Ik verlies altijd met spelen van Toto13
Beste Leden van voetbalwedden.net,
Ik ben laatst veel gaan spelen op de toto13. Ik speel elk weekend 10 kolommen. Maar het gaat dus elke keer mis. Ik heb net 10 goed of 9 goed. etc. Het lukt me elke niet om min 11 goed te hebben of 12 goed of zelf alle 13 goed te hebben. Het is zo verdomd onvoorspelbaar en zeker met de eredivisie. Mijn vraag is of jullie tips, trucs, stragegieeen voor hebben om minstens de toto13 een keer te winnen.
Overigs mogen jullie hier alles topic toto13 hier je ervaringen delen.
Ik ben laatst veel gaan spelen op de toto13. Ik speel elk weekend 10 kolommen. Maar het gaat dus elke keer mis. Ik heb net 10 goed of 9 goed. etc. Het lukt me elke niet om min 11 goed te hebben of 12 goed of zelf alle 13 goed te hebben. Het is zo verdomd onvoorspelbaar en zeker met de eredivisie. Mijn vraag is of jullie tips, trucs, stragegieeen voor hebben om minstens de toto13 een keer te winnen.
Overigs mogen jullie hier alles topic toto13 hier je ervaringen delen.
in 9-12-2013 22:11 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Het niet spelen. haha. Nee even serieus, de Toto13 ziet er inderdaad aantrekkelijk uit maar ik raad het toch echt af. Minstens 10-11 goed hebben uit, wat jij al opmerkt, onvoorspelbare competities is niet makkelijk. Dat geld wat je daarmee verliest kan je beter gebruiken om in te zetten op singles of combi's van 2-3 wedstrijden (bij voorkeur NIET bij toto), kleiner risico en je hebt ook meer invloed op welke wedstrijden je selecteert.
Die kun je inderdaad beter niet spelen. Een belangrijk punt van het wedden op voetbalwedstrijden is dat je zelf kan kiezen welke wedstrijden je speelt en welke je laat lopen. Bij spelletjes als de toto13 geef je dit voordeel volledig weg. Het voordeel ligt dan geheel bij de bookmaker.
futre:
Die kun je inderdaad beter niet spelen. Een belangrijk punt van het wedden op voetbalwedstrijden is dat je zelf kan kiezen welke wedstrijden je speelt en welke je laat lopen. Bij spelletjes als de toto13 geef je dit voordeel volledig weg. Het voordeel ligt dan geheel bij de bookmaker.
Perfect antwoord!
Lees ook dit even:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/toto-biedt-veel-lagere-quotes-dan-internet-aanbieders/
Hakuna Matatttta.