Het Strategie-spel
Goeie middag iedereen,
Ik wil vooreerst al melden dat moest deze strategie al bestaan ( wat waarschijnlijk wel al het geval is, aangezien er ontelbaar veel mensen al veel langer wedden dan ikzelf :p ) ik niet met de eer hiervan probeer te gaan lopen. Zo niet, zoveel te beter! Bovendien heb ik de vrijheid genomen om het dan maar in een soort spelvorm te gieten waardoor het misschien toch net iets plezanter overkomt. Het principe berust op een zeer eenvoudig systeem waarbij je je bankroll opbouwt maar tegelijkertijd indekt tegen mogelijk verlies.
Dit is een strategie-spel, niet de bedoeling om je gehele bankroll op te managen. Maar kan van je ene taartstuk (rfr: zie taartmodel ) een lucratieve invloed hebben.
Het systeem:
Geduld, structuur en discipline zijn bij deze strategie van groot belang. Impuls gokken en onbedachtzaamheid zijn uit den boze! We maken persoonlijk een kalender op die, voor te starten, bestaat uit 10speeldagen. Men kiest een speeldag uit omdat hierop wedstrijden worden gespeeld die je goed liggen. Je houd jezelf dan ook aan deze kalender en wed enkel op deze dagen, op een minimum aantal wedstrijden, op lagere risico odds. Ik heb het dan over dubbele kans bets, enkele kans bij topteams in thuiswedstrijden, +0,5goals in eerste helft, …Wat we wel steeds verhogen is de inzet!
Elke speeldag starten we met een startkapitaal. De inzet bepalen we door het startkapitaal van de vorige speeldag ervan af te trekken, waardoor we bij verlies steeds 1 niveau terugzakken en kunnen blijven verder spelen. Het verschil stationeren we op de denkbeeldige ‘bank’ moest het dus fout lopen. Na winst schuiven we gewoon door naar de volgende niveau.
Het is de bedoeling om op voorhand je research goed te doen en zo snel mogelijk in de niveaus te stijgen. Dit zal der tijd goede vruchten afwerpen.
Het voorbeeld:
Aangezien een voorbeeld steeds meer duidelijkheid brengt heb ik zulk kalender reeds opgesteld:
(In dit voorbeeld volgt de kalender de positieve uitkomst)
De rest van het spel gaat voort in fase 2, zoals je vermeld ziet staan. Daar zal een upload van komen als iemand tot het 10de niveau geraakt. Je kan echter niet verder spelen op deze manier omdat de meeste online bookies een inzetlimiet trekken op 10000€. Ik benadruk wel het woord ALS iemand daar geraakt..
Ik test alvast uit of het lukt, 2x een verschillend parcourtje (maar 20€..) Zou vet zijn als er nog mensen meededen, kan je wat competen en word het een echt spel. Moest je zin hebben om mee te doen, mag altyd maar enkel confirmatie via foto! No cheating :p
Posten in dit Topic! (h)
Voor de rest, het is niet men levenswerk dus kritiek en commentaar mag altijd!
Maar ik ben daar nog niet aan begonnen!
Ik ga meerdere parcours starten en plaats hier men bets + Printscreens.
Zij die willen meedoen, mogen dat hierin ook plaatsen. Liefst zowel positieve als negatieve uitslagen.
Op die manier kan ik bijhouden of het systeem werkt of niet..
Voor de schuwere onder ons, zijn de winnende resultaten ook goed. Zodat ik het spelverloop eventueel kan opvolgen
Ik zal de resultaten dan bijhouden en in een mini klassement stoppen, om de spirit van het spel hoog te houden! ( word dan ook online gezet)
Enjoy!
Ik snap er echt niks van man, kan je het wat beter uitleggen, wat moet ik nou doen op dag 1? En hoeveel geld heb ik nodig?
10 euro inzet op 3 wedstrijden verdeeld over 3 dagen met een totale odd van 4 :D
Odd bij elkaar of elke odd 4?
