Strategie: Jupiler League double chance op de underdog
Hey allemaal,
Ik ben de laatste tijd voor mezelf een aantal strategieën aan het uitproberen in een Excel-sheetje, denk daar bij aan Both Teams to Score bij de Eredivisie, gelijkspeltheorie in Primera División, Serie A en Ligue, etc. De meest succesvolle strategie is overduidelijk de "Lay-the-favorite"-strategie voor de Jupiler League. Dit houdt in dat ik de favoriet volgens de bookmaker (in mijn geval Unibet) lay. Oftewel ik zet Double Chance op de underdog.
Ik ben hierop gekomen omdat het me opvalt hoe vaak de favoriet niet weet te winnen in de, volgens mij, meest onvoorspelbare competitie.
Hieronder het resultaat van ronde 28 en 29 van de Jupiler League.
Ik heb nog geen tijd gevonden om meer speelrondes te verwerken en te kijken of ik dan nog steeds "winst" maak.
Ik zou graag jullie meningen horen over deze strategie!
Rob
Ik ben de laatste tijd voor mezelf een aantal strategieën aan het uitproberen in een Excel-sheetje, denk daar bij aan Both Teams to Score bij de Eredivisie, gelijkspeltheorie in Primera División, Serie A en Ligue, etc. De meest succesvolle strategie is overduidelijk de "Lay-the-favorite"-strategie voor de Jupiler League. Dit houdt in dat ik de favoriet volgens de bookmaker (in mijn geval Unibet) lay. Oftewel ik zet Double Chance op de underdog.
Ik ben hierop gekomen omdat het me opvalt hoe vaak de favoriet niet weet te winnen in de, volgens mij, meest onvoorspelbare competitie.
Hieronder het resultaat van ronde 28 en 29 van de Jupiler League.
Ik heb nog geen tijd gevonden om meer speelrondes te verwerken en te kijken of ik dan nog steeds "winst" maak.
Ik zou graag jullie meningen horen over deze strategie!
Rob
in 28-02-2014 22:08 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
bakkertje999:
Misschien een draw no bet ronde als optie?
Misschien een draw no bet ronde als optie?
Het probleem is vooral dat er geen gekke uitslagen meer zijn. Twee maanden geleden kon Willem II nog thuis punten verspelen tegen Emmen en Dordrecht idem. Dus ik denk niet dat DNB verschil gaat maken, omdat dan ook nog een de gelijkspelen wegvallen.
beautjuh11:
Kan iemand mij dit uitleggen?
De bookmaker wijst een favoriet aan. Vervolgens is de strategie om in te zetten op de underdog, dus in plaats van dat Willem II thuis wint van FC Emmen, is de strategie om in te zetten op een gelijkspel of winst voor Emmen en dat kan door middel van een Double Chance.
beautjuh11:
De bookmaker wijst een favoriet aan. Vervolgens is de strategie om in te zetten op de underdog, dus in plaats van dat Willem II thuis wint van FC Emmen, is de strategie om in te zetten op een gelijkspel of winst voor Emmen en dat kan door middel van een Double Chance.
Thanks, Maar is dit op toto of unibet?
beautjuh11:
beautjuh11:
Thanks, Maar is dit op toto of unibet?
Toto kent geen DNB/Double chance.
Een +1 handicap zou eventueel ook kunnen natuurlijk
Sorry dat ik zo laat ben, nu zijn de wedstrijden al begonnen. Ik pak vandaag de hoogste odd (via oddsportal) en zet erbij om welke bookmaker het gaat.
Speelronde 37
Sparta Rotterdam - FC Emmen x2 @1.77 (TonyBet) + € 7,70
FC Volendam - Achilles '29 x2 @4.40 (MarathonBet) - € 10,00
Willem II - Telstar x2 @5.90 (MarathonBet) - € 10,00
Jong PSV - VVV-Venlo x2 @1.67 (10Bet, Bet365, bwin, MarathonBet) - € 10,00
FC Eindhoven - De Graafschap 1x @1.57 (Bet365) + € 5,70
FC Den Bosch - FC Dordrecht 1x @1.57 (Bet365) + € 5,70
Jong Ajax - Helmond Sport 1x @1.65 (Bwin) + € 6,50
FC Oss - MVV Maastricht 1x @1.58 (MarathonBet) + € 5,80
Jong FC Twente - Excelsior 1x @2.15 (Bwin, MarathonBet, Titanbet, TonyBet, Winner) - € 10,00
Fortuna Sittard - Almere City x2 (Bet365, MarathonBet) - € 10,00
Speelronde 37
Sparta Rotterdam - FC Emmen x2 @1.77 (TonyBet) + € 7,70
FC Volendam - Achilles '29 x2 @4.40 (MarathonBet) - € 10,00
Willem II - Telstar x2 @5.90 (MarathonBet) - € 10,00
Jong PSV - VVV-Venlo x2 @1.67 (10Bet, Bet365, bwin, MarathonBet) - € 10,00
FC Eindhoven - De Graafschap 1x @1.57 (Bet365) + € 5,70
FC Den Bosch - FC Dordrecht 1x @1.57 (Bet365) + € 5,70
Jong Ajax - Helmond Sport 1x @1.65 (Bwin) + € 6,50
FC Oss - MVV Maastricht 1x @1.58 (MarathonBet) + € 5,80
Jong FC Twente - Excelsior 1x @2.15 (Bwin, MarathonBet, Titanbet, TonyBet, Winner) - € 10,00
Fortuna Sittard - Almere City x2 (Bet365, MarathonBet) - € 10,00
Weer verlies, natuurlijk. Maar als je de 'zekerheidjes' Willem II en Volendam niet had meegepakt, had je nu een winst van 1,75% gehad (h)
Speelronde 38:
Achilles '29 - FC Eindhoven 1x @2.70 - € 10,00
Almere City - Willem II 1x @4.15 - € 10,00
FC Dordrecht - Sparta Rotterdam x2 @2.80 + € 18,00
FC Emmen - Fortuna Sittard 1x @2.10 + € 11,00
Excelsior - FC Oss x2 @2.80 - € 10,00
De Graafschap - Jong Ajax x2 @2.75 - € 10,00
Helmond Sport - FC Den Bosch 1x @1.95 - € 10,00
MVV - Jong PSV x2 @1.70 + € 7,00
Telstar - Jong FC Twente x2 @1.73 - € 10,00
VVV-Venlo - FC Volendam 1x @1.67 + € 6,70
Dit was dus de laatste speelronde. De strategie was vlak na de winterstop een tijdje winstgevend, maar aan het eind waren er grote verliezen.
Achilles '29 - FC Eindhoven 1x @2.70 - € 10,00
Almere City - Willem II 1x @4.15 - € 10,00
FC Dordrecht - Sparta Rotterdam x2 @2.80 + € 18,00
FC Emmen - Fortuna Sittard 1x @2.10 + € 11,00
Excelsior - FC Oss x2 @2.80 - € 10,00
De Graafschap - Jong Ajax x2 @2.75 - € 10,00
Helmond Sport - FC Den Bosch 1x @1.95 - € 10,00
MVV - Jong PSV x2 @1.70 + € 7,00
Telstar - Jong FC Twente x2 @1.73 - € 10,00
VVV-Venlo - FC Volendam 1x @1.67 + € 6,70
Dit was dus de laatste speelronde. De strategie was vlak na de winterstop een tijdje winstgevend, maar aan het eind waren er grote verliezen.
Valt wat voor te zeggen natuurlijk. De ploegen onderin spelen geen nacompetitie of kunnen degraderen. De ploegen bovenin hebben de laatste rondes toch nog punten nodig..