Odd/Even strategie NHL op Unibet en ComeOn
Tijdens het plaatsen van NHL-bets is mij een verschil opgevallen tussen bookmaker Unibet en ComeOn. Het verschil zit hem in de odds voor een Odd/Even bet. Unibet biedt haar Odd-odds aan voor +/1 2.10 terwijl ComeOn haar Even-odds aanbiedt voor +/- 2.80. Je zou zeggen altijd winst. Saillant detail is echter dat de Unibet-bet zich beperkt tot de reguliere speeltijd. Dat betekend dat er alleen een verlies is als de wedstrijd niet in reguliere speeltijd beslist zal worden. Een klein onderzoekje op Google levert op dat rond de 23% van de wedstrijden naar overtime gaan.
Mijn vraag is dus ook, is deze strategie winstgevend. Je bet op Unibet dus op Odd en op ComeOn op Even.
Ik heb deze strategie zelf nog niet getest, maar wat denken jullie er over? Ik zal hem een dezer dagen gaan testen.
Edit: Google Docs bestand, waar alle bets worden verwerkt.
https://drive.google.com/file/d/0B30C859Mca1kbTVrbUNjNnpXT1E/edit?usp=sharing
Mijn vraag is dus ook, is deze strategie winstgevend. Je bet op Unibet dus op Odd en op ComeOn op Even.
Ik heb deze strategie zelf nog niet getest, maar wat denken jullie er over? Ik zal hem een dezer dagen gaan testen.
Edit: Google Docs bestand, waar alle bets worden verwerkt.
https://drive.google.com/file/d/0B30C859Mca1kbTVrbUNjNnpXT1E/edit?usp=sharing
in 11-03-2014 15:13 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zeeeer benieuwd (y)
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips
cesc:
Mijn vraag is dus ook, is deze strategie winstgevend. Je bet op Unibet dus op Odd en op ComeOn op Even. Ik heb deze strategie zelf nog niet getest, maar wat denken jullie er over? Ik zal hem een dezer dagen gaan testen.
Mijn vraag is dus ook, is deze strategie winstgevend. Je bet op Unibet dus op Odd en op ComeOn op Even. Ik heb deze strategie zelf nog niet getest, maar wat denken jullie er over? Ik zal hem een dezer dagen gaan testen.
Ik zou zeggen: test het uit en hou je bevindingen bij in dit topic. Of nog beter... test het de komende 2 maanden en hou al je resultaten bij in een Google Docs document die voor iedereen is in te zien. Dat is nóg overzichtelijker :-)
Hakuna Matatttta.
Zal morgen het Google Docs document aanmaken voor vannacht even zo:
Buffalo Sabres vs. Nashville Predators
Odd: 2.12 Even: 2.85
Carolina Hurricanes vs. New York Rangers
Odd: 2.08 Even: 2.80
Columbus Blue Jackets vs. Detroit Red Wings
Philadelphia Flyers vs. New Jersey Devils
Florida Panthers vs. Phoenix Coyotes
Pittsburgh Penguins vs. Washington Capitals
Odd: 2.08 Even: 2.70
Minnesota Wild vs. Edmonton Oilers
Odd: 2.08 Even: 2.75
San Jose Sharks vs. Toronto Maple Leafs
Odd: 2.06 Even: 2.70
Buffalo Sabres vs. Nashville Predators
Carolina Hurricanes vs. New York Rangers
Columbus Blue Jackets vs. Detroit Red Wings
Philadelphia Flyers vs. New Jersey Devils
Florida Panthers vs. Phoenix Coyotes
Pittsburgh Penguins vs. Washington Capitals
Odd: 2.08 Even: 2.70
Minnesota Wild vs. Edmonton Oilers
Odd: 2.08 Even: 2.75
San Jose Sharks vs. Toronto Maple Leafs
Odd: 2.06 Even: 2.70
Dus er is verlies bij over-time & even score?
Altijd winst als het geen OT wordt?
En 23% vd games wordt OT zeg jij, dan wordt dit volgens mij een winnende strategie!
Succes!
En 23% vd games wordt OT zeg jij, dan wordt dit volgens mij een winnende strategie!
Succes!
7 / 8 goed. Netjes, ga dit in de gaten houden top!!
Je hebt toch ook nog winst als het SO wordt? Want dat telt wss niet mee. Dus dan heb je alleen verlies als er in OT wordt gewonnen.
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips
De wedstrijd St. Louis - Dallas Stars was ik gisteren vergeten te melden.