4 picks bij elkaar maken samen de odd van 4
Ik doe mee:) Doe het met 3x10 euro, ben benieuwd. Iig een leuke nieuwe dimensie om te wedden!
jandirk:
Ik doe mee:) Doe het met 3x10 euro, ben benieuwd. Iig een leuke nieuwe dimensie om te wedden!
Ik ben vandaag maar gelijk begonnen. Zoals ik al zei heb ik met 3x10 euro gewed. Soms is het iets meer, soms is het iets minder.
Hier mijn pictures. Op screen 1 kan je zien dat deze mislukt is. Op screen 2 gaat het tot nu toe prima. En op screen 3 heb ik in combinaties gewed, dus als er 1 verkeerd is kan ik alsnog wat geld terug krijgen/ winst maken.
En ga dit doen als de eredivisie weer start.
Maar maakt niks uit of je 2/3/4 weddenschappen hebt met een odd van 4.00 of wel?
Want ik speel liever Combi's van 3.
Ik zal mijn bets hier ook wel opzetten.
Maar succes allen :)
Zo, Ik neem dit moment als de start van 2013.
Ik heb 150€ gestort naar men Unibet-account:
100€ = 10x10€ Om dit systeem uit te testen. Hoop ik toch even mee te kunnen spelen!
50€ = Live-betting.
Dit weekend 11-13 january 2013 start ik het parcour 2x, hiervoor heb ik dus 9 Tips nodig!
1 Combinatie zal bestaan uit 4 wedstrijden
1 Combinatie zal bestaan uit 5 wedstrijden (lagere odds..)
De defenitieve combinaties moet ik nog maken, maar hier volgen reeds 15 tips waaruit ik zal kiezen:
1. Manchester United - Liverpool : BTS @ 1,53
Manchester United scoort dit jaar weer aan de lopende band en staan met 54 goals in 21 matchen dan ook stevig aan de leiding in de competitie en doelsaldo. Ze slikken echter ook relatief veel doelpunten. Aangezien ze elkaar nog steeds beschouwen als aartsrivalen verwacht ik desondanks het grote puntenverschil een spektakelwedstrijd en bijgevolg veel goals. Hopelijk geeft Luis Suarez het bestuur gelijk voor hun steun en bevestigt Van Persie zijn topscorer-positie!
2. Sampdoria - AC Milan : X2 @ @1,25
AC Milan heeft zijn donkere schaduw nu wel achter zich gelaten en speelt terug met vertrouwen. Een gelijkspel of winst moet dan zeker haalbaar zijn tegen een Sampdoria dat zijn stunt van deze maand wel al heeft gehad tegen Juventus. Aantrekkelijk voetbal speelt het niet en is volgens mij niet opgewassen tegen de technische talenten die zich nu bij AC extra willen bewijzen na de transferperiode.
3. Troyes - Lyon : +0,5 HT @ 1,40
Op papier, zien we één der sterkst scorende ploegen tegen één der meest incasserende ploegen van de Ligue 1 tegenover elkaar. Ik verwacht hier minstens een goal in de eerste helft omdat Troyes, desondanks hun positie, steeds probeert te voetballen en zeker thuis. Niet spelen voor de 0 zoals vaker bij hekkensluiters. Dat in rekening gebracht met een Lopez-Gomis-Bastos driehoek. Rest my case..
4. Napoli - Palermo : 1 @ 1,33
Napoli vertoeft nu al een hele tijd in de Top3 van de serie A en gaat daar dit weekend geen verandering in laten komen, Thuis tegen een degradatiekandidaat.. Andere toppers zit hen op de hielen en punten laten liggen is dodelijk. Na een rustperiode verwacht ik een fris Napoli dat Palermo zal platwalsen.
5. Middlesborough - Watford : BTS @ 1,53
2 ploegen met een enorm scorings -en incasseringsvermogen, spelen beiden graag aanvallend voetbal zowel thuis als uit. Geef het voordeel hier aan het thuisteam maar verwacht minstens 1 tegengoal van Watford. Ik geef jullie ook nog volgend indrukwekkend getal mee: In de wedstrijden van beide teams werd reeds 165! keer gescoord. Dat is rond de 3,25goals per wedstrijd..
