzet is € 45,00 en die verlies ik enkel als het 0-0, 0-1 of 0-2 wordt. Als Chelsea scoort zit ik dus al goed. Ik lay dus in feite de 0-0, 0-1 en 0-2 voor een veel goedkopere prijs door het op deze manier te doen.
Ben zelf heel benieuwd. (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpico020 in 8-04-2014 07:29 Hulp en advies
in 8-04-2014 07:29 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je winst is minimaal. Hier heb je toch niks aan...
0 Vind ik leuk's
Kan je dan niet beter 1X spelen?
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
Met je 45 euro inzet win je in dit geval ongeveer 5 euro, dus 1/9e van je inzet. Je zou dit dus 9x goed moeten doen om 1 keer een fout te mogen maken. Lijkt mij erg lastig, en ik denk dat je op de zelfde conclusie uitkomt als met het 1-0 layen wat je ook gedaan hebt. In ieder geval succes en ik ben ook heel benieuwd naar je resultaten!
0 Vind ik leuk's
erkine:
Je winst is minimaal. Hier heb je toch niks aan...

De winst is 11% van mijn inzet, klinkt weinig. Maar het gaat erom hoe vaak het fout gaat. Dat is wat ik wil testen.
psvnilis:
Kan je dan niet beter 1X spelen?

Met 1X heb ik niets aan 1-2, 0-3, 1-3, etc. etc. Chelsea 1X is 1.16, dus maar 16% terug, maar met veel minder mogelijkheden in de eindstand.
0 Vind ik leuk's
Ik vind een ROI van 111% goed te doen, als dat je zekerheid is dan is dit een heel mooi systeem. Nadeel van systemen is dat ze eigenlijk op de lange termijn niet werken, dus idd 1 keer fout en je moet negen keer winnen om je winst uberhaupt goed te maken met deze strategie.
Hoop uiteraard wel dat het lukt en dat je inderdaad 111% blijft halen al betwijfel ik dat op de lange termijn.
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ik vind een ROI van 111% goed te doen, als dat je zekerheid is dan is dit een heel mooi systeem. Nadeel van systemen is dat ze eigenlijk op de lange termijn niet werken, dus idd 1 keer fout en je moet negen keer winnen om je winst uberhaupt goed te maken met deze strategie.
Hoop uiteraard wel dat het lukt en dat je inderdaad 111% blijft halen al betwijfel ik dat op de lange termijn.

Dat is het inderdaad. De lange termijn. Maar daarom vind ik het leuk om te testen.
Op de lange termijn heb ik veel succes met Lay the Draw en op goals spelen, maar ben de laatste tijd heel erg geinteresseerd in de Correct Score markt. Ter variatie eigenlijk, maar altijd leuk om iets te testen.
0 Vind ik leuk's
Gelijk heb je, testen kan altijd en wie weet levert het meer op dan de kennis (h)
0 Vind ik leuk's
Chelsea - PSG:
1-0 Correct Score: @ 8.8 x € 6,00 (payout: € 49,76)
2-0 Correct Score: @ 9.2 x € 5,74 (payout: € 49,75)
1-1 Correct Score: @ 8.2 x € 6,44 (payout: € 49,80)
Over 2.5 goals: @ 1.97 x € 26,82 (payout: € 51,15)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.