Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Johan Derksen Toto Tips Lay Strategie

Er zijn mensen die zijn zeer sterk in het voorspellen van wedstrijden. Zij hebben een zeer sterke intuïtie en weten wie gaat winnen. Nu geloof ik ook dat er mensen zijn die intuïtief juist boven gemiddeld steeds het verkeerde voorspellen. Dus niet mensen die random wedstrijden voorspellen, maar mensen die er wel veel vanaf weten maar de verkeerde keuzes en afwegingen maken. Zo zijn er denk ik genoeg tippers die je beter kunt layen dan echt volgen.
Nu heb ik in Johan Derksen mijn proefpersoon gevonden. Hij weet veel van voetbal en voorspelt iedere week 6 wedstrijden in het tvprogramma VI. En deze week heeft hij zijn dieptepunt bereikt met 0 goede wedstrijden. Dus in mijn experiment ben ik dus van plan zijn voorspellingen te layen of het tegenovergestelde te nemen. bijv hij voorspelt een 1tje dan zet ik in op de dubbele kans x2.
Het experiment:
- Ik gebruik nepgeld
- Ik kijk naar de odds van Betfair Bwin en unibet, omdat ik die zelf ook gebruik
- Per wedstrijd zal ik voor €10 netto winst gaan
Bijv Hij voorspelt een 1tje en de dubbele kans x2 is 1.5 bij Bwin dan zet ik €20 in of bijvoorbeeld hij voorspelt een 1tje en bij betfair kun je het 1tje layen @1.5 dan zet ik €5.27 in. Als hij een week dus alles fout heeft zal er €60 euro winst zijn.
Nu weet ik dat hij vaak niet de makkelijkste wedstrijden voorspelt, maar ik vind het toch een grappig/leuk experiment en ben benieuwd wat voor ROI ik hier mee haal.
Vrijdag dus de eerste ronde. Tips altijd welkom. Misschien andere manier van inzetten.
edit: Aantal wedstrijden die hij voorspelt kan volgens mij verschillen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeweetzellef in 31-10-2012 16:23 Hulp en advies
in 31-10-2012 16:23 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thijspronk:
Ach we praten nu over een onderdeel van VI dat ff vlug met natte vingerwerk word ingevuld. Johan is niet te spreken erover, omdat ie gedwongen wordt het te doen (voor sponsorgeld). Verder is een ROI met odds van de toto niet te doen natuurlijk, omdat de marge daar zo groot is..
Ook kiest Johan de wedstrijden niet zelf uit en heeft ie vaak weinig kennis over de desbetreffende competitie, wat je toch een nadeel geeft, hierdoor heeft het layen van zijn wedstrijden geen kans en een ROI bij zijn voorspellingen zetten ook geen zin!

Los van het feit dat je natuurlijk helemaal gelijk hebt zou het leuk zijn om zijn voorspellingen in cijfers uit te drukken én zo in het programma te komen. Lachen toch :d
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
LoL laat het even duidelijk zijn dat ik snap dat hij de wedstrijden niet selecteert en dat wanneer die wedstrijden geen value hebben er ook geen value valt te halen. En op de lange termijn verlies zeer waarschijnlijk zal zijn.
Het gaat mij dan ook meer om de gedachte hierachter. Ik ben ervan overtuigd dat er mensen zijn die zo ongelukkig zijn met hun bets/picks dat ze het verliezen van iemand die random inzet. Dus dat ze wel de wedstrijden vinden met value, maar dan op het verkeerde team inzetten. Dus een soort van negatieve value.
Tuurlijk is Johan Derksen niet de ideale proefpersoon ook omdat hij niet naar de odds kijkt. En hij heeft natuurlijk ook zijn betere weken.
Toch denk ik dat Johan Derksen, met zijn vlugge nattevingerwerk ,de gedachtengang deelt met menig verliezend wedder/gokker. Er zijn namelijk genoeg mensen die niet naar de odds kijken, maar gewoon inzetten op de favoriet ongeacht odd. En zij halen de odd van de favoriet onterecht omlaag en van de underdog omhoog. Zou het dus ook geen random layen willen noemen.
En ja andere proefpersonen zijn er ook niet echt, ik kan slecht mensen op dit forum gaan layen. :p
Ik vind het wel een leuk experiment en ik ben benieuwd naar de uitkomst. Zal het komende tijd hier wel bijhouden.
ps. Op dit experiment na ben ik absoluut serieus te nemen. (a)
0 Vind ik leuk's
Overzicht laatste 6 voorspellingen:
http://i47.tinypic.com/fejtc4.png">
0 Vind ik leuk's
Hier de eerste wedstrijden alleen jammer dat hij bij Vitesse en Inter beïnvloedt was door Gijpie en Schelvis
Ajax x Vitesse: Lay @7.8 inzet: 71.60
Twente x Feyenoord: Lay @ 1.82 inzet: 8.63
PSV x Heracles Almelo: Lay @ 1.28 inzet: 2.95
HSV x Bayern Munchen: Lay @ 1.41 inzet: 4.32
Manchester United x Arsenal: Lay @1.75 inzet:7.90
Juventus x Internazionale: Lay@ 6.6 inzet: 58.97
Totale inzet: 154.37
Ik zal ook even bij houden hoeveel je terug krijgt als je juist wel inzet op de keuzes van Johan. Ook hier ga ik voor €10 netto winst.

