Sms-Systeem voor de beste tips
Hallo,
Ik vroeg mij af als je kiest voor uitslagen via sms (kost € 0.30), is die betaling dan via je spelersrekening of op de kosten van je gsm?
met vriendelijke groet
Sw
Ik vroeg mij af als je kiest voor uitslagen via sms (kost € 0.30), is die betaling dan via je spelersrekening of op de kosten van je gsm?
met vriendelijke groet
Sw
in 23-11-2010 16:39 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bij Bwin via je spelersrekening. Ik citeer:
De sms notificatie (0,10) wordt direct van uw bwin account afgehaald.
De sms notificatie (0,10) wordt direct van uw bwin account afgehaald.
[quote]Hallo,
met vriendelijke groet
Sw
Bij welke bookmaker speel je streetwatch ? Als mensen dat weten zodra ze het topic lezen kunnen ze er sneller antwoord op geven anders weten ze immers niet om welke bookmaker het gaat.
met vriendelijke groet
Sw
Bij welke bookmaker speel je streetwatch ? Als mensen dat weten zodra ze het topic lezen kunnen ze er sneller antwoord op geven anders weten ze immers niet om welke bookmaker het gaat.
Unibet
Euhm aan gezien ik in het unibet forum zit, heb ik het dus over de bookmaker unibet
mvg Sw
mvg Sw
http://uploading.com/files/861em8fb/StrategieProgram%25282.2.0%2529.exe
(zelf gemaakt programma met enkele strategieën versie (2.2.0)
Ik las in de voorwaarden het volgende : Er worden geen extra kosten in rekening gebracht, tenminste niet door Unibet. je betaalt slechts de normale kosten voor een telefoongesprek via de GPRS-dienst van je netwerkbeheerder.
Dus die 30 cent per sms gaat gewoon bij je telefoonrekening op.
Dus die 30 cent per sms gaat gewoon bij je telefoonrekening op.
Unibet
Na dit te hebben geprobeerd te hebben gaat het toch van mij unibet rekening af dusjah, nu weten we dat ook weer.
maar toch bedankt voor de reacties.
maar toch bedankt voor de reacties.
http://uploading.com/files/861em8fb/StrategieProgram%25282.2.0%2529.exe
(zelf gemaakt programma met enkele strategieën versie (2.2.0)