6. Nacional Madeira - SC Braga : X2 @ 1,25
Braga heeft zijn 3de positie in de competitie stevig beet en bevestigde deze woensdag zijn goeie vorm met een overtuigende 3-0 zegen met vooral goed voetbal. Madeira dat normaal gesproken een stevige middenmotor is, moet dit jaar onderdoen voor zen eigen kunnen. Scoren loopt zeer moeizaam en er word steeds uitgegaan van het ergste. Hopelijk blijven ze in deze negatieve spiraal hangen en klaart braga de klus makkelijk. Zelfs met een gelijkspel zijn we tevreden.
7. Queens Park Rangers - Tottenham : X2 @ 1,22
Tottenham moet helaas Gallas missen maar kan dit gelukkig opvangen. QPR daarentegen moet 5 spelers missen waarvan 4 basisspelers op cruciaal posities.. We noteren daarbij dat QPR slechts 2x kon winnen dit seizoen. & denk dat ze voor hun derde overwinning niet gaan moeten rekenen op de medewerking van de Tottenham sneltrein. De uitploeg blijft naarmate het seizoen vordert groeien en zetten alles op de competitie dit jaar. Verwacht een glanzende overwinning, maar lijkt safe met een dubbele kans.
8. Nancy - Lille : X2 @ 1,25
Ook hier zien we de rode lantaarn met slechts 1 overwinning dit seizoen het opnemen tegen een duidelijk sterker team. Ik ga hier vooral uit van de onkunde van Nancy. Met slechts 15 goals in 19 wedstrijden zie ik ze geen goal te maken tegen de sterke verdediging van Lille. Ze lieten slechts 18 doelpunten toe in 19 wedstrijden.. Bijgevolg wie geen goal kan maken kan niet winnen!
9. Osasuna - Real Madrid : 2 @ 1,50
Real Madrid is gekrenkt in zijn eer, zeer simpel. De koninklijke hebben de eerste seizoenshelft slecht afgesloten en ziet daardoor Barcelona en zelfs stadsrivaal bovenaan de competitie pronken, op een positie dan nog die onoverbrugbaar is. Nu fris uit de winterstop zijn ze uit op wraak en gaan ze beginnen uithalen, hun talent is immers niet verdwenen. Bij nog meer verlies dreigen ze immers geen Chamions League te spelen volgend jaar.. Gelijkspel zou dus hetzelfde betekenen als verlies. Ik verwacht dan ook een overwinning tegen de laatste uit de primeira division, dat na dit weekend wellicht de meeste nederlagen uit de reeks kent.
10. Oldham - Brentford : X2 @ 1,30
Brentford zit in een nek aan nek race voorin de Engelse 3de klasse en heeft met Donaldson een heus kanon voorin. Het verloor dan ook maar 1x in de laatste 19 competitieduels! Bij Oldham merken we dan weer het omgekeerde tafereel op: slechts 1 overwinning in de laatste 7 competitiewedstrijden. Hoewel ze verassend het FA cup duel wonnen van Nothingham forest, maken we de volgende kanttekening. De FA cup draagt de hoogste prioriteit nog dit seizoen aangezien de competitie hen verder niets meer biedt. Die overwinning werd bekomen door een grootste gelukje!
11. Aston Villa - Southampton : +0,5 HT @ 1,28
Engeland mag dan niet bekend staan om zen kaas, toch zijn dit 2 bekende kazen met gaten in de engelse competitie. De beide verdedigingen zijn maar liefst goed voor 79 tegendoelpunten in 21 wedstrijden.. Voeg daaraan toe dat ze beiden net zweven boven de degradatie. Beide ploegen zullen willen uitgaan van hun sterke punten en tegenstanders zwakke punt, ipv een gesloten wedstrijd gaat er volgens mij veel ruimte komen en dus ook veel doelpunten.