Ajax x Vitesse: Back @7.6 inzet: 1.60
Twente x Feyenoord: Back @ 1.81 inzet: 13.00
PSV x Heracles Almelo: Back @ 1.27 inzet: 39.00
HSV x Bayern Munchen: Back @ 1.40 inzet: 26.33
Manchester United x Arsenal: Back @1.74 inzet:14.23
Juventus x Internazionale: Back@ 6.4 inzet: 2.02
Totale Inzet : 96.18
0 Vind ik leuk's
Leuk om bij te houden ;-)
Heeft Johan eigenlijk ooit alle 6 voorspellingen goed gehad? Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.
0 Vind ik leuk's
Haha, leuk idee! (h)
En omdat ik niks beters te doen had, heb ik ze op basis van die laatste 6 weken alvast nagekeken. Op basis van steeds dezelfde inzet (liability).

Feyenoord - Ajax +46
VVV - NAC +75
Heracles - Heerenveen +28
Vitesse - AZ +73
Everton - Liverpool +47
Chelsea - ManU. +35
Roda - Twente +163
Heracles - Ajax + 107
Dortmund - Schalke +98
Derksen 3 goed -300
Ajax - Utrecht +280
Groningen - Feyenoord +65
Milan - Inter +60
Barça - Real +100
Derksen 2 goed -200
Ajax - Twente +22
Hercles - ADO +118
Derksen 4 goed -400
Vitesse - Heracles +127
ADO - Ajax +185
Liverpol - ManU. +50
Derksen 3 goed -300
Heerenveen - ADO +175
Utrecht - PSV +167
Sunderland - Liverpool +29
Derksen 3 goed -300
---------------------------------------------------
Totaal +550
Winst! ... (y)
(foutjes voorbehouden)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Haha, leuk idee! (h)
En omdat ik niks beters te doen had, heb ik ze op basis van die laatste 6 weken alvast nagekeken. Op basis van steeds dezelfde inzet (liability).

Feyenoord - Ajax +46
VVV - NAC +75
Heracles - Heerenveen +28
Vitesse - AZ +73
Everton - Liverpool +47
Chelsea - ManU. +35
Roda - Twente +163
Heracles - Ajax + 107
Dortmund - Schalke +98
Derksen 3 goed -300
Ajax - Utrecht +280
Groningen - Feyenoord +65
Milan - Inter +60
Barça - Real +100
Derksen 2 goed -200
Ajax - Twente +22
Hercles - ADO +118
Derksen 4 goed -400
Vitesse - Heracles +127
ADO - Ajax +185
Liverpol - ManU. +50
Derksen 3 goed -300
Heerenveen - ADO +175
Utrecht - PSV +167
Sunderland - Liverpool +29
Derksen 3 goed -300
---------------------------------------------------
Totaal +550
Winst! ... (y)
(foutjes voorbehouden)

Top (y) Bedankt voor de moeite.
Ik denk ook dat het een betere manier is van inzetten en zal die ook gaan gebruiken.
0 Vind ik leuk's
LoL hij heeft alles goed.
0 Vind ik leuk's
jeweetzellef:
Hier de eerste wedstrijden alleen jammer dat hij bij Vitesse en Inter beïnvloedt was door Gijpie en Schelvis
Ajax x Vitesse: Lay @7.8 inzet: 71.60
Twente x Feyenoord: Lay @ 1.82 inzet: 8.63
PSV x Heracles Almelo: Lay @ 1.28 inzet: 2.95
HSV x Bayern Munchen: Lay @ 1.41 inzet: 4.32
Manchester United x Arsenal: Lay @1.75 inzet:7.90
Juventus x Internazionale: Lay@ 6.6 inzet: 58.97

Derksen baas :D
6 uit 6 (Y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.