Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

(hoe) Houden jullie je bets bij?

Hoi,
Ben nu een poosje bezig met wedden, met name bij Unibet.
Wat ik daar mis is een duidelijk overzicht van mn bet-history, deze is wel aanwezig bij Unibet, maar niet zoals ik het zelf graag wil zien.
Houden jullie zelf ook al je weddenschappen bij in een boekje, Excel oid? Ik doe het nu in Excel, maar dan kan ik het weer allene bijwerken als ik achter de pc zit. Is hier geen website of iets anders voor beschikbaar?
Ik doe nu een paar bets per week, redelijk overzichtelijk. Het fijne aan mn excelletje is dan dat mn balans etc bijgehouden blijft en ik hopelijk een stijgende lijn in mn inkomsten zie.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Grt en dank.
Dennis
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmanmetdemotorzaa in 25-12-2013 11:35 Hulp en advies
in 25-12-2013 11:35 Hulp en advies
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik bet vooral live dus het zijn kortstondige bets die in maximaal anderhalf/twee uur altijd afgerond zijn. Voor pre-bets noteer ik ze soms even op een kladblokje voor een overzichtje, maar meer niet. Als je het in Excel bijhoudt kun je het ook uploaden via Google Drive en kun je het bijv. ook met je mobiel overal checken en aanpassen. Dan staat het gewoon op internet (met de share-opties kun je het wel gewoon privé houden).
https://drive.google.com/#my-drive
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
www.blogabet.com een idee? Laat de winst (of verlies ;)) netjes zien in een grafiek en ook wat je wint of verliest. Per competitie is te zien en ook hoeveel stakes je inzet en of je er winst mee behaald :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Idd deze sinds december weer een nieuwe, die ga ik per 1 januari gebruiken. Is heel overzichtelijk, kun je alles bij houden en op selecteren.
History bij bookies bij houden is niet te doen met 20+ bookies en daarnaast heb ik geloof ik sinds juni 4700 bets geplaatst, dus niet te doen zonder sheet, aanradertje die sheet!!!!
0 Vind ik leuk's
joostvwillegen:
www.blogabet.com een idee? Laat de winst (of verlies ;)) netjes zien in een grafiek en ook wat je wint of verliest. Per competitie is te zien en ook hoeveel stakes je inzet en of je er winst mee behaald :)

Dit zou ik idd ook aanbevelen.. vind dit ook super.. en je kan ook nog eens kijken naar andere betters (y) (y)
0 Vind ik leuk's
briansvo:
joostvwillegen:

Dit zou ik idd ook aanbevelen.. vind dit ook super.. en je kan ook nog eens kijken naar andere betters (y) (y)

Ja dat is handig, maar je hebt geen inzicht in je totalen. Dus je kunt niet zien hoeveel er bij je bookies moet staan en hoeveel je hebt gewonnen, je moet alles terug rekenen naar je staking. Dit is leuk om je eigen bets bij te houden als je er niet zo veel hebt, maar overzichtelijk is het niet ten opzichten van die aussie sheet, je kunt in die laatste bijv. ook al je tippers kwijt en je kunt precies zien wie welke resultaten haalt in welke maand of jaar enz enz.
Dus het is wel afhankelijk van wat je wilt, dan is blogabet vrij beperkt en de aussie sheet heel uitgebreid. Die laatste 1 keer invoeren en dan goed bijhouden en je kunt alles inzichtelijk krijgen incl. grafiek.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.