Het Strategie-spel
Goeie middag iedereen,
Ik wil vooreerst al melden dat moest deze strategie al bestaan ( wat waarschijnlijk wel al het geval is, aangezien er ontelbaar veel mensen al veel langer wedden dan ikzelf :p ) ik niet met de eer hiervan probeer te gaan lopen. Zo niet, zoveel te beter! Bovendien heb ik de vrijheid genomen om het dan maar in een soort spelvorm te gieten waardoor het misschien toch net iets plezanter overkomt. Het principe berust op een zeer eenvoudig systeem waarbij je je bankroll opbouwt maar tegelijkertijd indekt tegen mogelijk verlies.
Dit is een strategie-spel, niet de bedoeling om je gehele bankroll op te managen. Maar kan van je ene taartstuk (rfr: zie taartmodel ) een lucratieve invloed hebben.
Het systeem:
Geduld, structuur en discipline zijn bij deze strategie van groot belang. Impuls gokken en onbedachtzaamheid zijn uit den boze! We maken persoonlijk een kalender op die, voor te starten, bestaat uit 10speeldagen. Men kiest een speeldag uit omdat hierop wedstrijden worden gespeeld die je goed liggen. Je houd jezelf dan ook aan deze kalender en wed enkel op deze dagen, op een minimum aantal wedstrijden, op lagere risico odds. Ik heb het dan over dubbele kans bets, enkele kans bij topteams in thuiswedstrijden, +0,5goals in eerste helft, …Wat we wel steeds verhogen is de inzet!
Elke speeldag starten we met een startkapitaal. De inzet bepalen we door het startkapitaal van de vorige speeldag ervan af te trekken, waardoor we bij verlies steeds 1 niveau terugzakken en kunnen blijven verder spelen. Het verschil stationeren we op de denkbeeldige ‘bank’ moest het dus fout lopen. Na winst schuiven we gewoon door naar de volgende niveau.
Het is de bedoeling om op voorhand je research goed te doen en zo snel mogelijk in de niveaus te stijgen. Dit zal der tijd goede vruchten afwerpen.
Het voorbeeld:
Aangezien een voorbeeld steeds meer duidelijkheid brengt heb ik zulk kalender reeds opgesteld:
(In dit voorbeeld volgt de kalender de positieve uitkomst)
De rest van het spel gaat voort in fase 2, zoals je vermeld ziet staan. Daar zal een upload van komen als iemand tot het 10de niveau geraakt. Je kan echter niet verder spelen op deze manier omdat de meeste online bookies een inzetlimiet trekken op 10000€. Ik benadruk wel het woord ALS iemand daar geraakt..
Ik test alvast uit of het lukt, 2x een verschillend parcourtje (maar 20€..) Zou vet zijn als er nog mensen meededen, kan je wat competen en word het een echt spel. Moest je zin hebben om mee te doen, mag altyd maar enkel confirmatie via foto! No cheating :p
Posten in dit Topic! (h)
Voor de rest, het is niet men levenswerk dus kritiek en commentaar mag altijd!
Manchester United - Liverpool : BTS (y)
Troyes - Lyon : +0,5 HT (y)
Napoli - Palermo : 1 (y)
Middlesborough - Watford : BTS (y)
Queens Park Rangers - Tottenham : X2 (y)
Nancy - Lille : X2 (y)
Oldham - Brentford : X2 (y)
Aston Villa - Southampton : +0,5 HT (y)
Heist - Eupen : HomeTeam to score Both Halfs : NO (y)
Malaga - Barcelona : 2 (y)
Athletic club Bilbao - Rayo Vallecano : 2 with (0-1) start (y)
Sampdira - AC Milan : X2 (y)
Nacional Madeira - SC Braga : X2 (n)
Osasuna - Real Madrid : 2 (n)
Catania - AS Roma : +0,5 HT (n)
1 combinatie overleefde het weekend, de andere niet! Verkeerde keuzes gemaakt.. Zowel Catania-Roma als Madeira-Braga had ik daarin gestopt :-(
De winnende combi was:
Manchester United - Liverpool : BTS
Napoli - Palermo : 1
Nancy - Lille : X2
Troyes - Lyon : +0,5 HT
Queens Park Rangers - Tottenham : X2
Enjoy!
Ik heb ook 10 euro geinvesteerd.
Malaga - Barca o2.5 @1.45
Man Utd - Liverpool o2.5 @1.57
Stoke - Chelsea o1.5 @1.3
Lazio - Atalanta 1 @1.6
odd 4.78
:)
Eens kijken voor de volgende ronde.
Gezien het slechte weer deze week en ik volgende week volgens schema ga beginnen, toch maar een niveau 2 betje geplaatst.
Ik heb gekozen voor binnen sport basketball en het warme Australian Open. Voetbal in Europa is deze week lastig te voorspellen met dit weer
Chelsea - Southampton 1 @1.22
Real Madrid - Valencia o2.5 @1.55
Sunderland - Bolton 1 @1.55
Inter Milaan - Bologna 1 @1.58
30 euro er op!
Gezien het slechte weer deze week en ik volgende week volgens schema ga beginnen, toch maar een niveau 2 betje geplaatst.
Ik heb gekozen voor binnen sport basketball en het warme Australian Open. Voetbal in Europa is deze week lastig te voorspellen met dit weer
http://i48.tinypic.com/dormm1.jpg">
Tommy Haas verloren 2-3, overige 3 wel goed :p
10 gezet op:
- Barca
- Lazio
- Napoli
- Man U hc 0,0
maar aangezien er 3,97 uitkwam samp - milan over 0,5 met 1,04 bij gedaan..
U weet zelf de afloop :d
En een vraag. Als je level 1 doorkomt, moet je dus je winst inzetten, dat je je inleg van niveau 1 nog hebt?
Ik heb een zeer kleine bankroet (10€) kan ik dit dan met 1eu spelen per keer? Dus gewoon alles minder
En een vraag. Als je level 1 doorkomt, moet je dus je winst inzetten, dat je je inleg van niveau 1 nog hebt?
dat kan toch, dan deel je alle bedragen door 10, dan komt het op hetzelfde neer ;-)
Kan je uiteindelijk ook 10x zo weinig winnen, maar je neemt ook 10x zo weinig risico (h)
Southampton - Everton : BTS
Nigeria - Burkina Faso : 1X
Betis - Athletic Bilbao : Over 2.5 goals
Orduspor - Mersin : 1X
Inzet: €4.70 | Odds: 4.22
Poging 2, stap 1:
Brentford - Leyton Orient : 1X
Bury - Sheffield Utd : X2
Hartlepool - Bournemouth : X2
Atrincham - Boston Utd : 1X
Sedan - Lorient : X2
PHI 76ers - SA Spars : 2
Inzet: €4.70 | Odds: 4.06
Beetje laat gepost, maar hopelijk vergeven jullie het me: (dit is dus stap 2). Ordu staat 1-1 en Akhisar is 1-1 en dus over 1.5)