Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Live wedden, hoe zit dat precies?

Hallo allemaal,

Ik heb me vandaag geregistreerd op dit forum, omdat ik serieus wil gaan wedden op voetbal. Ik heb het al een tijdje gedaan, maar telkens als ik een 'groot' bedrag won was het zo weer weg.

Ik heb voorheen altijd bij Toto gewed, van de week ging ik eens verder kijken en zag ik dat bij Unibet de quoteringen veel hoger zijn. Dus ik heb me daar aangemeld en een tientje gestort om te beginnen.

Nou is het fenomeen live-wedden compleet nieuw voor mij. Is het nu dus gewoon mogelijk om in de laatste 10 minuten van de wedstrijd een inleg te doen en dan te cashen? Ik vat het niet helemaal, lijkt me ook te mooi om waar te zijn trouwens, dan zal je in principe niks meer hoeven te verliezen! :p
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagditisquinten in 21-06-2014 12:05 Hulp en advies
in 21-06-2014 12:05 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je kan idd in de laatste minuut nog wedden op een wedstrijd. Echter is dan bij een 1-0 stand de odd voor thuiswinst nihil en draw/uitwinst heel hoog!
0 Vind ik leuk's
raateland:
Je kan idd in de laatste minuut nog wedden op een wedstrijd. Echter is dan bij een 1-0 stand de odd voor thuiswinst nihil en draw/uitwinst heel hoog!

Okey! Top, thanks! (y)
0 Vind ik leuk's
Ten eerste welkom op het forum.

Wat is of zijn je concrete vraag of vragen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wat is live betten? ik begrijp het ook niet
0 Vind ik leuk's
Liive wedden is vrijwel hetzelfde als 'normaal' wedden, je doet het alleen echter tijdens de wedstrijd zelf.
De odds zullen aangepast worden naar mate de wedstrijd langer duurt het is logisch dat als je op over 0,5 goals speelt de odd in het begin heel laag is en hoe verder de wedstrijd zich vordert zal stijgen. Het aanbod van verschillende soort types weddenschappen is afhankelijk van wat voor soort wedstrijd het is en bij welke bookmaker je speelt.

tzuiden:
Wat is live betten? ik begrijp het ook niet
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Als je in de 90e minuut inzet op het team dat voorstaat zul je waarschijnlijk een odd van 1.03 treffen. Als je ziet hoe vaak er nog gescoord wordt in de blessuretijd zul je al gauw zien dat het zeker niet te mooi is om waar te zijn. Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Erg leuk en ook lucratief! [/img]
0 Vind ik leuk's
Thanks jongens. ik ben er inmiddels achter gekomen dat het niet echt iets voor mij is. Ik denk te vaak 'ach, laat ik die gok maar wagen' en verlies daardoor steeds geld. Dus ik houd het maar gewoon op vooraf, of ik moet echt zeker weten dat de wedstrijd nog gaat veranderen... :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.