Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Live wedden op aantal doelpunten

Of een ploeg wint, gelijkspeelt of verliest is vaak lastig te voorspellen. Je hebt eigenlijk 3 opties, en als de ploegen even goed zouden zijn zou de kans dan 1/3e zijn? Dan zou wedden op goals sowieso al beter zijn, 2 opties (of erover, of eronder) en je hoeft je geen zorgen te maken wie er scoort, alleen of er gescoord wordt. Het beste kun je gedisciplineerd bezig gaan en de wedstrijd live volgen. Na 20 minuten heb je wel een redelijk beeld van de wedstrijd, of het een open wedstrijd is of niet. Je hebt ook statistieken van vorige wedstrijden erbij.

Zelf doe ik vaak dat er nog minstens 2 goals vallen vanaf minuut 20, als er minimaal 5 schoten zijn geweest in de beginfase. De odds verschillen, maar vaak zijn die rond de 1.5.

Ik heb het de laatste weken gedaan en had 13 van de 16 wedstrijden goed, dus ik haalde er de afgelopen wedstrijden winst uit.

Ik ga hier ook mijn 'overgoals' bets opzetten zodat jullie kunnen zien dat het goed werkt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbertusmulderije in 24-10-2014 22:06 Hulp en advies
in 24-10-2014 22:06 Hulp en advies
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.