Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Match Fixing Kameroen vs Kroatie

http://www.ad.nl/ad/nl/4562/Voetbal/article/detail/3681678/2014/07/01/Onderzoek-Kameroen-naar-mogelijk-vervalst-duel-met-Kroatie.dhtml

De Kameroense voetbalfederatie Fécafoot heeft een onderzoek opgestart naar een mogelijk vervalste wedstrijd van de Kameroense nationale voetbalploeg tegen Kroatië op het WK in Brazilië. Dat maakte Fécafoot vandaag bekend.

'Fécafoot heeft aan zijn Ethische Commissie gevraagd een onderzoek te starten na de beschuldigingen van fraude die er zijn omtrent de groepswedstrijd van Kameroen tegen Kroatië', aldus de Kameroense voetbalbond.

De beschuldigingen werden geuit door het Duitse magazine Der Spiegel. Volgens het blad zou er sprake zijn van 'zeven rotte appels' in de Kameroense selectie en werd er enorm veel geld ingezet op een zware nederlaag van Kameroen en een rode kaart in de eerste helft. Kameroen ging na een complete offday met 4-0 de boot in en Alexandre Song pakte rood na een elleboogstoot. In de slotfase van de wedstrijd was er zelfs nog een opstootje op het veld tussen de Kameroense spelers Assou-Ekotto en Moukandjo.

De Ontembare Leeuwen verloren op een desastreus verlopen WK hun drie groepswedstrijden (1-0 tegen Mexico, 4-0 tegen Kroatië en 4-1 tegen Brazilië) en dus gingen ze er kansloos in de eerste ronde uit.

Een wereld beroemde match fixer Wilson Raj Perumal gaf 1 dag voor het wedstrijd op zijn facebook pagina al aan wat het correcte score zou zijn en dat er in het eerste helft een rode kaart zou vallen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnamka in 30-06-2014 23:27 Hulp en advies
in 30-06-2014 23:27 Hulp en advies
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wat denk je van voorzitters die onderling dealtjes maken om zo te kunnen overleven? wij winnen thuis en jullie winnen thuis...dat soort dingen...

soms denk ik wie weet is alles wel gefixt.....ik las dat er op het wk al per wedstrijd 1 biljoen euro wordt gegokt... wat gebeurd er dan als je een speler of scheidsrechter 150.000 cash in een koffertje geeft? voor 1 a 2 foutjes in de wedstrijd.....ook deze fixers weten hoe ze dingen kunnen doen zonder op te vallen

maar ja ....dan is het een kwestie van geluk hebben en de juiste fix pakken ;-)

was vd week docu op bbc waabij ze undercover fixers in ghana filmde.......150.000 euro en je kon elke wedstrijd kiezen die je wilde fixen.. zelfs van de nationale ploegen......tja dan kan je wel zeggen dat je er niet in geloofd maar tis toch gefilmd
0 Vind ik leuk's
Die gast die dat van Kameroen op zn facebook had gezet heeft nu gezegd dat bij Argentinie Belgie pas na de 71e minuut 1e doelpunt komt.

Ik heb 10je gezet op Unibet first goal to score after 75e minuut @x 14.00

Hoop dat ie gelijk krijgt :p
0 Vind ik leuk's
bapinho:
Die gast die dat van Kameroen op zn facebook had gezet heeft nu gezegd dat bij Argentinie Belgie pas na de 71e minuut 1e doelpunt komt.

Ookal zou die gelijk hebben dan heb jij het fout aangezien je na de 75 minuut doet
0 Vind ik leuk's
scottyboy1703:
bapinho:

Ookal zou die gelijk hebben dan heb jij het fout aangezien je na de 75 minuut doet

Ja ach Higuain had ie blijkbaar niet omgekocht dus die ene 4 minuten verschil doet er toch al niet meer toe
0 Vind ik leuk's
bapinho:

Wat is zijn facebook?
0 Vind ik leuk's
[quote]Wat is zijn facebook?

Op facebook even de naam Wilson Raj Perumal invoeren in het zoekscherm en dan verschijnen er een paar accounts met dezelfde naam.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:

Op facebook even de naam Wilson Raj Perumal invoeren in het zoekscherm en dan verschijnen er een paar accounts met dezelfde naam.
Ja juist om die paar vroeg ik het hè ;-)
Zie alleen maar accounts die na 30 juni aangemaakt zijn :p
0 Vind ik leuk's
jurian95:
bapinho:
denk je echt dat finales van de WK nog te fixen zijn?
0 Vind ik leuk's
tuurlijk robbie, dacht jij van niet dan ? alles valt te fixen.. zolang je maar met genoeg geld komt
neem aan dat die scheidsrechters ook familie en kinderen hebben, doe de rekensom maar :)
0 Vind ik leuk's
wat voor zin heeft het om (WK, Interlands, CL wedstrijden) te fixen en daaraan miljoenen uitgeven om dat mogelijk te maken? terwijl je lage divisies makkelijker en goedkoper zijn om te kopen en met dezelfde quotes spelen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.