Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interessante artikelen van bookmaker Pinnacle

Hey medeleden,

Wou dit topic een maand geleden openen alleen toen delete mijn geschreven info zich en geen zin om een nieuwe te typen! Nu vandaag zag ik wat interessants op de site.

Waar gaat dit topic over is vast de vraag. Nou ik zal het jullie vertellen. Pinnacle, in mijn ogen de beste bookie, produceert artikelen over wedden/gokken etc.

http://www.pinnaclesports.com/online-betting-articles.aspx

Sommige artikelen worden door hun zelf geschreven en sommige door externe gokkers. Gister kwam dit artikel uit:

http://www.pinnaclesports.com/online-betting-articles/09-2014/italian-teams-performance-in-the-champions-league.aspx

Dit artikel gaat eigenlijk over het verval van de Italiaanse competitie in combinatie met betten hierop, nja jullie kunnen natuurlijk zelf lezen :).

Kwam gister weer uit overigens. Juventus heeft de afgelopen 10 jaar nooit meer dan 50% van de games de line gehaald en vorig jaar zelfs 0 keer! Gisteren was de line ongeveer 1,86 voor Malmo +2,25 en uiteindelijk werd het 2-0 wat ons een halve win had opgeleverd als we op basis van deze informatie gewed hadden. Vanavond zou een bet op CSKA +1 geoorloofd zijn terwijl de meeste mensen hier verwachten dat AS Roma 'dik' gaat winnen.

Topic is bedoeld om artikelen op waarde te schatten en er over de discussiëren. Ook zouden er natuurlijk bets uit voort kunnen komen!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdatel13 in 17-09-2014 13:55 Hulp en advies
in 17-09-2014 13:55 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
http://www.pinnaclesports.com/online-betting-articles/09-2014/finding-value-on-champions-league-handicap-betting.aspx

Artikel van 12 september wat dieper per team die vorig seizoen Champions league speelde ingaat over de handicap spread.

"In comparison Atletico Madrid were the surprise package in both La Liga and the Champions League last term, and were undervalued dramatically on the handicap.

The La Liga winners covered in a remarkable 92.3% of their 13 games, including 100% of their away games and 83.3% of home matches.

Given the market undervalued Atletico so much, bettors who accurately judged their relative strength would have been in a great position to make a significant Champions League betting profit. Of course, after achieving so much last term, will public perception of Atletico swing the other way possibly overvaluing them?"

Volgens mij is dat gister wel aangetoond met de overwinning van Olympiakos.

Ajax had 66,7% home cover. Ajax +1 lijkt mooi wat dat betreft.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:

Dit artikel gaat eigenlijk over het verval van de Italiaanse competitie in combinatie met betten hierop, nja jullie kunnen natuurlijk zelf lezen :).

Kwam gister weer uit overigens. Juventus heeft de afgelopen 10 jaar nooit meer dan 50% van de games de line gehaald en vorig jaar zelfs 0 keer! Gisteren was de line ongeveer 1,86 voor Malmo +2,25 en uiteindelijk werd het 2-0 wat ons een halve win had opgeleverd als we op basis van deze informatie gewed hadden. Vanavond zou een bet op CSKA +1 geoorloofd zijn terwijl de meeste mensen hier verwachten dat AS Roma 'dik' gaat winnen.

Dafuq, gisteravond pak ik AS Roma @1.534, nu heb ik m net voor kickoff op 1.800 kunnen pakken.
0 Vind ik leuk's
free monnie
0 Vind ik leuk's
4-0 bij rust, cska was geen succes voor de spread. Maargoed misschien is die line van vorig jaar nu wel verschoven zoals hierboven vermeld wat bij atletico ook is gebeurd. Of wie weet is de kwaliteit van Italiaanse clubs wel weer in een stijgende lijn. Ik weet in ieder geval wel dat meer clubs in Italië (AS Roma, Juventus, Milan) aanvallend(er) aan het spelen zijn dan wat je zou verwachten vanuit Italië dus het is lastig vergelijken met eerdere seizoenen, daarnaast kan het publiek (dmv public bet) ook de line behoorlijk beïnvloeden natuurlijk houdt hiermee ook rekening. Als velen bijvoorbeeld beïnvloed worden door het artikel over Italiaanse clubs kan de line ineens "scheef" lopen, dit kan ik alleen niet zo goed inschatten :P (anders was ik wel stinkend rijk geweest ^^)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Nja het is niet allemaal zwart en win, maar hier heb je wel aanknopingspunten om een bet op te baseren. Vandaag een nieuw artikel over opkomende youngsters in de tennis wereld. Iemand die er wat zinnigs over kan zeggen?

http://www.pinnaclesports.com/online-betting-articles/09-2014/atp-young-players.aspx
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.