12. Heist - Eupen : HomeTeam to score in both halfs = NO @ 1,22
De meeste onder jullie zullen de wedstrijd van Lommel - Eupen wel herinneren ( tip serkov ). Hierin konden we duidelijk merken dat Eupen terug voetbal speelt zoals het dat vorig jaar liet zien, met vertrouwen en gretigheid! Ik zie ze dan ook domineren over Heist, dat dit jaar geen voet aan wal krijgt, waarin ze hen zeker geen 2x laten scoren. Theoretisch merken we ook weer op dat +2goals maken voor Heist slechts 4x lukte dit seizoen..
13. Catania - AS Roma : +0,5 HT @ 1,22
Zowel de lijst met meeste voor als tegengoalen word aangevoerd door AS Roma, dat respectievelijk 43 en 33 bedraagt. Ik ga er dan ook van uit dat er in dit duel 1 goal zal vallen in de eerste helft. Beiden hebben immers hun start gemist na de winterstop en zijn beiden op zoek naar die eerste overwinning van de 2de seizoenshelft. & daarbij staat voorzichtig niet in de woordenboek van Roma..
14. Malaga - Barcelona : 2 @ 1,4
Het Malaga dat net voor de winterstop Real Madrid nog versloeg lijkt met een verkoudheid uit de winterstop te zijn gekomen. Verlies Bij Deportivo en een deprimerende wedstrijd thuis tegen Eibar voor de beker. Uitslag mag dan 4-1 zijn geweest, het voetbal leek nergens naar en kansen werden verkwanselt. Isco zat zelfs niet op de bank en word daar toch erg gemist & hij word voor de volgende wedstrijd nog niet terugverwacht.. Hoop dat het kan blijven meedraaien in de subtop, maar tegen Barcelona zie ik ze in deze vorm helemaal niet opgewassen. Zeker nu Barcelona zorgeloos uit de winterstop is gekomen, zie ik eigenlijk niemand er een punt van afnemen.
15. Athletic club Bilbao - Rayo Vallecano : 2 - with (0-1) start @ 1,78
Vallecano is een zwaar onderschatte ploeg maar begint stilaan zijn erkenning te krijgen in deze competitie. Speelt fris voetbal en is goed uit zen startblokken geschoten na de winter. Bilbao daarentegen heeft dit jaar een verkeerde weg ingeslagen en is ondertussen daar ergens verdwaald.
Ik zie Vallecano de buit binnenhalen op Bilbao maar met 2 basisspelers gekwetst geef ik hen graag nog 0-1 voorsprong voor de zekerheid.
______________________________________________________________________________________________________________________
Er zijn nog vele andere +0,5 HT maar die wou ik er niet allemaal opgooien. (Beperkte tijd) Dus heb ik de voornaamste er al bijgezet..
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Laat weten wat jullie er van vinden & welke tips het beste zijn! Dan weet ik welke ik moet gebruiken
Als jullie zelf tips hebben die beter zijn, zijn ook steeds welkom.. F*ck the Bookieeeeeesss :D
Enjoy! (y)
Sowieso een tip: Van de wedstrijden hierboven vind ik bijvoorbeeld Sampdoria - Milan, ondanks de dubbele kans, een match waar ik me zorgen om maak. In Milaan werd het bijvoorbeeld 0-1 voor Sampdoria en ze wonnen afgelopen week ook bij Juventus. Dan kun je wellicht beter over 1,5 goals spelen voor 1.28 (iets hogere quote dan X2 zelfs). Milan heeft bijvoorbeeld in elke uitwedstrijd in de competitie een goal gemaakt. Bovendien zijn er maar een paar wedstrijden in 1-0 geëindigd en zelfs geen enkele keer 0-0. Ook Sampdoria heeft nog geen één keer met 0-0 gelijkgespeelt, maar wel wat vaker met 1-0 gewonnen of verloren.
Hoe dan ook vind ik het een heel creatief idee en ik ga het zeker in de gaten houden. (y)