Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mails

Ik had enkele vragen , mededelingen

Ik krijg namelijk geen mails meer van voetbalwedden ivm met tips die ik plaatste , zowel juiste als slechte tip

Ik had jullie al een mail gestuurd , maar krijg geen antwoord

Ook krijg ik steeds notificaties te zien bovenaan in het menu, maar krijg deze gaan niet weg als ik klik op "markeren als gelezen"

Kan je een ander lid geen privebericht niet meer sturen?

Vroeger kon dit toch?

ik heb hier de mogelijkheid niet voor

Graag wat meer uitleg

Bedankt

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Nadine
Country flagNadine in 4-10-2024 08:18 Hulp en advies
in 4-10-2024 08:18 Hulp en advies
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hoi Nadine!

Er was inderdaad iets mis met de automatische mails. Dit is nu opgelost. Als je deze nog niet ontvangt zou ik even checken of je instellingen goed staan. Dit kan je vinden in je profiel -> instellingen --> notificaties.

Hier kan je aanvinken of je wel of geen mail wilt ontvangen bij een gekeurde wedtip.

Verder is de originele chat inderdaad vervangen door de Discord chat. Alle prijzen worden dan ook via Discord overhandigd aan spelers. Ben je nog geen lid? Je kan je hier gemakkelijk aanmelden voor de Sportwedders Discord server. Je zodra je account gekoppeld is versturen we je de prijs.

Bij vragen kan je tevens terecht in de Discord maar je kan ons ook altijd mailen natuurlijk (info@voetbalwedden.net)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.