Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

informatie voetbalwedstrijden

hallo,
ik heb op het moment een vraag, weet iemand een goeie site waar je goeie informatie kan halen van een bepaalde wedstrijden?
bijvoorbeeld net als bij voetbalwedden voorbeschouwingen staan er allemaal informatie over bepaalde wedstrijden, bijvoorbeeld: Doet de topscoorder mee? spelen ze met basis elftal? in het kort gezegd bruikbare informatie om een wedstrijd goed te bestuderen.
alvast bedankt,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghoihoi90 in 9-04-2014 13:08 Hulp en advies
in 9-04-2014 13:08 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Google en dan zoeken op nieuws.. Kun je vrijwel altijd wel iets vinden.. Soms moet je het alleen vertalen.
0 Vind ik leuk's
klopt,maar ik zocht namelijk naar een site , waar je informatie kan vinden over de wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Voor de grote competities kan je www.whoscored.com gebruiken. Voor lagere competities zal je wel toch echt google moeten gebruiken.
0 Vind ik leuk's
Op soccerway kan je altijd wel wat informatie halen. Stand, recente uitslagen, spelers die de wedstrijd niet kunnen spelen door blessures/schorsingen enzo.
0 Vind ik leuk's
oke, bedankt voor de informatie!
0 Vind ik leuk's
hoihoi90:
oke, bedankt voor de informatie!

Hier vind je heel veel informatie:
https://www.voetbalwedden.net/topic/handige-websites-mbt-voetbalwedden-598/2/
Succes met je weddenschappen en een fijne avond!
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.