Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Statistieken: terug in de tijd

Hey, ben naar de aanloop van het nieuwe seizoen op zoek naar een goede site die allerhande stats bijhoudt.
Over/onder, thuis/uitnederlagen, aantal doelpunten, het hele gedoe dus.
Ik heb voorlopig soccerstats.com gevonden, maar naar mijn weten begint deze site terug vanop 0 bij het begin van de competities.
En ik had nu dus graag een site gehad waar ik nog 1, 2 of zelfs 3 jaar kon terugkijken.
Hoe deed Anderlecht het thuis 3 jaar geleden, hoeveel keer was het 0-0 gebleven in de Franse competitie 2 jaar geleden.
Bestaat er überhaupt zo'n site of moet ik het met soccerstats doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjova in 11-07-2013 12:35 Hulp en advies
in 11-07-2013 12:35 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit kan gewoon op soccerway.com
0 Vind ik leuk's
Wow lol hartelijk dank, wist niet dat het effectief bestond!
Alhoewel, vind blijkbaar toch niet wat ik wil.
Ik wil bv; terugkijken naar seizoen 2011-2012, hoeveel goals er toen gemaakt waren, wat de uitslagen waren etc.
0 Vind ik leuk's
jova:
Wow lol hartelijk dank, wist niet dat het effectief bestond!
Alhoewel, vind blijkbaar toch niet wat ik wil.
Ik wil bv; terugkijken naar seizoen 2011-2012, hoeveel goals er toen gemaakt waren, wat de uitslagen waren etc.

Ook dat is mogelijk.
Zie deze link: http://nl.soccerway.com/national/belgium/pro-league/20132014/regular-season/r21451/ Rechtsboven kun je kiezen naar welke seizoen je wilt gaan. Kan je oude ranglijst zien, uitslagen, Thuis/uit ect ect....
0 Vind ik leuk's
www.futbol24.com is ook een goeie site.
0 Vind ik leuk's
Soccerway inderdaad, gewoon op het team klikken, naar 'matches' gaan, op Pro League zetten en je ziet alle uitslagen netjes op een rijtje. Hoe vaak het bv. 0-0 is geworden is dan gewoon handmatig tellen (zoveel werk is dat namelijk niet: 4 × 0-0 in 2011/12).
Maar ook bij soccervista kan terugkijken, zie bv.: http://www.soccervista.com/Belgium-Jupiler_League-2011_2012-824407.html voor over/unders, hoeveel goals, etc.
En bij simplesoccerstats.com kan je ook van alles terugzien, over/unders thuis en uit, wedstrijdverlopen, HT scores, etc. ... helaas alleen niet voor de Belgische league (wel Nederlandse en diverse andere).
Als je ook oude odds wil inzien (wat erg nuttig kan zijn) moet je bij www.oddsportal.com zijn, op 'archived results' (rechts in beeld) klikken en een teamnaam invullen ... daar zie je odds en de uitslagen die, voor Anderlecht in elk geval, teruggaan tot 2003/04.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Bedankt voor de sites guys, ik ga hier gebruik van maken om komend seizoen serieus te wedden. BR unknown.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.