Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Opbouw van een combinatie weddenschap

Vaak zie je hier mensen passeren met verschillende bets per weekend die nauwkeurig lijken te zijn samengesteld.
Iedereen doet het wel die combi's maken op het gevoel en toch ook wel pakweg 10 matchen kiezen en dan verdelen over pakweg 3 combi's op basis van het risico.
3 partijen die relatief zeker zijn, 3 partijen die iets minder zekerheid zijn en 4 partijen waar je het minste zeker van bent. Zo doe ik het.
Hoe bouwen jullie de weddenschappen op? Waar kijken jullie naar? Hoe beginnen jullie er aan en hoe beslissen jullie welke wedstrijden jullie samen gaan spelen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnickske_21 in 23-09-2012 19:04 Hulp en advies
in 23-09-2012 19:04 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Welkom op voetbalwedden.net en leuk dat je dit topic bent gestart, die hadden we nog niet. Ik kan je alleen mijn eigen 'manier' vertellen en die is eigenlijk wisselend.
Ik speel combi's van maximaal 3 wedstrijden waarbij mijn inzet maximaal 3/10 is. Ik speel voornamelijk over/under én 1x2 weddenschappen in mijn combi's en meestal wedstrijden waar de totale odd boven de 2,20 uitkomt (2 wedstrijden) of boven de 4,30 (bij 3 wedstrijden).
Oja, en zorg even dat je je profiel afbeelding plaatst. Wel zo leuk namelijk ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Goeie vragen die bij heel veel leden spelen. Lees eerst eens het artikel van onzemichael. Daar heb je al heel veel aan.
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/kijk-uit-met-combis-ze-zijn-gevaarlijk-en-zorgen-voor-verlies/
Daarnaast zegt crew het al; maximaal 3 wedstrijden van 2,20 tot en met 4,30. Ook zijn er veel leden die even snel willen dubbelen met twee lage odds rond de 1.40. Maar dat raad ik af.
Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Goeie vragen die bij heel veel leden spelen. Lees eerst eens het artikel van onzemichael. Daar heb je al heel veel aan.
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/kijk-uit-met-combis-ze-zijn-gevaarlijk-en-zorgen-voor-verlies/
Daarnaast zegt crew het al; maximaal 3 wedstrijden van 2,20 tot en met 4,30. Ook zijn er veel leden die even snel willen dubbelen met twee lage odds rond de 1.40. Maar dat raad ik af.
Succes! (y)

Dus dubbelen raad je af maar een combo kan wel met max 3 wedstrijden met odd 2,2 tot 4,3 ? :)
klinkt apart :p
0 Vind ik leuk's
Ik zie combo's ook gewoon als normale bets (uiteindelijk zijn het dat ook), dus ik doe het op dezelfde manier als single bets: Alleen pakken als je de odd te hoog vindt staan.
Soms zie ik een aantal H2H's staan waarvan ik de odd erg mooi vind, maar die ik eigenlijk liever niet single speel (odds van 1.15 bijvoorbeeld). Als ik dus 2 of 3 of 4 (etc) mooie bets zie wil ik ze nog wel eens als combo spelen, bijvoorbeeld 1.15 * 1.2 * 1.2 * 1.15
Doe ik niet heel vaak trouwens, meestal speel ik natuurlijk gewoon singles.
Gebeurt ook nog wel eens dat ik een rijtje bets (H2H meestal) op een bepaald evenement heb, en als er dan een paar bets bij dezelfde bookie bij zitten gooi ik die ook nog wel eens in een combo.
Combo's maken met "1 zekerheidje, 1 iets minder zekere en 1 waar je over twijfelt" doe ik natuurlijk niet, net als bij singles moet de odd wel gewoon hoger zijn dan wat jij eerlijk vindt :P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.