Testdag 1 was daardoor verlies gevend. Ik heb alles samengevat in een Google Docs bestand: https://drive.google.com/file/d/0B30C859Mca1kbTVrbUNjNnpXT1E/edit?usp=sharing
Er is verlies als een wedstrijd in OT gaat. Niet perse bij een even score. 2-0 is ook een even score.
Nee, de bets bij ComeOn hebben betrekking op de wedstrijd inclusief OT en SO.
Testdag 1 was daardoor verlies gevend. Ik heb alles samengevat in een Google Docs bestand: https://drive.google.com/file/d/0B30C859Mca1kbTVrbUNjNnpXT1E/edit?usp=sharing
principito93:
Succes!
Succes!
Er is verlies als een wedstrijd in OT gaat. Niet perse bij een even score. 2-0 is ook een even score.
lucky_luciano888:
Je hebt toch ook nog winst als het SO wordt? Want dat telt wss niet mee. Dus dan heb je alleen verlies als er in OT wordt gewonnen.
Nee, de bets bij ComeOn hebben betrekking op de wedstrijd inclusief OT en SO.
Dit ga ik ook zeker in de gaten houden! Wat ik me wel afvraag is of het echt winstgevend zal zijn. Volgens de statistieken gaat het 23% van de keren verkeerd (OT). Dat zou per elke 100 bets van 10 euro een verlies zijn van 230 euro.
Voor de winnende bets heb ik even de quoteringen door de surebet-monitor gehaald, en dan kom je ongeveer op een surebet van 120%. Dit zou betekenen dat je voor elke bet van 10 euro die je inzet, 2 euro winst behaald.
Als je van elke winnende bet (77 dus) de winst zou optellen dan kom je op een opbrengst van 154 euro. Dus even een optelsom.
* 100 bets van 10 euro = 1000 euro omzet
* winnende bets = 77 = 154 euro winst
* verliezende bets = 23 = 230 euro verlies
Volgens deze berekening zou deze tactiek dus niet winstgevend zijn. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor.
Daarnaast kun je misschien ook kijken welke teams minder OT hebben?
Nogmaals, misschien zit ik er helemaal naast.
In ieder geval succes en ik hou het in de gaten!
Voor de winnende bets heb ik even de quoteringen door de surebet-monitor gehaald, en dan kom je ongeveer op een surebet van 120%. Dit zou betekenen dat je voor elke bet van 10 euro die je inzet, 2 euro winst behaald.
Als je van elke winnende bet (77 dus) de winst zou optellen dan kom je op een opbrengst van 154 euro. Dus even een optelsom.
* 100 bets van 10 euro = 1000 euro omzet
* winnende bets = 77 = 154 euro winst
* verliezende bets = 23 = 230 euro verlies
Volgens deze berekening zou deze tactiek dus niet winstgevend zijn. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor.
Daarnaast kun je misschien ook kijken welke teams minder OT hebben?
Nogmaals, misschien zit ik er helemaal naast.
In ieder geval succes en ik hou het in de gaten!
Earrebarre yn e jarre bedarre
Ik denk ff met je verder Harmn.
Als je op 100 wedstrijden bet speel je 100 x €10,- x 2, je bet namelijk op Odd en op Even. Wat betekend dat je sowieso 100 x €10,- verlies heb.
Als hiervan ook nog 23% in een OT gaat, komt er nog eens 23 x €10,- verliest bij. Dan zit ik al op een totaal van €1230,-
Indien 77 wedstrijden niet in OT gaan leveren deze winst op. Als dit volgens jou 2 (dus 12) euro per €10,- is, is dit een winst van €924,- euro.
Volgens deze berekening dus ookniet winstgevend zijn. Een verlies van 1230 - 924 = 306
Ik zal het deze week nog testen.
Als je op 100 wedstrijden bet speel je 100 x €10,- x 2, je bet namelijk op Odd en op Even. Wat betekend dat je sowieso 100 x €10,- verlies heb.
Als hiervan ook nog 23% in een OT gaat, komt er nog eens 23 x €10,- verliest bij. Dan zit ik al op een totaal van €1230,-
Indien 77 wedstrijden niet in OT gaan leveren deze winst op. Als dit volgens jou 2 (dus 12) euro per €10,- is, is dit een winst van €924,- euro.
Volgens deze berekening dus ookniet winstgevend zijn. Een verlies van 1230 - 924 = 306
Ik zal het deze week nog testen.
Hoe kan ik zorgen dat het Google Docs bestand voor iedereen beschikbaar is? Nu moet ik iedereen apart toegang geven.