Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Johan Derksen Toto Tips Lay Strategie

Er zijn mensen die zijn zeer sterk in het voorspellen van wedstrijden. Zij hebben een zeer sterke intuïtie en weten wie gaat winnen. Nu geloof ik ook dat er mensen zijn die intuïtief juist boven gemiddeld steeds het verkeerde voorspellen. Dus niet mensen die random wedstrijden voorspellen, maar mensen die er wel veel vanaf weten maar de verkeerde keuzes en afwegingen maken. Zo zijn er denk ik genoeg tippers die je beter kunt layen dan echt volgen.
Nu heb ik in Johan Derksen mijn proefpersoon gevonden. Hij weet veel van voetbal en voorspelt iedere week 6 wedstrijden in het tvprogramma VI. En deze week heeft hij zijn dieptepunt bereikt met 0 goede wedstrijden. Dus in mijn experiment ben ik dus van plan zijn voorspellingen te layen of het tegenovergestelde te nemen. bijv hij voorspelt een 1tje dan zet ik in op de dubbele kans x2.
Het experiment:
- Ik gebruik nepgeld
- Ik kijk naar de odds van Betfair Bwin en unibet, omdat ik die zelf ook gebruik
- Per wedstrijd zal ik voor €10 netto winst gaan
Bijv Hij voorspelt een 1tje en de dubbele kans x2 is 1.5 bij Bwin dan zet ik €20 in of bijvoorbeeld hij voorspelt een 1tje en bij betfair kun je het 1tje layen @1.5 dan zet ik €5.27 in. Als hij een week dus alles fout heeft zal er €60 euro winst zijn.
Nu weet ik dat hij vaak niet de makkelijkste wedstrijden voorspelt, maar ik vind het toch een grappig/leuk experiment en ben benieuwd wat voor ROI ik hier mee haal.
Vrijdag dus de eerste ronde. Tips altijd welkom. Misschien andere manier van inzetten.
edit: Aantal wedstrijden die hij voorspelt kan volgens mij verschillen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeweetzellef
Country flagjeweetzellef in 31-10-2012 16:23 Hulp en advies
in 31-10-2012 16:23 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zo dit topic kan ook meteen op slot, hahaha.
Eindbaas Johan Derksen snoert iedereen zijn mond nu.. (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Haha, bij de eerste keer dat het gemeten wordt meteen een outlier :s
Ik denk dat zoiets niet nog een keer voorkomt dit seizoen
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
haha mooi van Johan dit
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Johan haalt ff uit ;o
0 Vind ik leuk's
klooty:
Johan haalt ff uit ;o

Blijft een vette avatar :d
Benieuwd of dat zn sigaar lekker was :p
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
klooty:
Johan haalt ff uit ;o

Blijft een vette avatar :d
Benieuwd of dat zn sigaar lekker was :p

Johan is sws een baas, ik vind alleen Aad de Mos nog beter, hij is een EINDBAAS! (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Op basis van bovenstaande quotes : combi weddenschap was goed geweest voor een quote van 295.
Derksen hoeft het dus maar 1 keer goed te te hebben per seizoen en je hebt winst. Value ontdekt hier!
Dit wordt het Johan Derksen TOTO tips Back Strategie topic neem ik aan?
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
haha. Over het algemeen vind ik Johan echt slecht met het voorspellen hoor. Dit keer had ie idd geluk dat die andere 2 hem hielpen
0 Vind ik leuk's
dannym:
Op basis van bovenstaande quotes : combi weddenschap was goed geweest voor een quote van 295.
Derksen hoeft het dus maar 1 keer goed te te hebben per seizoen en je hebt winst. Value ontdekt hier!
Dit wordt het Johan Derksen Toto Tips Back Strategie topic neem ik aan?

Ja en als Manchester niet in de blessuretijd een doelpunt tegen had gekregen had je ze zelfs allemaal met -1.5 handicap in de combo kunnen gooien. Denk dat dat ook wel een leuke quote had opgeleverd. (h)
0 Vind ik leuk's

Vitesse x FC Twente: Lay @2.76
Ado den haag x AZ: Lay @3.9
PSV x SC Heerenveen: Lay @1.31
Chelsea x Liverpool: Lay @1.97
Manchester City x Tottenham Hotspur: Lay @1.63
Lazio Roma x AS Roma : Lay @2.7
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.