Livebetting minder dan 1.5 goals
Ik had al een vorig topic geplaatst van de JPL in Belgie. Het was gewoon een uitzonderlijk seizoen voor de underdogs nadat ik research heb gedaan van de vorige seizoenen. De vorige seizoenen was het altijd break even of een zwaar verlies dus die strategie gaat niet meer door.
Nu ben ik stomweg iets anders tegengekomen maar deze keer bij live betting.
Bij elke match met minder dan 1.5 goals staan odds van 2.5 of meer. Vanaf dat de teller begint te lopen van de match zet je een bedrag in.
Vanaf het moment dat een goal word gescoord cash je uit ( maakt niet uit welke minuut )
Er zijn bookies waar je early kan uitcashen ( Bwin, Unibet etc ).
Er is 1 nadeel. Zowel Unibet als Bwin zegt dat het soms mogelijk kan zijn dat de early cash out functie na een bepaalde tijd in een match niet meer van toepassing kan zijn. Ik denk dan dat dit is in de laatste 10 min van een match.
Nog even alles op een rijtje:
* Minder dan 1.5 goals
* Odds van 2.00 of meer ( is altijd het geval )
* Bet plaatsen op het moment dat de teller begint te lopen
* Alleen bovenstaande punten gebruiken als de match een video stream ter beschikken heeft.
* Cash out early als er een goal word gescoord.
Ik ga zeker nog research doen over wanneer de cash out functie meestal verdwijnt.
Als er mensen hier ervaring mee hebben laat zeker een bericht achter in deze topic.
Feedback is altijd welkom.
Mensen met een mening laat ook iets achter.
Good luck.
PS: Ik heb het nog niet getest dus ik stel voor als jullie het testen doe het dan eerst met lage bedragen.
Nu ben ik stomweg iets anders tegengekomen maar deze keer bij live betting.
Bij elke match met minder dan 1.5 goals staan odds van 2.5 of meer. Vanaf dat de teller begint te lopen van de match zet je een bedrag in.
Vanaf het moment dat een goal word gescoord cash je uit ( maakt niet uit welke minuut )
Er zijn bookies waar je early kan uitcashen ( Bwin, Unibet etc ).
Er is 1 nadeel. Zowel Unibet als Bwin zegt dat het soms mogelijk kan zijn dat de early cash out functie na een bepaalde tijd in een match niet meer van toepassing kan zijn. Ik denk dan dat dit is in de laatste 10 min van een match.
Nog even alles op een rijtje:
* Minder dan 1.5 goals
* Odds van 2.00 of meer ( is altijd het geval )
* Bet plaatsen op het moment dat de teller begint te lopen
* Alleen bovenstaande punten gebruiken als de match een video stream ter beschikken heeft.
* Cash out early als er een goal word gescoord.
Ik ga zeker nog research doen over wanneer de cash out functie meestal verdwijnt.
Als er mensen hier ervaring mee hebben laat zeker een bericht achter in deze topic.
Feedback is altijd welkom.
Mensen met een mening laat ook iets achter.
Good luck.
PS: Ik heb het nog niet getest dus ik stel voor als jullie het testen doe het dan eerst met lage bedragen.
in 8-06-2014 09:26 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Lijkt me erg lastig dit.. Uitcashen na een goal betekent dat die quote veel lager wordt ( tenzij het een late goal is ) waardoor je geld verliest als je casht..
Idd, dit is beste een slechte tacktiek. Je zal na 1 snelle goal heel snel geld verliezen als je wilt uitcashen.
Maar je moet t zelf weten of je t zelf gebruikt (y)
don't believe the hype
korabzon:
Idd, dit is beste een slechte tacktiek. Je zal na 1 snelle goal heel snel geld verliezen als je wilt uitcashen.
Ik ga het zeker en vast eens proberen met minimum bedragen. Ik vind wel dat dit het proberen waard is. Lukt het niet dan ben ik de eerste om dit te beamen!
Ik lees ook vaak in reviews dat wanneer je early uitcashed tijdens live betting dat je op een inzet €10, €3 moet inleveren.
ik weet niet wat je hiermee wilt bereiken? maar als je u 1.5 zet en na 1 goal dan heb je dik verlies, dan word het wachten tot de 80e minuut en dan pas kom je weer in de groene zone.
Ik denk persoonlijk dat deze tactiek niet echt goed gaat werken, omdat (zoals de rest ook al zegt) je bij een vroege goal hoogstwaarschijnlijk verlies gaat maken.
Ik heb toevallig even de statistieken met betrekking tot doelpunten van de reguliere competitie (JPL 2013/2014) opgezocht:
Aantal goals gescoord: 646
Aantal goals voor rust gescoord: 261
In totaal zijn er 240 wedstrijden gespeeld. Gemiddeld werd er dus minimaal 1 keer gescoord voor rust. Dit zou met jouw tactiek betekenen dat de odds gigantisch zullen stijgen en dat je hoogstwaarschijnlijk alleen maar verlies zal lijden.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en mocht je het gaan testen, succes!
Ik heb toevallig even de statistieken met betrekking tot doelpunten van de reguliere competitie (JPL 2013/2014) opgezocht:
Aantal goals gescoord: 646
Aantal goals voor rust gescoord: 261
In totaal zijn er 240 wedstrijden gespeeld. Gemiddeld werd er dus minimaal 1 keer gescoord voor rust. Dit zou met jouw tactiek betekenen dat de odds gigantisch zullen stijgen en dat je hoogstwaarschijnlijk alleen maar verlies zal lijden.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en mocht je het gaan testen, succes!
Werkt niet op Unibet. Op Betfair kun je veel eerder winst incashen
ik zou doorspelen na de tegengoal wanneer hij vroeg in de wedstrijd valt. anders cash je met enorm veel verlies in.
Jah inderdaad werkt niet goed. Slechte tactiek. Het is toch met bonusgeld dus dan kan je een beetje zoeken ;)